Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu mies elää näköjään kaksoiselämää, hämmentävää.

Vierailija
13.02.2011 |

Näin tänään tutun miehen jolla on perhe, pieniä lapsia. Mies oli tänään kävelyllä, käsi kädessä, toisen naisen kanssa. Miehen vaatetuskin oli nuorekkaampi kuin yleensä ja tämä nainen oli parikymppinen eli miestä noin kymmenen vuotta nuorempi. Taatusti en erehtynyt henkilöstä ja mies hätääntyi kun näki minut. Olin sattumalta asuntoesittelyssä naapurikunnassa ja siellä siis näin tämän lähistölläni asuvan tyypin. Tiedän myös että hän on samalla yhä puolisonsa kanssa, juuri pari päivää sitten juttelin vaimon kanssa ja hän kertoi heidän kesäsuunnitelmistaan. Aika hämmentävää, miten joku voi elää noin valheellisesti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti kokemusta on

Vierailija
2/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai Marko? Nyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran etäisen sukulaismiehen taksijonossa lähössä jonkun naisen kanssa (vaimo ja sillon 1 lapsi) olin itse silloin 19.. oli aika hämmentävää nähdä tätä miestä sen jälkeen ja nykyäänkin kymmenen vuoden jälkeen... miehellä edelleen sama vaimo ja lapsia lisää...

Vierailija
4/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään tutun miehen jolla on perhe, pieniä lapsia. Mies oli tänään kävelyllä, käsi kädessä, toisen naisen kanssa. Miehen vaatetuskin oli nuorekkaampi kuin yleensä ja tämä nainen oli parikymppinen eli miestä noin kymmenen vuotta nuorempi. Taatusti en erehtynyt henkilöstä ja mies hätääntyi kun näki minut. Olin sattumalta asuntoesittelyssä naapurikunnassa ja siellä siis näin tämän lähistölläni asuvan tyypin. Tiedän myös että hän on samalla yhä puolisonsa kanssa, juuri pari päivää sitten juttelin vaimon kanssa ja hän kertoi heidän kesäsuunnitelmistaan. Aika hämmentävää, miten joku voi elää noin valheellisesti?

PIDÄ VAAN NOKKASI NIISSÄ OMISSA ASIOISSASI,EIKÖHÄN NIISSÄ OLE IHAN TARPEEKSI NOIN PIENELLE PÄÄLLE.

Vierailija
5/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän kans yhden tapauksen.En kyl lähipiiriin kuulu.

En voi käsittää semmoisia ihmisii..ja vielä kun vaimoke tietää miehen toisesta perheestä jossa kans lapsia...itsekästä elämää..mitähän lapset tuumii kun joskus varmasti selviää että onkin salattuja sisko-ja velipuolia...

Vierailija
6/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän kans yhden tapauksen.En kyl lähipiiriin kuulu.

En voi käsittää semmoisia ihmisii..ja vielä kun vaimoke tietää miehen toisesta perheestä jossa kans lapsia...itsekästä elämää..mitähän lapset tuumii kun joskus varmasti selviää että onkin salattuja sisko-ja velipuolia...

Vierailija
7/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se olit?

PIDÄ VAAN NOKKASI NIISSÄ OMISSA ASIOISSASI,EIKÖHÄN NIISSÄ OLE IHAN TARPEEKSI NOIN PIENELLE PÄÄLLE.

Vierailija
8/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kuuluu jos mun ystävää petetään tai muuten satutetaan tai kusetetaan.

Mä välitän ystävistäni.

Vierailija
10/10 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluu mulle jos MINUN mieheni touhuaa jonkun vosun kanssa jotakin selkänio takana.Ja haluaisin kyllä kuulla siitä vaikka sitten silminnäkijältä ja voi luoja että se akka sekä ukko sais huutia.

T:yhden petturin jo pihalle lempannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi