Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tyhmöää, mitä muuta parisuhteessa pitäs toimii??

Vierailija
13.02.2011 |

Eli meillä oli miehen kanssa eilen pieni riita ja hän sanoi, että meidän suhteessa ei mikään muu kuin seksi toimi. Ja kerrottakoon, ettei asuta yhdessä, eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Koitin kysyä et mitkä asiat ei siis toimi, mitä "kokonaisuuksia" suhteessa on tai pitäisi olla, mutta ei vastannut minulle.

No itse olen keksinyt vain keskinäisen luottamuksen ja siinä on kyllä puutteita. Huumori meillä toimii ja arvot on samat. Mitä muita on olemassa?

t. hämmästynyt vai tyhmä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei selvästi toimi, jos et ymmärtänyt mitä mies tarkoitti eikä mies halua sitä sinulle selittää. :)

Mut muuten sanoisin että riidellessä sitä tulee sanottua asioita, jotka eivät ole totta ja joita ei tarkoita, kunhan purkaa pettymystään. MUTTA kaikesta mitä suustaan päästää pitää ottaa vastuu. Kunhan sovitte nyt riitanne, niin ota asia uudelleen esille, siltä varalta että miehellä oikeasti on odotuksia jotka eivät täyty.

Vierailija
2/2 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo mitä vaan ja koittaa loukata, itse kun taas harkitsen tarkkaan mitä sanon. Olen koittanut kovasti pohtia, että mitä nuo voisivat olla ja en vaan keksi....Kolme vuotta olemme ollet yhdessä ja nähneet viikottain ja pitäneet yhteyttä useasti päivässä ja näitä riitoja tulee n kerran-pari vuodessa ja aina jotenkin tuntuu siltä että hän purkaa turhaumaansa.

Mutta jos keksitte vielä muita juttuja, niin olkaa kivoja ja vinkatkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme