Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia huutiksessa, kun saa negan kostoksi?

05.02.2011 |

Viime aikoina on huutikseen ruvennut tulemaan yhä enemmän hupihuutajia eli porukat huutaa tuotteen, mutta kun kohde menee kiinni, niin sanookin, että löysikin jo tavaran jostain ja ei tarvitse enää. Kun tämmöiselle henkilölle antaa sitten negatiivisen palautteen, niin säännönmukaisesti saa itse takaisin negatiivisen palautteen. Voiko tämmöisessä tilanteessa tehdä jotain? Itsehän toimin vain ihan huutiksen sääntöjen mukaisesti, joten en mielestäni ansaitse negatiivista palautetta. Uskaltaako ihmiset enää antaa edes negatiivisia kostonegojen pelossa? Olenko ainut, joka niitä hupihuutajille antaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siellä on ihan säännöissäkin mainittu tästä. Ne poistaa sulta sen negan mutta hupihuutajalle jää se sun antama nega.

Vierailija
2/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin noita huutiksen sääntöjä ja kuulema eivät noihin palautteisiin puutu, jolleivat ole hirveän alatyylisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee näitä hupihuutajoa eteen...

Mitä heidän nupissaan liikkuu???

Jos todella tuotetta ei aio lunastaa niin olisivat huutamatta!

Vierailija
4/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei jaksa edes ottaa kupoliin nuo hupihuutajat, mut mietin, että jos mä en anna niille negatiivista, niin kuka sit antaa? Ilmeisesti ei kukaan muu.

Vierailija
5/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko antaa lunastamattomasta negatiivinen. Kostonegaa ei ole pakko hyväksyä. Ota yhteys ylläpitoon.

Vierailija
6/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se ei onnistu niin merkitset vaan saamasi negan kostonegaksi ja kirjaat siihen mistä se johtui

Vierailija
7/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan en ole kommentoinut mitenkään, ovat itsessään jo niin sekavat kommentit, että jos joku ne katsoon ja vertaa positiiviseen palautteeseen, osaa tehdä omat johtopäätelmänsä.

Vierailija
8/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan viestin ylläpidolle ja katsotaan mitä tapahtuu. Ei ole eka kerta nyt, mutta vanhoista ei ole mitään todisteita eli huutajiin ei saanut koskaan mitään yhteyttä, joten ei ole todistakaan, että eivät lunastaneet tuotetta. Tää viimeisin helppo tapaus, sillä ilmoitti ettei lunasta.

Ihan mielelläni kyllä annan negoja lunastamattomista, joten ihan kiva, kun olen pian tehomyyjä, niin voi jatkossa vedota siihen pakkoonkin, jos tosiaan sellainenkin on.

Vierailija
9/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaa vaan siihen, että molmemmilla kauppakumppaneilla on oma näkemys kaupoista.

Vierailija
10/13 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät enää poista palautteita,

olen tästä keskustellut ylläpidon kanssa.

Aiemmin kyllä näin tehtiin ja itseltänikin useampi aiheeton poistettu.

musta tuo on hölmöä, etteivät enää aiheettomia poista, koska kohta kukaan ei enää halua antaa totuudenmukaista palautetta kostonegan pelossa

ja hupihuutajat sen kun porskuttaa...

Vierailija
11/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muutkin innostuu antamaan negoja, kun siirtyvät tehomyyjiksi. En mä ainakaan rupea mitään maksuja maksamaan siitä, että joku ei ostakaan tuotetta ja siten mun on hyvin pian pakkokin antaa negatiivinen palaute lunastamattomasta kohteesta.

Vierailija
12/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät poistaneet multakaan kostonegaa:( perustelivat, että asioista voi aina olla niin montaa ieltä, että ulkopuolisena vaikea sekaantua asiaan. No, totta kai harmittaa - yli 1000 pelkästään positiivista åalautetta ja sit lykkää kostonegan:(

Vierailija
13/13 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pelkästään ostanut, en myynyt. Mutta nyt sain negatiivisen, kun itse jouduin sellaisen antamaan. Sain huonokuntoista tuotetta, vaikka piti olla hyvää. Yritin sopia asiaa myyjän kanssa ensin maililla, mutta eipä onnistunut. Myyjä kertoi mm. tietäneensä joistakin puutteista, muttei vaivautunut sitten kohteessa kertomaan ja myi hyvänä. Ei silti suostunut kaupan purkuun (tai joo, mutta olisin joutunut maksamaan osan posteista, mun mielestä olisi myyjän vastuu, kun tuote ei kohtaa kuvausta). Eikä palauttanut edes hinnasta mitään. Eli annoin negan, koska yritin itse asiallisesti ja ystävällisesti ensin mailin kautta selvittää asiaa. Ja sain kostonegan, vaikka maksoin ajoissa, jne. Tuo kyllä harmittaa!

Onneksi suurin osa myyjistä, joilla on hyvät palautteet, ovat ainakin kohdallani olleet rehellisiä ja ihan pari tapausta, jossa on jäänyt jotain huomaamatta, niin kyllä myyjä on sitten hyvittänyt. Ja nyt olen itse myynyt jotain nettikirpparin kautta, niin olen kyllä antanut palautusmahdollisuuden minun piikkiini ihan vaikka vaan siinä tapauksessa, että vaate kiristää! En tätä toki itse ostajana odota, mutta sitä odotan, että saan sen kuntoista kun luvataan. Mun mielestä on petos, jos ei kerro tuotteen vioista, vaikka tietää ja väittää hyväkuntoiseksi.