Kertokaa tyhmälle,että maksaako semmosen pankkikortin käyttö?
Mitä se maksaa ja miten se toimii? Nordeassa on tili eli sieltä vissiin sen hankkisin.Miten se hankitaan?
Älkääkä turhaan haukkuko,ei ole helppoa olla tyhmä!
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2011 klo 15:51"]
Eikä ole katevarauslaitteita, vaan kortteja joilla katevaraus vaaditaan.
[/quote]
Kyllä se kaupasta riippuu meneekö katevaraus vai ei. Toisissa kaupoissa samalle kortille tehdään katevaraus, toisissa ei. Summallakaan ei ole väliä.
Soita Nordean asiakaspalveluun. Siellä varmaan osaavat neuvoa paremmin kuin av-palstalla. Ihmettelen hieman mitä palvelumaksuja ihmiset oikein maksaa. Olen myös Nordean asiakas ja minulla on luotollinen kortti. 70 senttiä menee kuussa maksua. En tuosta viitsi valittaa
ja juu,käteisellepä olen tähän asti maksanut ostokseni.ap
meneekö se summa samantien tililtä?
sillä se kuuluu loppusummaan.
Tarkoitin sitä kun ostokset maksan kortilla,veloitetaanko se just sillä sekunnilla myös tililtä?
summa ei heti lähde tililtä(mulla on joskus mennyt parikin viikkoa, että ostokset on menneet tililtä mikä oli aika ärsyttävää) jos haluaa ostoksen heti näkyvän tilillä kannattaa ottaa Visa electron.
vanhemmissa menee viivellä, katevarauslaitteilla et voi ostaa, jos tililläsi ei ole oikeasti tuota summaa rahaa
uusimmissa laitteissa kyllä
vanhemmissa menee viivellä, katevarauslaitteilla et voi ostaa, jos tililläsi ei ole oikeasti tuota summaa rahaa
ole laitteista tai korttien sirullisuudesta kiinni. Ajot saatetaan tehdä vain kerran viikossa tai sitten kun yrittäjälle sopii. Viivettä voi olla siis vaikka viikkoja.
Eikä ole katevarauslaitteita, vaan kortteja joilla katevaraus vaaditaan.
mutta siitä tehtiin asetus, että sen käytöstä voidaan periä maksu, eli kauppaliikkeet perisivät prosenttisumman ostoksista, mikäli käytät pankkikorttia pikkuostoksissa. Tähän ei ole vielä menty, mutta se jää nähtäväksi tuleeko käyttöön vai ei. Kauppiaat epäilevät, että jos yksi ottaa käytttöön, kaikki ottavat käyttöön.
Toistaiseksi pankkikortti ilman luottokorttia on ilmaista lystiä.
S-pankki on ilmainen jos on s-etukortti.
Eli menet pankkiisi ja kerrot, että haluat pankkikortin. Vaihtoehtojahan on varmaankin visa electron, visa debit, visa debit/credit jne.
Mulla on pankkiasiat osuuspankissa ja visa debit kortti maksaa 1,50 euroa kuukaudessa ja se veloitetaan palvelumaksun yhteydessä joka kuukausi.
mutta millä olet tähän mennessä maksanut ostoksesi? Käteiselläkö?
Maksat siitä törkeän kuukausimaksun joka kuukausi.
S-pankki on ilmainen jos on s-etukortti.
Kyse on lähinnä eurosta tai kahdesta.
Sitten kun hypätään luotollisiin tai maksuaikakortteihin, maksut nousevat. Luotollisissa korteissa vuosimaksu on sidottu luottolimiittiin. S-pankissa tätä maksua ei ole, monissa pankissa "hyville asiakkaille" tätä maksua ei myöskään ole.
Itsekkään en paljoa tiedä että tyhmä et ainakaan ole :D Osuuspankissa lukee että alle 26-vuotiaille se on siellä ilmanen mutta tarkotetaanko sillä että ei tule edes kuukausimaksuja? Itse kehottaisin hankkimaan electronin :)