Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussissa kuultua - onpa aika järkyttävää!

Vierailija
13.02.2011 |

Nainen, mitä ilmeisimmin sairaanhoitaja, keskusteli työkaverinsa kanssa. Työkaveri oli mennyt aamuvuoroon synnytysosastolle vielä humalassa ja krapula ja paha olo oli alkanut piinata päivän aikana. Mutta "onneks oli hiljasta niin ei se haitannut".

Siis mitä?!?! Kyllä minua haittaisi melko tavalla, jos olisin joku niistä vähistäkin potilaista ja hoitaja olisi humalassa töissä! Ja vieläpä synnytysosastolla. Huhhuh!

Onko tämä kovinkin yleistä hoitoalalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa valitettavasti olla aika tavallista hoitoalalla. Itse muistan aikoinaan kun eräs naishoitaja haisi usein valkosipulille töihin tullessaan ja purkkaa jauhoi vimmatusti. Naama vähän turvoksissa melkein aina. Joskus jopa kysyi minultakin että haistanko sen, että hän on vähän juonut eilen illalla. Kyllähän sen jokainen taisi tietää, mutta kukaan ei koskaan tohtinut sanoa mitään. Mukava ja hyvä työntekijä muuten.

Vierailija
2/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kätilö/lastenhoitaja on promilleissa! Kenkää tollasille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain aloilla humalassa työskentely on vaarallisempaa kuin toisilla.

Vierailija
4/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, mutta ainakin meidän opiskelupaikassamme (en siis opiskele enää, valmistuin jo -07), kulki ihan yleisesti se ajatus että hoitsuille maistuu alkoholi hyvinkin usein. en sitten tiedä, kaitpa se maistuu tasaisesti muillekin...?

Vierailija
5/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi potilaalle olla ihan vaan tietämättä noista asioista... :D

Ei sillä, kyllähän tuosta rangaistuksen ansaitsisi etenkin jos onnistuu humalatilan takia aiheuttamaan vahinkoa.

Vierailija
6/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi potilaalle olla ihan vaan tietämättä noista asioista... :D

Ei sillä, kyllähän tuosta rangaistuksen ansaitsisi etenkin jos onnistuu humalatilan takia aiheuttamaan vahinkoa.

Olla sellaisen kanssa töissä jolle tietää viinan maistuvan, mutta pomot ei tee asialle mitään.

Vierailija
7/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä on jokaisen velvollisuus ilmoittaa eteenpäin jos näkee työkaverin humalassa töissä, oli se työpaikka sitten mikä tahansa. Jos lähiesimies ei tee mitään asialle, sitten vain ilmoitusta ylemmäs.

Tietenkään sille ei ulkopuolisena, kuten ap:n tapauksessa voi mitään, ikävä kyllä.

Vierailija
8/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se alotetaan jo opiskellessa, olen huomannu (olen lähihoitajaopiskelija).

Ite olin käytännössä lähes täysin absolutisti ennenku alotin tuol opiskelun, mut no. Sanotaanko että raskas työ (jota hoitsujen työ on fyysisesti ja psyykkisesti) vaatii raskaat huvit.

Tosin, itse en esim työharjoittelujen aikana (5-8viikkoa kerralalan) juo lainkaan.

Pidän kuitenki asiakkaita sen verta arvossaan etten halua ottaa mitää riskei vaik itelle ei tule pahastakaa juomisesta oikee krapulaa. Mut välil silti sitten niiden päätteeksi ns. pakko tyhjennellä päätä niistä asiakkaitten asioista ja nauttii omasta elämästä...

Mutta joo, on huomattu että yleistä on.

Vierailija
9/9 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikin hoitsu on joskus krapulassa töissä.