Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako appivanhempasi sinua merkkipäivinä?

Vierailija
13.02.2011 |

esim synttärit, synnytys tms. Jos eivät muista, tuntuuko pahalle vai onko ihan yhdentekevää?=

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama muistaako vai ei, tai no onhan se tietty ihan mukavaa kun muistavat(kuten siis ovat tehneet). Mutta se ärsyttää että lapsen synttäreitä ei "muisteta" edes onnittelemalla.

Vierailija
2/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hieman outoa. Toki jos jotku bileet erikseen järjestän, esim. 40v tai 50v niin sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kerran yhteisen 20v vuoden aikana, kun taytin 40v

Ja ihmettelen, miksi muka ei pitaisi muistaa. Mun mielesta on kohteliasta muistaa, kuuluu HYVIIN KAYTOSTAPOIHIN!! ihan niin kuin lahjasta kiittaminen tms...

Ja muistamisella tarkoitan vaikkpa ainoastaan tekstiviestia, etta onnea onnea.

Vierailija
4/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan lahjan aina syntymäpäivisin, sekä jouluna. Lasten syntyessä ovat muistaneet lasta lahjalla.

Vierailija
5/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes tasavuosina, joten olen sitten itsekin vähitellen lopettanut onnittelut. Ja kyse ei ole siitä etteikö anoppi tietäisi, sillä hän muistaa kaikkien kyläläistenkin syntymäpäivät ja minun syntymäpäivä on päivä jolloin heillä on myös kakkukahvia. Päivämäärien muistaminen taitaa olla anopin ainoa 'kyky'.

Miehen sisko kyllä olettaa että me käydään heillä aina kun jollakin perheestä on syntymä/nimipäivä, mutta ei hänkään ole koskaan minua edes onnitellut, miehen synttärikahville tullaan kyllä ihan lahjojen kera.

Vierailija
6/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi- ja syntymäpäivinä. Olen aina ihan yllättynyt, että muistaa. Hänellä nimittäin on 8 lasta sekä valtava liuta lastenlapsia ja hän muistaa ulkoa melkein kaikkien synttärit. En kyllä loukkaantuisi, vaikkei muistaisikaan :)

Vierailija
7/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen etteivät edes tiedä syntymäpäivääni. Minua se ei kyllä haittaa. Jouluna muistavat pienesti, se riittää hyvin. Ex-appivanhemmat kyllä laittavat synttärinäkin onnittelutekstarin. Ihan kiva.

Vierailija
8/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhtä hyvin kuin poikansakin.

Tuota synnytysjuttua en tajunnut, eihän se ole mikään merkkipäivä, mitä ulkopuolisten kanssa juhlitaan. Eivät ole omat vanhempanikaan minua synnytyksien aikaan 'muistaneet'. Toki on vauvasta ilmoiteltu ja onniteltu.

Vierailija
9/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes tasavuosina, joten olen sitten itsekin vähitellen lopettanut onnittelut. Ja kyse ei ole siitä etteikö anoppi tietäisi, sillä hän muistaa kaikkien kyläläistenkin syntymäpäivät ja minun syntymäpäivä on päivä jolloin heillä on myös kakkukahvia. Päivämäärien muistaminen taitaa olla anopin ainoa 'kyky'.

Miehen sisko kyllä olettaa että me käydään heillä aina kun jollakin perheestä on syntymä/nimipäivä, mutta ei hänkään ole koskaan minua edes onnitellut, miehen synttärikahville tullaan kyllä ihan lahjojen kera.

Sanot ettei muista, mutta kuitenkin, että sinun syntymäpäiväsi on ainut päivä kun heillä syödään kakkua... Koitas nyt päättää ;-)

Vierailija
10/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistavat :) Aivan kuten minä muistan heitä merkkipäivinä.

Vierailija
11/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten 10 numeroa liian suuria alkushousuja, tai sitten ns. hienoja lahjoja, joista en itse niin piittaa, kuten Marimekon keittiötekstiilejä.

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi