Ostin ekaa kertaa maustamatonta jugurttia, ja meinasin mennä ihan sekaisin
siinä jugurttihyllyllä. Niitä oli ihan älyttömän montaa eri laatua, mutta onko niissä mitään eroja? Rasvaton ja maustamaton luki suunnilleen jokaisessa. Sit oli kaikenmaailman asidofilusbifilusta, samalta merkiltäkin useampaa. Ostin sit halvinta, eli rainbowta. Kohta maistan.
Kommentit (73)
se ensimmäinen syy miksi en partaäijää osta on tässäkin keskustelussa esiintyvät partaäijävauhkoajat. En halua lukeutua siihen jengin. En kehtaisi kulkea kaupassa partaäijä-ämpäri ostoskärryissäni.
ap
Kukahan sinne kärryysi kurkkii:) aika itsekeskeistä kuvitella sellaista:D
Se on paksua jankkia mikä seisoo kulhossa. Tykkään että saa olla vähän juoksevampaa :)
Mikä suoritus! Pistää hilpeäksi. :D
ja myöntää, etten voi sietää sitä partaäijäjugurttia. Kerran erehdyin mainonnan uhrina ostamaan ja syömättä jäi. Kamalaa tököttiä! Acidofilus-jugurtit ovat minusta parhaita :)
(Paavolan kotijuustola). Tätä saa torstaisin Stockalta. Torstaisin toimitus ja ko. jogurtti loppuu samantien.
Toinen paikka mistä sitä saa Helsingissä on Maatilatori Lasipalatsissa.
Toiseksi suosin Bulgarian jogurttia sekä Asidofilus yms. jogurtteja. En nyt muista tarkemmin merkkejä.
Rasvaa saa ja pitääkin olla. Ei niitä rasvattomia.
Ja varmasti rainbow-jugu on ihan hyvää sekin,meillä käytetään lähinnä gefilus-tuotteita
Ehdottomasti kannattaa jättää kokeilematta KAIKKEA mistä ikinä on "vauhkottu". Ettei vahingossa joku tuntematon kaupassa leimaa sinua partajugukiihkoilijaksi...
:D :D :D
Partis on hitsin hyvää.
en siis vaadi että jugurttini pitäisi olla rasvatonta, mutta ei kyllä tartte ihan niin rasvaistakaan olla kuin partaäijä. Eiköhän tuohon väliinkin jotain mahdu? Harmittaako tää asia nyt jotakuta, että en halua partaäijää ostaa? Sitä paitsi, eikö se äijä siinä purkissa ollu joku ihan nobody, jolta ei oltu kysytty lupaa, että voisko sen kuvan laittaa jugurttipurkkiin? Miksi kannattaisin sellaistakaan?
ap
päätös voisi perustua, jos ei koskaan ole luonnonjugurttia ostanut tai maistanut?
Eli ostopäätöksesi perustui vain hintaan Ja varmasti rainbow-jugu on ihan hyvää sekin,meillä käytetään lähinnä gefilus-tuotteita
miehelle maksamaan kuvan luvattomasta käytöstä.
en siis vaadi että jugurttini pitäisi olla rasvatonta, mutta ei kyllä tartte ihan niin rasvaistakaan olla kuin partaäijä. Eiköhän tuohon väliinkin jotain mahdu? Harmittaako tää asia nyt jotakuta, että en halua partaäijää ostaa? Sitä paitsi, eikö se äijä siinä purkissa ollu joku ihan nobody, jolta ei oltu kysytty lupaa, että voisko sen kuvan laittaa jugurttipurkkiin? Miksi kannattaisin sellaistakaan? ap
Eli ostopäätöksesi perustui vain hintaan
kuten avauksessani sanoin, hämmennyin niin siitä valikoiman suuruudesta, että otin sit halvinta, kun en tiennyt mitä eroa noilla on. Kun ajatuksena oli vain ostaa maustamatonta jugurttia.
ap
...mutta ehkä sitten jos laittaisit jugurttia pimpuliin?
Muistaakseni mies sai 200.000€.
Eli tosi pieni korvaus.
täähän on ihan mainio keskustelu :D Repeilen täällä itsekseni :D
AV se jaksaa aina yllättää...
mun kuvani saisi laittaa vaikka minkä peräpukamarasvapurkin kylkeen. :D
i]Muistaakseni mies sai 200.000€.
Eli tosi pieni korvaus.
[/quote]
Eli tosi pieni korvaus.
mulla kasvaa toispuoleiset viikset, mitä niistä maksetaan?
77-vuotiaalle maanviljelijälle tuo summa oli kuitenkin aikas "mieletön".
Muistaakseni mies sai 200.000€. Eli tosi pieni korvaus.
Eli tosi pieni korvaus.
Tekikö ne sopimuksen siitä vai käyttävätkö edelleen luvatta?
Olen kerran jopa laittanut tälle palstalle aloituksen siitä, kuinka minua ärsyttää karppien partaäijävouhkaus niin paljon, etten voi enää ostaa sitä.
Toisekseen ne purkit on typerät, kun ovat muovia. En viitti senkään takia ostaa.
Minä syön paljon maustamattomia jugurtteja ja käytän myös ruuanlaitossa, mutta tämän ketjun jäljiltä olen hämmentynyt: minusta niissä ei ole oikeastaan mitään makueroja.
ok! Kaikkee oppii kun AV:lla elää tarpeeks kauan.