Onko olemassa perhettä, joiden lasten sketsihahmosuosikki ei ole Munamies?
Kommentit (28)
Lapsemme ovat mediapimennossa, hui.
ei taida edes tietää mikä tai kuka Munamies on. Ei kuulu ko. ohjelman katsominen meidän perheen lauantai-illan ohjelmaan...
Tyrni tuli korvista ulos ilman putoustakin!
se ei mun mielestä ole mikään lasten ohjelma. Tai noo, ehkä jollekkin yli 10 vuotiaille sopii.
Vielä niin pieniä.
Mutta mieheni ja minä ei kyllä munamiehestä oikein olla pidetty.
Tykkäsin Mikosta, mutta perskule ku tippu.
Mies taas tykkää Harjakaisesta :)
ja kyllä, uskonpa, että Munamies on se suosikki:-). EI se mitään, niin on mullakin! Tosin Harjakainen on helvetin hyvä myös, mies tykkää siitä ja Mr. Mallorcasta. Munamiehestä on helppo tykätä: niin positiivinen, lempeä ja hyvä tyyppi - siksikin suorastaan jotakin uutta!! Voi olla hauska olematta ilkeä: plussaa!!
on isompien lasten suosikki (7 ja 9). 4-vuotias "kannattaa" Harjakaista.
Lisäksi minä pidän myös Mr Mallorcasta, koska Jussi Vatanen oli niin söpö Napapiirin sankareissa.
Onko ihmisillä aikaa katsoa televisiota?
kun ovat 2 ja 6. Tosin eskarilaisen kavereista tosi moni katsoo. Olenko kauhea niuho, kun olen sitä mieltä ettei se ole ihan noin pienten ohjelma vielä?
mutta me vanhemmat tykätään Mr. Mallorcasta ja Harjakaissta :-) Munamies oli alkuun hyvä, mutta ei enää...tylsä.
että kaikki tulee tänne huutelemaan, että EI KATOTA TOLLOT, OLLAAN PAREMPIA IHMISIÄ KUIN TE.
Ehkä suunnattu enemmänkin niille jotka katsovat. DAA
Lemppasin kaikki jo asennusvaiheessa.
ikinä koko ohjelmaa ja olen ihan pihalla tuosta munamiehestä.
Ai ihanko totta ei ole munamies niiden lasten lemppari, jotka EIVÄT OLE KOSKAAN KOKO OHJELMAA EDES NÄHNEET?!!!
Kyllä. Olen väsynyt. Ärsyttää.
Eli on olemassa
Lapset 7- ja 9v. Koulussa ovat varmaan kuulleet niitä juttuja, mutta eivät ole nähneet