Lue keskustelun säännöt.
Miksi abortin tekijää ei tuomita murhasta?
12.02.2011 |
On se jännä, että saa lailisesti ihmisen tappaa. En hyväksy muita kun raiskaustapauksissa abortin, muuten pitää lailla kieltää.
Kommentit (22)
Miksi ap:lle ei tehdä lobotomiaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei tuomita yksisilmäisyydestä ja tyhmyydestä?