Perussuomalaiset ovat naisvihamielisiä.
Miksi? Puolet Suomen kansalaisista on naisia?
Ei aborttioikeutta, ei naispappeutta, ei naisille kohta äänioikeuttakaan ilmeisesti?
Äänestetään samantien jolu kiihkomuslimilahko valtaan.
Kommentit (11)
eiköhän se jo kerro kaiken muustakin luuseriporukasta.
eiköhän se jo kerro kaiken muustakin luuseriporukasta.
Suomi on vapaa maa, täällä saa ilmaista mielipiteensä, kuten Soinikin on tehnyt. Ja missään vaiheessa ei ole sanottu/kirjoitettu, että koko puolue moisia ajaisi. Tuskin yksikään nainen edes suostuisi ehdolle sellaisen puolueen ehdokkaana.
joka on perustavanlaatuisissa kysymyksissä eri mieltä puheenjohtajansa kanssa.
Äänestäisikö kristityt ateistia homoouheenjohtajaa?
jopas tuli rimanalitus! että kun ovat "tämän näköisiä" niin ovat sitten "tällaisia ihmisiä" varmasti.
ei passaa haukkua muita, jos itse on typerä.
terveisin feministi jolla napsahti nyt pahasti
herralta 11????
Onhan persut naisvihamielisiä, lukekaa vaan hommafoorumia. Vihervasurinaisille toivotaan raiskausta mamujen puolelta kostoksi jos joku suosii maahanmuuttoa.
Persut varoittelee uhkakuvilla, mutta ovat salaa mielissään jos ne toteutuu, "mitäs minä sanoin!". Jos uhkakuva ei toteutuisi persu olisi meuhkannut turhaan.
Persut haluavat laittaa 30% kansasta marginaaliin, vihreät, mamut, homt ja lesbot, jne. Osa laittaisi naiset, jotka on eri mieltä ja jotka ei anna.
herralta 11????
Onhan persut naisvihamielisiä, lukekaa vaan hommafoorumia. Vihervasurinaisille toivotaan raiskausta mamujen puolelta kostoksi jos joku suosii maahanmuuttoa.
Persut varoittelee uhkakuvilla, mutta ovat salaa mielissään jos ne toteutuu, "mitäs minä sanoin!". Jos uhkakuva ei toteutuisi persu olisi meuhkannut turhaan.
Persut haluavat laittaa 30% kansasta marginaaliin, vihreät, mamut, homt ja lesbot, jne. Osa laittaisi naiset, jotka on eri mieltä ja jotka ei anna.
Vai pelkästään yksittäisten pölhökustaiden mielipiteitä?
persujen ohjelma ole noussut juuri Hommafoorumin aktivistien toimesta.
Minua kiinnostaisi eniten, ottaako persut lisää valtion velkaa Kokoomuksen malliin Kokoomuksen kanssa hallituksessa ollessa vai korottaako se yksin veroja?
Tuo ei ole Perussuomalaisten linja vaan Soinin omia mielipiteitä.