Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko jatkaa Tamiflu-kuuria 4 v:lle?

Vierailija
11.02.2011 |

Lääkäri määräsi eilen varoiksi tamiflu-kuurin näkemättä koko lasta. Kävin näyttämässä vanhempaa lasta joka ollut viikon kuumeessa lekuri epäili infuenssaa ja kirjoitti jo valmiiksi Tamifluta pienemmälle sisarukselle. Tänään sitten kuume nousi ja annoin ekan annoksen Tamifluta, n. puoli tuntia sen jälkeen lapsi oksensi ihan solkenaan ja paljon,tuli tosi huonovointiseksi ja surkeaksi. N. pari tuntia tämän jälkeen kasvoille ilmaantui vähän syhveröistä punaista pilkkua. Luin hurjia sivuvaikutuksia lääkeselosteesta. Uskallankohan enää jatkaa kuuria? Soitin terv.neuvontaan ja sieltä ihmettelivät miksi meille on edes lääke määrätty. Lapsi ei kuulu mihinkään riskiryhmään mutta allerginen Tamiflulle näyttää olevan.. Onko kellään kokemusta tästä lääkkeestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle määrättiin kuuri mutta se tuli kaaressa ulos heti saman tien. Lopetin kuurin siihen.

Vierailija
2/3 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna mulla todettiin tuo possu,ja olin raskaana.lopetin kuurin yhden lääkkeen jälkeen,ku aiheutti kauhean pahoinvoinnin,ja kyllä kannatti mun kohdalla!

possunuha tuli meille lievänä,ja vauva syntyi terveenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin mielipide ennen kuin jatkat sitä. Kuulostaa hurjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän