Leikkaatko aina omista vaatteistasi kokolaput pois?
Minä olen leikannut sen jälkeen, kun kuljin töissä koko päivän paidassa, josta pilkotti iso H&M lappu.
Kommentit (10)
On noloa jos tarjoustalon xxxl-lappu törröttää jostain housunkauluksesta tai paidasta.
tai lappu kutittaa.
Kyllä mun koon näkee muutenkin katsomalla, ei siihen vaatteen kokonumero vaikuta :-DD
ellei lappu törrötä aina näkyvissä tai esim. kutita niskaa.
Ja syy on tämä: ostan aika paljon "samoja" vaatteita samoista liikkeistä, on kätevää kun voi tarkistaa siitä lapusta mikäs koko tässä minulla olikaan --> säästyy turhilta sovittamisilta. Kuitenkaan sitä ei muista jokaista vaatetta mitä mitästäkin on ostanu mikä koko oli (ja koskee kaikkia alusvaatteista farkkuihin)
Eihän ne mihinkään näy. Ostan siis vain sellaisia vaatteita, joissa ei koko ja valmistaja merkinnät ole kissan kokoisin kyltein.
niissä silloin niissä ei säilyisi jälleenmyyntiarvo.
Halvemmista, joita tulee pidettyä esim. kotioloissa usein, niin leikkaan.
Mutta miksi siis jotkut leikkaavat laput, jos koko on "iso" ? Mitä se tarkoittaa? Kyllähän kaikki kuitenkin näkee, onko ihminen hoikka vai läski - vai siltä väliltä.
Mä en ainakaan ole kokoa xxl, vaikka käytänkin xxl-kokoisia vaatteita!
niissä silloin niissä ei säilyisi jälleenmyyntiarvo.
Halvemmista, joita tulee pidettyä esim. kotioloissa usein, niin leikkaan.
Mutta miksi siis jotkut leikkaavat laput, jos koko on "iso" ? Mitä se tarkoittaa? Kyllähän kaikki kuitenkin näkee, onko ihminen hoikka vai läski - vai siltä väliltä.
koska inhoan niitä lappuja.