Luin tuolta toisesta ketjusta, että joku oli käynyt miesgynellä. Ei kai miehet voi gynejä olla?
Eihän miehet voi erikoistua gynekologiaan? Siihenhän on se joku laki, en nyt muista tarkemmin. Mutta siis ei mies voi olla työssä, jossa ronklataan päivät pitkät pimppoja! Haloo!
Kommentit (12)
kohdunkaulapuudutteen antoi toinen mies...
Olipa muuten lääkäriharjoittelijakin mies.
eli synnytyksessä mun tuheroa sorkki KOLME eri miestä :D
mies voi olla gyne. Mutta siinä on vielä sellainen rajoite, että kaikki tutkimus pitää tapahtua pimeässä, tai lääkärin silmät sidottuna. Koskettelemalla, haistamalla ja maistamalla voi havainnoida. Joskus hoitaja voi kertoa lääkärille miltä näyttää. Myös on olemassa mahdollisuus että mies saa erivapauden näistä rajoituksista, mikäli voi todistaa vähintään 2 vuotta jatkuneen homoseksuaalisuuden suhteen jossa seksi on ollut säännöllistä. Ns. homo-ässä puheessa, tyylikäs pukeutuminen ja ikebana-harrastus helpottaa erivapauden saamista. Näin siis nykyään.
Kylläpä voi. Ja olenpa käynytkin parilla miesgynellä. Ensin kyllä jännitti ja nolotti kamalasti. Olin käynyt vain naisgyneillä monta kertaa ja joka kerta tutkimus oli sattunut inhottavasti.
Mutta miesgynen tutkimukset eivät jostakin syystä ole koskaan olleet niin kivuliaita kuin naisten tekemät. Mistähän johtuu, en tiedä. Kannattaa siis rohkeasti kokeilla!
ap hieman yksinkertainen, kyllähän naislääkäritkin hoitavat miehiä, ei ole mitään syrjintälakia olemassakaan!
Neuvolalääkärinä oli kerran mies, ja ihan asiallisesti tutki minut. Synnytyksessä oli mieslääkäri paikalla, ei se gynekologin työ ole sen kummempaa!
Ai niin, voit myös katsoa henkilökuntatietoja eri sairaaloista, löytyy miesgynejä ainakin pääkaupunkiseudulta synnytyssairaaloista.
että nainen ronkkii toisen naisen paikkoja...
mies voi olla gyne. Mutta siinä on vielä sellainen rajoite, että kaikki tutkimus pitää tapahtua pimeässä, tai lääkärin silmät sidottuna. Koskettelemalla, haistamalla ja maistamalla voi havainnoida. Joskus hoitaja voi kertoa lääkärille miltä näyttää. Myös on olemassa mahdollisuus että mies saa erivapauden näistä rajoituksista, mikäli voi todistaa vähintään 2 vuotta jatkuneen homoseksuaalisuuden suhteen jossa seksi on ollut säännöllistä. Ns. homo-ässä puheessa, tyylikäs pukeutuminen ja ikebana-harrastus helpottaa erivapauden saamista. Näin siis nykyään.
:):)
mun äiti oli pari vuotta sitten ihan järkyttynyt kun kerroin käyneeni naisgynellä. Kun sen mielestä miehet on ainoita oikeita ja alkuperäisiä gynekologeja. Eihän ennen vanhaan edes ollut naislääkäreitä.
niin hän sanoi että jos mies ronkkisi alapäätä, niin se tuntuisi oudolta, että mieluumin nainen.
Mun kuuskymppinen äitini ei ole koskaan käynyt miesgynellä.
mun äiti oli pari vuotta sitten ihan järkyttynyt kun kerroin käyneeni naisgynellä. Kun sen mielestä miehet on ainoita oikeita ja alkuperäisiä gynekologeja. Eihän ennen vanhaan edes ollut naislääkäreitä.
Eikä edes hyvä.