Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook..

Vierailija
10.02.2011 |

Mielipiteitä.. Olen loukkaantunut miesystävänä facebook sivuista, ei mitään mainintaa kihloissa olosta, tai minusta muutenkaan. Mitä mieltä ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häpeää parisuhdettaan. Ei välttämättä sinua, mutta suhdettaan.

Vierailija
2/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ylläpidä mitään "parisuhdetietoja" fb:ssä, kyllähän tutuimmat tietävät tilanteeni ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä pitäisi kaikki julistaa? Jokainen käyttää FB:tä omalla tavallaan, salli se myös kumppanillesi.

Vierailija
4/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojella sun yksityisyyttä. Olet hänelle niin tärkeä. Ken onni on jne. Näin minä tekisin.

Vierailija
5/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurimmalle osalle virtuaalista small talkia. Ideaan ei kuulu, että siellä selostettaisiin parisuhdetilannetta, seksielämää, selvitettäisiin riitoja ym. Siellä on tarkoitus rupatella kevyesti puolituttujen kanssa ja pitää verkostoa yllä.

Yksityiselämäni on juuri sitä, yksityistä. Eikä kuulu edes IRL muille kuin lähipiirille. Vastaan kyllä jos joku tiedustelee seurustelutilannettani, mutta sanoisin, ettei sen kysyminen ole kovin hienoa. Joko tiedät sen ja jos et tiedä, älä kysy.

Vierailija
6/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, mutta asiaan kuuluu että hän on ns naistenmies, flirttailee "rajojen yli" jne. juurikin netissä. tajuaisin jos aikaisemmin ei olisi ollut mainintaa, mutta ottanut pois, kuten yhteiset kuvatkin.

Vierailija
7/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, mutta asiaan kuuluu että hän on ns naistenmies, flirttailee "rajojen yli" jne. juurikin netissä. tajuaisin jos aikaisemmin ei olisi ollut mainintaa, mutta ottanut pois, kuten yhteiset kuvatkin.

Vierailija
8/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin tuntuu olevan tärkeämpää elää ja reagoida esim. riitoihin facessa kun oikeassa elämässä.

katsele rauhassa äläkä vielä vedä mitään johtopäätöksiä.

Vierailija
9/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eräs miespuolinen ystäväni jättää mainitsematta fb:ssä vaimonsa olemassaolosta juuri siksi, että vonkailee misuja buukissa minkä ehtii. Ja vaimo ei kyllä ole kelvannut edes fb-ystäväksi.

Vierailija
10/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ketkä on lapsia ja sisaruksia. Mutta sellaset jotka ei paljon siellä käy tai eivät osaa käyttää, niin eivät edes huomaa että tällainen ominaisuus on. Ehkä miehesi ei ole huomannut että sieltä voi klikata sen että on kihloissa? Kyllä minäkin olin siellä pitkään ennen kuin tajusin laittaa että olen kihloissa.

Vierailija
11/11 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kai se sun mies halua että sen kaverit näkee kuinka ihanan helmen se on itselleen saanut :) näin mä ajattelen ! Onnea teille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi