Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Uskotko, että lopunajat olevat lähellä?

Vierailija
10.02.2011 |

ja toisena, oletko kristitty?

Ja jos et usko, niin miten ihmeessä selitätte kaiken hulluuden joka tähän maailmaan on tullut ihan viime vuosikymmeninä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainahan äitä lopunaikoja on povattu. Mitä hyötyä? jos on tullakseen tulee, ei sitä karkuun pääse miettimällä.

Siihen asti vain paras elää parhaan kykynsä mukaan.

Vierailija
2/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä en osaa sanoa, onko kyse vuosista vai vuosikymmenistä.

Olen kristitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten kuuluu kauhistella nuorisoa. Muuten mikään ei koskaan muuttuisi parempaan. Löysin meidän vintiltä kirjeen 1900-luvun alusta, jossa olevan katkelman nuorison kamaluudesta ja löysämoraalisuudesta olisi voinut siirtää ihan suoraan nykypäivään. Jos nuoriso ei olisi niin kauheaa ja säädytöntä, tässä asuttais vielä luolissa.

Vierailija
4/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo, olen tapakristitty ev. lut.

Vierailija
5/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hulluus on kiihtynyt niin nopeaan tahtiin, ettei tämä voi mitenkään jatkua kauaa!

Jos vertaa kaikki vuosituhansia, vuosisatoja ja vuosikymmeniä, niin miettikää nyt miten yhtäkkiä vuodessa alkaa sattua ja tapahtua asioitam joihin ennen meni vuosisatoja...

Mutta onhan sekin sanottu sanassa, että vain Häneen uskovat sen näkevät ja ymmärtävät ja mammonan perässä juoksevat pilkkaavat ja porskuttavat kuten ennenkin...

Ei heille voi järkeä puhua ja oman arvioni mukaan noita tuhoon tuomittuja on suomalaisista 90 prossaa, kuten muistakin länsimaalaisista.

Vierailija
6/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty.

Vierailija
7/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin meidän aikanamme, mutta sanoisin, että hyvin, hyvin lyhyen ajan päästä ihmisen olemassaolon ajasta.

Vierailija
8/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ajattelen,että emme voi tietää milloin se loppu häämöttää. Sotia ja katastrofeja on ollut läpi maailmanhistorian.

"Vaikka huomenna tulisi maailmanloppu, tänään istutan omenapuun." (Luther)

Olen tunnustava kristitty

Vierailija
9/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisena, oletko kristitty?

Ja jos et usko, niin miten ihmeessä selitätte kaiken hulluuden joka tähän maailmaan on tullut ihan viime vuosikymmeninä?

Mitään lopun aikoja ei ole olemassa.

Mistään hulluudesta ei ole kysymys, ihan normaalia elämänmenoa.

Ja te hihhulit olette edelleen niin vitun ulkona vähän kaikesta...

Vierailija
10/18 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan tämä on ollut näin hullua, erityisesti toisen maailmansodan aikaan Hilterin ja Mussolinin meuhkatessa ja sitten kylmän sodan aika. Heti on jopa ollut rauhallisempaa rakentamisen aikaa, kun Berliinin muuri on kaatunut ja Baltian maat itsenäistyneet. Jotenkin rauhaisaa. Suurin uhka on Putin, jos ryhtyy diktaattoriksi Venäjälle, niin oligarkiavalta saa siellä demokratian kuolemaan.

Vierailija
11/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I've seen the future and it will be

Tässä on takana nelisen miljardia vuotta maailmanhistoriaa, ihmisen aika on hyttysenpaska tässä kokonaisuudessa.

Vierailija
12/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnolla odotan ja seuraan maailman menoa ja toisaalta taas huomaan että ihme parantumiset ja muut Jumalan ihmeet ovat seurakunnan keskellä enentyneet. Onneni on olla herraa lähellä.

Vierailija
13/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa, että paholainen on läsnä.

Vierailija
14/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se käy? Menen ovesta sisään kun on kokous, vai jotenkin etukäteen?

Jos voi mennä ovesta sisään, niin voiko siellä seurata rauhassa, vai tullaanko kyselemään jotakin, jos uusia? (olen ujo)

Vierailija
15/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näe mitenkään maailmaa kummallisena. Tosin itse olen tällä hetkellä niin onnellinen, että on olo kuin pikkulinnut visertäisi pään ympärillä, aurinko paistaa täysillä ja poskilihakset väsyvät hymyilystä. Voiko paremmin olla, elämä on ihanaa?

Vierailija
16/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun tätä palstaa lukee huomaa, että paholainen on läsnä.

Eikös sinun kuuluisi rukoilla puolestani eikä solvata?

Aijjai....

Vierailija
17/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näe mitenkään maailmaa kummallisena. Tosin itse olen tällä hetkellä niin onnellinen, että on olo kuin pikkulinnut visertäisi pään ympärillä, aurinko paistaa täysillä ja poskilihakset väsyvät hymyilystä. Voiko paremmin olla, elämä on ihanaa?

Eikä ole kukaan muukaan, joka ei usko, vaikka kuuluisi kirkkoon!!

MIstähän puusta tämäkin teille väännettäisiin!?

Vierailija
18/18 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että kun on kastettu ev.lut. kirkkoon, vaikka ei edes usko, että olisi KRISTITTY??