Kumman kutsun juhliini?
Mä olen järkänny kevätbileet useana vuotena. Mulla on kaksi kaveria, jotka tietää toisensa mutta heillä ei synkkaa kovinkaan hyvin. Nyt toinen heistä on raskaana ja toinen kärsii lapsettomuudesta. Tämä lapseton pyysi, että en kutsuisi tuota raskaana olevaa. Tuo lapseton on läheisempi kaveri mutta tuo raskaana oleva on jo kysellyt juhlista.
Kommentit (3)
onko paikalla sen verran porukkaa että he voivat jutella eri seurueissa? Vai onko tarkoitus tyyliin syödä pöydän ääressä muutaman ihmisen voimin? Kutsuisin joka tapauksessa molemmat. Sanoisin lapsettomalle, että valitettavasti olet jo puhunut toisen kanssa juhlista, joten ei olisi kiva peruakaan.
jos kerta lapseton on niin törkeä että kehtaa puuttua siihen, ketä kutsun.
Kutsuisin molemmat, ja olisin sanonut tälle lapsettomalle "ystävälleni" että voi jäädä tulematta kun kerran alkaa sun muita kavereita syrsimään. He kuitenkin molemmat ovat aikuisia, ja tämä lapseton ei saa alkaa lapselliseksi sen takia ettei itse tule raskaaksi. On muillakin ongelmansa, eikä hekään niitä niin revittele. Ymmärrän, että ystävälläsi saattaa olla suuriakin ongelmia lapsettomuudesta (itsekin siitä tulen luultavimmin kärsimään), mutta ei se sinun ystäväsi joka on raskaana, voi vaikuttaa siihen toisen ystävän lapsettomuuteen!