Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7- kk tyttö vauva pyörii

Vierailija
10.02.2011 |

Meillä 7-kk tyttö vauva oppinut uuden tavan. kun laitan sen sitteriin kun on ruoka aika, niin pää rupeaa pyörimään kuin pöllöllä konsanaan. Todella inhottavaa syöttää kun ruokaa on pitkin poskea ja korvaa ja nenä reijät täynnä. Toisinaan syö hienostikkin. Mutta muuten joutuu teatteria pitämään että saa nälkäise vauvan suun auki. Meillä syötetään olohuoneessa sitterissä, tv päällä. ÄÄnetkin kiinnostaa ja heti pää kääntyy kohti ääniin. Mitä neuvoisitte jotta saan vauvani syömään ruokaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sanon että myyn sut mustalaisille, jos ruoka ei uppoa. Meillä siis 8kk poika. toimii

Vierailija
2/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sanon että myyn sut mustalaisille, jos ruoka ei uppoa. Meillä siis 8kk poika. toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että vauvalla ei taida olla kaikki ihan kotona. Oletteko kokeilleet fysioterapiaa?

Vierailija
4/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhoita ruokahetki muutenkin.

Minulla ei ole lapsia, mutta eikö tuon nyt sano ihan järki.

Vierailija
5/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhoita ruokahetki muutenkin.

Minulla ei ole lapsia, mutta eikö tuon nyt sano ihan järki.

kyselee neuvoja ja itsekin taitaa tajuta että nämä perusasiat on pielessä...

Vierailija
6/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtoisesti koekile pitäää 30 min ulkona sitä lasta (siirrät vaan sitten suoraan ulos, turha kuluttaa aikaa pukemiseen)ja sitten kokeile uudestaan josko ruoka maistuis. Jos mikään näistä ei tehoa, kannattaa lapsi heittää roskikseen, siinä on varmasti joku vika