Mies liittää joka aiheen exään
Olen kuukauden verran nyt ollut yhteydessä erääseen mieheen ja treffeistä puhuttu viimeinen viikko, mutta nyt ollaan riidoissa. Riidan aiheena on hänen ihana ja parempi exä. Olen huomannut, että hän mainitsee hänet jos hän kertoo jotain juttua, tai ovat yhdessä tehneet, jos exä liittyy siihen tarinaan jotenkin. Kerroin, että sain myös taannoin unihalvauksen, niin eiköhän tämä herra alkanut kertomaan, että kuinka hänen exä sai kerran unihalvauksen. Siihen vedin rajan ja suutuin. Tuntuu loukkaavalta, kun exä sitä ja exä tätä. Olivat 10 vuotta yhdessä, mutta onko tämä nyt sitten sitä, että ei ole päässyt hänestä yli. Viimeisin parisuhde päättyi siihen, kun silloinen herra alkoi kaipaamaan exäänsä ja petti minua hänen kanssaan. Onkohan otsassani joku lappu, että tulkaa kaikki exän ruikuttajat tänne. Tunnen oloni riittämättömäksi ja laastariksi, mutta sitähän olenkin. Nyt ollaan oltu huonoissa väleissä, kun en halua olla hänen kanssa tekemisissä mutta tämä herra haluaisi jutella. En tiedä, että onko järkeä, kun tulee vanhat ikävät muistot liian vahvasti mieleen ja jos hän kaipaa exäänsä niin...
Kommentit (13)
En jaksanut edes lukea koko alustusta, Tyyppi ei selvästikään ole päässyt yli eksästään tai käsitellyt suhteen päättymistä aikuismaisella tavalla. Opi ja siirry eteenpäin. Sulle neuvo: älä jää roikkumaan ja tuhlaamaan elämääsi tuohon tilanteeseen. Elä omaa elämääsi, älä jää statistiksi jonkun toisen lapsellisiin oikutteluihin.
Miesten perisynti: Etsivät uuden naisen vaikka edellistä eroa ei ole prosessoitu mitenkään.
Ihmisille pitäisi olla joku pakollinen yksinoloaika pitkästä suhteesta eron jälkeen esim. 1-2 vuotta. Siihen kuuluisi eroterapiaa ammattilaisen johdolla, juuri siksi että uusi kumppani ei joudu kestämään näitä juttuja.
Kuulostaa olevan kiinni exässään edelleen
Miksi olet tehnyt aloitteen tällaiselle miehelle? Ja jos et ole tehnyt aloitetta, niin siinä vika. Jos odottelet vain miesten aloitteita. Et koskaan tule saamaan miestä jonka haluat, vaan saat aina näitä miehiä kenelle kelpaa joku joka suostuu.
Jos on ollut pitkässä suhteessa on vaikea kertoa elämästään jos pitää jotenkin puheesta poistaa henkilöhahmo kokonaan. Ymmärrän kyllä että ärsyttää, itseänikin ärsytti ja puolen vuoden jälkeen sanoin siitä. Saatan itsekin puhua joskus eksistäni koska olivat osa elämääni. Voi olla että toinen ei ole vielä päässyt erosta yli tai saatat olla liian huono itsetuntoinen, aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut pitkässä suhteessa on vaikea kertoa elämästään jos pitää jotenkin puheesta poistaa henkilöhahmo kokonaan. Ymmärrän kyllä että ärsyttää, itseänikin ärsytti ja puolen vuoden jälkeen sanoin siitä. Saatan itsekin puhua joskus eksistäni koska olivat osa elämääni. Voi olla että toinen ei ole vielä päässyt erosta yli tai saatat olla liian huono itsetuntoinen, aika näyttää.
Ymmärrän tuon, mutta miten unihalvaukseni liittyy exään? Sen ymmärrän, että jos mies kertoo olleensa reissussa jossain päin eurooppaa exän kanssa ja siellä tekivät sitä sun tätä, mutta miten oma henkilökohtainen unihalvaus liittyy hänen exäänsä. Siinä kohti alkoi tuntua pahalta. -AP
Niin miksi olet yhteydessä vielä siihen jos ette ole edes tavanneet ja nyt jo kauhea riita. Eikö ole selvää että mies on joku narsisti paska mutta tietenkin haluat sen kanssa suhteeseen koska mies on komea pitkä mies. Täysjäekinen nainen ei edes harkitsisi pitää yhteyttä enää tuollaiseen mieheen.
Tuntuu että miehet höpisee tosi paljon existään, eivät tajua että naiset haluavat olla one and only.
Naiset saa riidan aikaiseksi ennen kun edes on tavattu. Miksei voi sanoa sille suoraan että et halua kuulle kenenkään eksästä yhtään mitään ja et halua sitä tavata koskaan.
Hiukan se on vaikea puhua elämästään 35 vuoden yhdessäolon jälkeen ilman, että sivuaa puheessa exää. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että haikailisi exää. Sama olisi tilanne, vaikka olisi leski.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi olet yhteydessä vielä siihen jos ette ole edes tavanneet ja nyt jo kauhea riita. Eikö ole selvää että mies on joku narsisti paska mutta tietenkin haluat sen kanssa suhteeseen koska mies on komea pitkä mies. Täysjäekinen nainen ei edes harkitsisi pitää yhteyttä enää tuollaiseen mieheen.
Tunsin yhden komean narsistin jolle mikään ei riittänyt. Paitsi hänen ex koska oli niin hyvä business nainen ja älykäs. Kun tästä mainitaan niin kyllähän siinä tuntee itsensä mitättömäksi. Ei ollut edes 5 vuoden päästä päässyt exästään yli vaan oli hänelle kateellinen kun tämä.oli löytänyt uuden suhteen. Minä olin narskumiehelle laastari. Halusi näyttää exälleen että kyllä hänkin jonkun löytää. Lapsellista. Tapaili minua ja piti vaihtoehtoehtona kunnes löytää exänsä tasoisen naisen. Ilmeisesti löysi kun jätti minut mutta en usko tämän miehen olevan onnellinen tai että tämä uusikaan hänelle olisi tarpeeksi. Hän on tunteeton ja kylmä mutta ei pysty yhtään yksin olemaan eikä analysoimaan omaa käytöstään.
Mä olin yli 20v namisissa ja 3 lasta. Mä en siispystyis kertomaan paljon mitään entisestä elämästä, jos exästä ei saa puhua. Hmmmm
Ihan turha lähteä tuollaista ressukkaa edes tapaamaan. Ota tinderistä seuraava.
🇺🇦🇮🇱