Huh alan olla aika puhki ton taaperon kanssa
Tyttö on suloinen ihana äidin kulta MUTTA kamalan touhukas ja utelias. Perusluonteeltaan helppo ja kiltti (toistaiseksi) mutta koko ajan kaivamassa kaikki laatikot kiipeilemässä pöydille jne. Koko ajan lutkuttaa ikkunat likaisiksi, yrittää tyhjentää haarukat laatikosta ja aiheuttaa tajutonta epäjärjestystä. Koko ajan pitää vahtia haukkana ettei putoa mistään jne...mulla 2 isompaa lasta enkä todellakaan muistanut tämän olevan tällaista :D äärettömän rakas tuo pirpana kyllä on...välillä tulee ja rutistaa äitiä lujaa kun "ykkää" kuten hän sanoo.
Kommentit (23)
pitäis yrittää relata ja antaa kaaoksen olla mutta siihen pitää nyt ensin opetella :) olen nääs kavanut perheessä missä kaiken piti aina olla tiptop ja isäni mm piti lapsille luentoja siitä miten maton hapsuja ei saa potkia :D AP
pitäis yrittää relata ja antaa kaaoksen olla mutta siihen pitää nyt ensin opetella :) olen nääs kavanut perheessä missä kaiken piti aina olla tiptop ja isäni mm piti lapsille luentoja siitä miten maton hapsuja ei saa potkia :D AP
Tai ainakin meillä vois olla sama isä ;)
Mulle myös tekee rankkaa välillä kestää epäjärjestystä - tosin nyt vasta eka lapsi, joten jaksan iltaisin siivota lelut ja muut levitetyt tavarat pois silmistä. Sitten huokaan syvään ja nautin hetken järjestyksestä!
kiinnostavat kasvavaa taaperoa kaikista vähiten. Ehkä siinä 1-vuotiaana vielä mut sit kun lähestyy sitä 2v vuotta alkaa pikkutavara ja esim kaukosäätimet olla paljon kivempaa kamaa. Sit kun on isompia lapsia on tosi vaikeaa saada kaikki tavarat piiloteltua riittävän korkealle tai lukkojen taaksen jotta taapero ei pääsis käsiksi.