cerazette lopetus..menkat?
söin 3 liuskaa noita minipillereitä ja tuhruvuotoa oli koko tuon ajan siten, että välillä vuoto oli runsaampaa ja vlillä saattoi olla myös muutama vuodoton päivä. Nt lopetuksesta on viikko...ja tuhruvuto vain jatkuu. Kuin pan teillä on alkanut "oikeat" menkat? Olisi kiva tietää suuntaa, jotta vois sitten aloittaa yhdistelmät..
Kommentit (9)
oon syöny noin 4 kuukautta ja alussa tuli muutama päivä tuhruvuotoa. nyt ei menkkoja ollenkaan. imetän tosin vielä saattaa sekin vaikuttaa.
kuulostaa tosiaan vaihtelevan suuresti. Mullakin osa kavereista syö myös nuita, eikä aloittamisen jälkeen ole ollut menkkoja lainkaan...ei vain mulle passanut..kuitenkin omasta mielestä kokeilin sen aikaa että luulen että olisi keho jo tottunut..mut tosiaan joillekkin ei vain passaa..minä ilmeiseti yksi niistä :) Ole onnellinen kun noin hvin sinulle sopii :)
ekat menkat alkoi vauvan ollessa vajaa 1,5kk...ja sen jälkeen sit aloinkin syömään noita pillereitä...nyt lopettanut imetyksen ja toiset pillerit ois aloitusta vailla..kuhan vain ne "oikeat" menkat alkais...-ap
ja sen jatkuvan vuodon seurauksena sain anemian :-( Heti kun lopetin imetyksen, vaihdoin yhdistelmiin.
Noista cerazeteista siirrytään yhdistelmiin niin, että ne vaan lopetetaan ja SEURAAVANA PÄIVÄNÄ otetaan eka yhdistelmäpilleri. Eli ei odoteta menkkoja.
kuukautiset jäi parissa kuukaudessa pois. Pillereiden syömisen jälkeen ei kuukautisia tullut liki vuoteen. Puolen vuoden kuluttua laoitin Terolutien syönnin kuukautuiskierron palauttamiseksi.. Sitten söin puoli vuotta Prrimoluteja. Yhteensä söin yli vuoden hormoneja, sitten kierto palasi jonkinlaiseksi.
Voiko tosiaan noin häiritä normaalin kierron palautumista? :o
minulla Cerazettet nyt 5 kk käytössä, eikä menkkoja lainkaan! Olen lukenut, että nuo ovat kovahermoisen pillerit, eli kun on kärvistellyt ne pari ekaa epävarmaa kuukautta tiputteluineen ja tuhruineen, voi saada palkinnoksi täysin puhtaan ja menkattoman arjen! JEEE! :)
Sori, tämä ei varmaan sinua auttanut lainkaan, mutta oli pakko sanoa.