Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nelikymppinen nainen, töissä lastentarhassa

Vierailija
10.02.2011 |

tai siltä ainakin tuntuu. Ihan tavallinen työpaikka ja työ ok, joskin kiireistä ja stressaavaa. Mä vaan kamalasti ihmettelen minkälaisia outoja "klikkejä" siellä on. Sanot/puhut jostakin ihmisestä jotain jollekin joka sen tuntee, niin seuraavana päivänä tämä ihminen tulee silmillesi, vaikka et ole millään pahalla mitään sanonut. Eli onko parempi töissä vaan heitellä "kaunis ilma tänään" ja muuten olla hiljaa? Mulla on tapana heittää läpällä juttuja joita en niin ensi alkuun ajattele sen kummemmin, mutta IKINÄ en ole ajatellut että ketään tahallani loukkaisin/syyttäisin mistään. Ugh, olen puhunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se juoruilu ja selän takana pahan puhuminen toisista, niin kukaan ei tule silmillesi.

KAIKKI VAIHDEVUOSIKURPPANAT PITÄISI PISTÄÄ ELÄKKEELLE KUN TÄYTTÄVÄT 40 VUOTTA, kokonaan pois työelämästä pilaamasta työpaikan henkeä!

Vierailija
2/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma esim aspergereilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä porukalla onko loukkaava vai ei

Vierailija
4/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se juoruilu ja selän takana pahan puhuminen toisista, niin kukaan ei tule silmillesi.

KAIKKI VAIHDEVUOSIKURPPANAT PITÄISI PISTÄÄ ELÄKKEELLE KUN TÄYTTÄVÄT 40 VUOTTA, kokonaan pois työelämästä pilaamasta työpaikan henkeä!

Kuinkahan monta työpaikkaa nuo juoruakat on pilanneet tässä maassa?

Vierailija
5/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa ikäryhmissä

Vierailija
6/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin nelikymppinen

Vierailija
7/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan paljon muitankin puheenaiheita kuin sää ? Minäkin inhoan, että minun asioista sipistään jossakin. Reilut ja rehelliset ihmiset puhuvat asioista suoraan asianosaisille.

Ja vaikka ei "millään pahalla" puhuta, niin MIKSI ulkopuolisten asioista pitää ylipäätään puhua !?

Se on ärsyttää, jos joku spekuloi tai tulkitsee minun käyttäytymistä töissä.

Sanot/puhut jostakin ihmisestä jotain jollekin joka sen tuntee, niin seuraavana päivänä tämä ihminen tulee silmillesi, vaikka et ole millään pahalla mitään sanonut.

Vierailija
8/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa ikäryhmissä

pahimpia mätämunia

Vierailija
9/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vauvapalstan 20-vuotiaiden teini-äitien, joiden miehillä on yli 40-vuotias naisesimies joka ei ole antanut miehelle vapaata Tuska-festarin ajaksi, yhdistyksen tekemästä tutkimuksesta. Etkö ole kuullut siitä?

Vierailija
10/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se juoruilu ja selän takana pahan puhuminen toisista, niin kukaan ei tule silmillesi. KAIKKI VAIHDEVUOSIKURPPANAT PITÄISI PISTÄÄ ELÄKKEELLE KUN TÄYTTÄVÄT 40 VUOTTA, kokonaan pois työelämästä pilaamasta työpaikan henkeä!

Vierailija
11/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanomisissasi ei ollut mitään negatiivistä, tai arvostelua, niin miksiköhän se piti kertoa eteenpäin...? eli kannattaa jatkossa jättää puhumatta kolmansista osapuolista, niin. Ei tule väärinkäsityksiä ainakaan. Minusta syytä on aina myös kuulijassa, joka ei osaa sanoa haukkujalle suoria sanoja tai kieltää puhumasta paskaa selän takana, vaan ottavat tiedon vastaan ja sitten vielä paisuttelevat asiaa kertomalla tälle kolmannelle osapuolelle...

Mä en ainakaan haluis edes kuulla tuollaisia juttuja jotka olis minusta puhuttu, ellei sitten ole jotain oikeaa haukkumista tai panettelua! Jos on jotain tärkeää, niin sen voi sanoa suoraan ihmiselle itselleen.

Vierailija
12/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurppa 41 vuotta.

Vierailija
13/13 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he jo ärsyyntyvät suunnattomasti...

Jotenkin tuntuu välillä, että tällaisten ihmisten pitäisi jäädä kotiinsa, eikä tulla pilaamaan toisten päivää.