Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti ihmiset järkiintyvät, eivätkä oikeasti äänestä persuja.

Vierailija
10.02.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mediasta saa kuvan että isokin prosentti antaisi äänensä persuille. Kun vaalit sitten tulevat, tuo osuus on paljon paljon pienempi.

Vierailija
2/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään äänestää kokoomusta, keskustaa, ruotsalaisia, demareita tai vihreitä.

Vasemmistoliitto on kolmosvaihtoehtoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut astridit ja evat helvettiin ja nopeesti...

Vierailija
4/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hoitaneet kaiken niin vietävän hyvin että Persut ovat valintani. Muutos tulee!

Vierailija
5/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/index.shtml/arkistot/kotimaa/2011/02/…

Suomen tuhoaminen pitää loppua NYT. Onneksi kokoomus tulee vielä menettämään todella paljon äänestäjiä Persuille, muut ovat jo menettäneet ennen. Persut on hyvä vaihtoehto lapsiperheelle, vasemmistolainen ja perhekeskeinen puolue, joten miksi vastustat noita arvoja?

Persut ovat kohta maan suurin puolue kun kokoomus vielä vie Turkkia EU:hun ja mamuttaa oikein kunnolla.

Vierailija
6/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi: perusteluja, kiitos!

Vierailija
7/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvää päivää.... kokoomuson puolue joka sanoo toista ja TEKEE TOISTA!

Vierailija
9/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kotona muslimi, en mä politiikast mitään snaijjaa, mut kun eix persut vastusta muslimii? Ne haluaa paremman suomen, mut mä haluun mustan suomen, hei.

terkuin ap ja Ahmed

Vierailija
10/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millähän ilveellä se veisi kaiken läpi? Jos sattuisi hallitukseen pääsemään, niin aivan taatusti puheet muuttuisi.

Vierailija
11/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kotona muslimi, en mä politiikast mitään snaijjaa, mut kun eix persut vastusta muslimii? Ne haluaa paremman suomen, mut mä haluun mustan suomen, hei.

terkuin ap ja Ahmed

Burkhat suominaisille, oon messissä. Muzlimit rulettaa.

Vierailija
12/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millähän ilveellä se veisi kaiken läpi? Jos sattuisi hallitukseen pääsemään, niin aivan taatusti puheet muuttuisi.

Justhan te olette väittäneet, että peruilla ei ole ohjelmaa lainkaan eikä lupauksia ja nyt on sitten hirveästi lupauksia. Päättäkää nyt jo. Viime vaaleissa vihreillä ja kokoomuksella oli paljon lupauksia, mitään eivät kyllä pitäneet.

Vierailija
13/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on hyvä vaihtoehto lapsiperheelle, vasemmistolainen ja perhekeskeinen puolue,

Persuilla perhekeskeisyys on vaan päälleliimattua populismia. Puolueessa vaikuttaa sovinistijuntteja pienyrittäjiä, joilla joku vasemmistolainen kultturimyönteisyys ja humanismi on mahdollisimman kaukana tärkeysjärjetyksen kärjestä.

Paras tapa saada persut kuriin on ottaa ne hallitukseen, jossa pelkkä suunsoitto ei auta. Pannaan vaikka Soini työministeriksi. Tai valtionvaraiministeriksi :D

Vierailija
14/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on hyvä vaihtoehto lapsiperheelle, vasemmistolainen ja perhekeskeinen puolue,

Persuilla perhekeskeisyys on vaan päälleliimattua populismia. Puolueessa vaikuttaa sovinistijuntteja pienyrittäjiä, joilla joku vasemmistolainen kultturimyönteisyys ja humanismi on mahdollisimman kaukana tärkeysjärjetyksen kärjestä.

Paras tapa saada persut kuriin on ottaa ne hallitukseen, jossa pelkkä suunsoitto ei auta. Pannaan vaikka Soini työministeriksi. Tai valtionvaraiministeriksi :D

Uskokaa tai älkää mutta näin käy. Perinteisesti vaalien voittajapuolue saa pm paikan.

Vierailija
15/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdokkaita, ettei tule mieleenkään äänestää persuja. Mieluummin vaikka vassareita tai vihreitä. Kerrassaan kehno ehdokasasettelu persuilta täällä, menettävät turhaan ääniä muualle. :=(

Vierailija
16/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallitukseen ja siellähän sitten pitää tehdäkin jotakin.

Vierailija
17/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen ääni hulluuden keskellä. Olen jo opetellut ruotsiakin, ja taidan vaihtaa kohta äidinkielenikin ruotsiksi. Jag ska bli svensk talande slödder.

Vierailija
18/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä virkamihet tuolla homma tekee, eduskunta on vain kulissi medialle ja kansalle. Virkamiehet pysyvät samana. Se olisi nykyisille valtapuolueille ja tärähtäneistölle ihan oikein jos Persut pääsisivät valtaan ja kaikki menisikin helvetin hyvin ja heidän kannatus nousisi sen jälkeen paljon. Näin on käynyt mm Sveitsissä ja Ruotsissa. Sveitsissä ja Ruotsissa tosin on oikea oikeisto, persut ovat talouspolitiikassa todella vasemmistolaiaisia. Onko sinulla pienyrittäjiä vastaan jotain? Nehän tämän maan pitää liikkeessä ja elossa, ilman heidän työpaikkojaan tämä maa olisi konkurssissa.

Vierailija
19/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuilla perhekeskeisyys on vaan päälleliimattua populismia. Puolueessa vaikuttaa sovinistijuntteja pienyrittäjiä, joilla joku vasemmistolainen kultturimyönteisyys ja humanismi on mahdollisimman kaukana tärkeysjärjetyksen kärjestä. Paras tapa saada persut kuriin on ottaa ne hallitukseen, jossa pelkkä suunsoitto ei auta. Pannaan vaikka Soini työministeriksi. Tai valtionvaraiministeriksi :D

Uskokaa tai älkää mutta näin käy. Perinteisesti vaalien voittajapuolue saa pm paikan.

matkaa, että perussuomalaisista tulisi suurin puolue. Ja olisi se kyllä katastrofi Suomelle lauma kokemattomia ministereitä vastuussa. Soini on persoonana symppis, ja arvoiltaan itse ihan ok, ei käsittääkseni itse ole mikään rasisti. Mutta ei se sympaattisuus riitä, kun pitää oikeista asioista päättää.

Vierailija
20/40 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän lupailuun eivät nykyiset puolueet ole sortuneet. Aina tehdään niin kuin luvataan ja eikä puhuta turhia! RäHÄHÄÄm mitä skeidaa, kaikki puhuu paskaa ja eivät lainkaan niin mitä ovat luvanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi