Nainen, älä häpeä rupsahtamistasi yli 35 vuotiaana
https://www.iltalehti.fi/keho/a/3c9644e9-fdb4-4e13-b7d6-37434b37b95e
Sinä et ole enää nuori nainen etkä hedelmällisimmilläsi:) Miehet katselevat jo nuorempia. Kaikki seksuaalinen valta on miehillä. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt ja ulkonäkö rapistuu samaa tahtia hedelmällisyyden kanssa.
Kommentit (57)
Joo en, ei vois vähempää kiinnostaa oma ulkonäkö saatikka muiden mielipiteet siitä. Teininä oli toisin ja silloin koin, että moni asia ulkonäössä oli pielessä.
Miehet rupsahtaa nopeammin. Selaa vaikka tinderiä, niin 35-v. miehet ovat todella rupsahtaneita kun vertaa alle 25v. namupaloihin ja todellinen alamäki alkaa miehillä 38v. ->
Mustakin on ihanaa, kun saa olla rauhassa. Ja jutella miesten kanssa ilman tunnetta, että ovat yhtymismielellä liikkeellä :D
No johan valheita olet itsellesi sepitellyt.
Osa meistä lähes nelikymppisistä on hyvin nuorekkaita, jopa lapsekkaan oloisia myös kasvoista. En yleensä käytä sanaa lapsekas koska miellän sen lapsellisuutena mutta olen nähnyt monia ikäisiäni jotka ovat kuin teinejä edelleen. Ikäluokassani on ollut nuorena jo aika kypsiä ihmisiä paljon.
Nuo oireet oli parikymppisenä joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo oireet oli parikymppisenä joillakin.
Nuoremmissakin on jopa hieman vanhahtavaa energiaa, hyvin hämmentävää välillä nähdä sitä.
Miltäs sinusta tuntuu, kun ei kukaan katsele sinua edes nuorena, saati vanhanakaan?
Ihan hyvä, että nuo muutokset hormonitoiminnassa tiedostetaan. Itse luulin eläväni jotenkin "väärin".
Ulkonäössä tuo tosin ei näkynyt mitenkään.
Se oli ihan kivaa silloin, kun olin vielä naiivi ja romantikko. Nyt kun tietää, mitä miehet aiheuttaa ja tarjoaa (pahaa mieltä) niin on helpottavaa, etteivät ne enää valitse minua uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet rupsahtaa nopeammin. Selaa vaikka tinderiä, niin 35-v. miehet ovat todella rupsahtaneita kun vertaa alle 25v. namupaloihin ja todellinen alamäki alkaa miehillä 38v. ->
Alle 25v"mies" on kakara eivätkä sellaiset kiinnosta naisia.
Seksuaalinen valta miehillä 🤣🤣🤣 missä pelissä?
Vierailija kirjoitti:
Osa meistä lähes nelikymppisistä on hyvin nuorekkaita, jopa lapsekkaan oloisia myös kasvoista. En yleensä käytä sanaa lapsekas koska miellän sen lapsellisuutena mutta olen nähnyt monia ikäisiäni jotka ovat kuin teinejä edelleen. Ikäluokassani on ollut nuorena jo aika kypsiä ihmisiä paljon.
Voi, ette ole:) Voisitte olla 20v miesten äitejä, he pitävät 30v naisia vanhoina ja teitä todella vanhoina täteinä.
Mie tykkään vähän rupsahtaneista naisista, niissä pelaa kaikki olennainen, eivätkä nakuta ja nalkuta kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa juuri niitä, ketkä sinua kiinnostavat. Valitettavasti. Ei kukaan nuori kehtaa seurustella vanhan kurpan kanssa, ja miksi edes haluaisi. Ei miehistä saa edes taloudellista vakautta, niin parempi ottaa joku, josta on silmäniloa.
No tuota nyt on jo odotettu tässä muutama vuosi... Voin ihan rehellisesti sanoa, että ottaa päähän eikä niin pikkasenkaan, että tuntemattomat ihmiset olettavat ulkonäön perusteella minun olevan vielä jokin opiskelijatyttönen vaikka täytän kohta 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon copetukset sulla käynnissä. Miksi sun kaltainen vanha patu pitäisi kelvata nuorelle naiselle, kun voivat valita ihan mitä haluavat?
Ihan vapaasti saatte katsella muita kuin minua. Annan luvan olla katsomatta minuun päin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, ette ole:) Voisitte olla 20v miesten äitejä, he pitävät 30v naisia vanhoina ja teitä todella vanhoina täteinä.
Kuka puhui 20v miehistä? Sinäkö heistä olet kiinnostunut?
Nyt onkin kivasti aikaa itselle, kulttuurille ja yhteiskunnalliselle vaikuttamiselle kun ei ukonturjakkeet enää tunge iholle. Vapaus, ah!