Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uudessa Me naisissa Heidi Sohlberg laihduttanut

Vierailija
10.02.2011 |

OLi käyttänyt ennen kokoa 44 ja nyt 38 kokoa. Mitä mieltä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosta 44 on matkaa 38 (ja sekin jutun mukaan jo väljä) aika tavalla enemmän kuin 10 kg.

Vierailija
22/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin läski on muuttunut lihakseksi ja siksi kiloja on lähtenyt "vain" 10 mutta koko on muuttunut noin paljon.

Jos olis vaan laihduttanut ilman liikuntaa, ei koko olis välttis tippunu noin paljon mutta kiloja olis voinu lähteä enemmänkin ja lopputulema olis ollu ns. laiha läski...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pienentää vaatekokoa 44:stä 38:aan?? Mun järjenjuoksun mukaan pitäisi olla joa kyse 20-30 kilon painonpudotuksesta jo

Lähtöpaino oli 68 ja lopuksi 58. Kehonkoostumusmittauksen mukaan mulla on keskimääräistä naista enemmän lihasmassaa, vaikka olenkin ruumiinmuodoltani pullea (="epäsporttinen")

Vierailija
24/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuossa jutussa kertoi siitä, kuinka hän oli vähän antanut raskausaikana ja sen jälkeen 'repsahtaa', eli tuli syötyä sitä sun tätä.

Mulle oli yllätys että hän käytti kokoa 44 silloin kun oli tukevimmillaan! Koska vaikka lehdissä oli joskus julkkispalstoilla kuvia kun hän oli jossain elokuvaensi-illassa tms., niin vaikka hän näytti pulleammalta kuin ennen, en olisi arvannut että on niin iso luonnossa! Siis että kokoa 44.

Mutta sain kyllä ihan tervehenkisen kuvan hänestä tuon jutun perusteella, näytti upealta noin muuten (vaikken hänen naamastaan ole ikinä pitänyt, ei ole missin näköinen [mun mielipide]). Hyvä homma hälle!

Ja tosiaan, eihän hän pelkästään laihduttanut, vaan myös treenasi aika tavalla, eli lihastakin on varmaan tullut, joten se kompensoi tuon painohomman jota ihmettelitte vaatekoon pienenemiseen verrattuna.

Vierailija
25/39 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain 158 senttisellä koko 38 on iso ja naista voi sanoa pyöreäksi, mutta jo 176 senttisellä on koko 38, niin hän onkin hoikka. Samoin koko 44 on lyhemmällä sotanorsun vaatekerta, mutta pitkästä ei niin tajua, että on lihava.

Vierailija
26/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missinpituinen eli 174cm. Kun olin kokoa 38, painoin 56kg. Kun olin kokoa 44, painoin 88kg. Mulla ainakin noiden kokojen välillä on missipituudella eroa 30 kiloa!

Mä olen myös missinmittainen, 175 cm, kokoa 38 ja painan 70 kg. Jos painaisin 56 kg, olisin varmaan kokoa 34. Nämä asiat ovat yksilöllisiä.

Vierailija
27/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tuo Heidin käyttämä koko 44 ilmeisesti on raskauksien aikana käytetty koko. Esim. kasvaneen vatsan vuoksi on joskus vaan pakko käyttää isompia vaatteita kuin muu kroppa vaatisi. Eli tuskin se Heidi on 44-kokoinen oikeasti ollut, vatsa vaan on vaatinut sitä kokoa käyttämään.

Realistisempi lienee joku 42 tai 40. Tuossa jutussahan hän avoimesti kertoo painostaan ja lihomisistaan & laihtumisistaan.

Vierailija
28/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pitäisi tietää, kuka on Heidi Sohlberg...

os. Willman

Vierailija
29/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuli imetyksen pudottavan painoa ja siksi antoi itselleen luvan herkutella. Imetys ei vain sitten ollutkaan pudottanut häneltä painoa. Ekassa raskaudessa kiloja tullut yli 20, vikassa 19.

Lisäksi jutussa kerrottiin, että hän laittaa aamulla zumbat pyörimään telkkariin ja sitten tanssivat tyttöjen kanssa, kahvakuulatreeniä tais olla 3xvko. Eli liikuntaa harrastaa ihan siinä kotosallakin lasten kanssa, eikä vain trainerin opissa.

Ainut lause, mikä pisti hieman silmään oli toteamus, että on puppua ettei lasten kanssa voisi treenata. Ehkä osaltaan näin, mutta täytyy taas tässä kohtaa muistaa että lapsia on erilaisia.

Kirjoitus oli erittäin positiivinen, tykkäsin jutusta. Tässä lehdessä oli toinenkin hyvä juttu, tangopariskunnasta, joka erosi ja nyt ovat palannet yhteen ja odottavat kevätvauvaa. Rakkaus voittaa, ihanaa ;)

Vierailija
30/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 44 olisi käyttänyt nimenomaan ei-raskaana ollessaan.

MInuakin ihmetyttää että vain 10 kg panonpudotuksella vaatekoko pienentyisi noin paljon, mutta sen täytyy johtua tuosta treenaamisesta -> lihas painaa enemmän mutta myös kiinteä kroppa menee pienempään vaatekokoon kuin samankokoinen löysä kroppa.

Vierailija
31/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevänsä sitä kahvakuulatreeniä säännöllisesti. Eli vaikka kiloja ei ole lähtenyt hirveästi, niin kroppa on nyt lihaksikkaampi ja hoikempi.

Tuosta vaan inspiraatiota meikäläisellekin.

Vierailija
32/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 44 olisi käyttänyt nimenomaan ei-raskaana ollessaan. MInuakin ihmetyttää että vain 10 kg panonpudotuksella vaatekoko pienentyisi noin paljon, mutta sen täytyy johtua tuosta treenaamisesta -> lihas painaa enemmän mutta myös kiinteä kroppa menee pienempään vaatekokoon kuin samankokoinen löysä kroppa.

Minä olen 177 ja painoin isoimmillani n. 80 kg. Koko oli 44, joskus 42. Nyt aamupaino on 68 ja koko 38-40.

Lihasmassasta puhuminen on aika naisilla turhaa, siis saman ihmisen kohdalla ainakin. Naisen pitää tehdä tosissaan ja pitkään työtä kilon tai parin eteen, jos lihasta meinää rakentaa.

Eri ihmisillä on lihasta eri tavalla ja siinä vertailussa kropan malli ja lihasmassa vaikuttaa painoon ja siihen, mikä paino on hoikka (=vähäläskinen) kenellekin.

Vierailija
33/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittiin, että on laihtunut ja haluaa antaa terveellisen esimerkin tyttärilleen. Mulle tuli heti mieleen, että se laihduttaminen sinänsä ei kauhean terve esimerkki ole (siis että pienet tytöt hirveästi kiinnittäisivät huomiota painoon ja syömisiin), mutta varsinaisessa tekstissä oli sanottu ihan toisin.

Eli että hän on laihduttanut, mutta nyt huomio ei enää ole laihduttamisessa vaan terveellisten elämäntapojen säilyttämisessä, ei pyri enää mallimittoihin ja kaksi synnytystä saa kropassa näkyäkin. Tässä tyttärille terve esimerkki.

Vierailija
34/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei oikein istunut esim. hartioista. Oli vaan tarve saada ne mahaläskit mahdollisimman hyvin piiloon. Ratkaisu olisi tietysti ollut oikeanmalliset vaatteet, mutta joskus -etenkin epäsymmetrisesti lihoneen- voi olla niitä hyvin istuvia läskit peittäviä vaatteita löytää. Sitten kun laihtuu sen 10 kg, uskaltaa pukeutua tiukkoihin, sopivan kokoisiin vaatteisiin.

Vierailija
35/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittiin, että on laihtunut ja haluaa antaa terveellisen esimerkin tyttärilleen. Mulle tuli heti mieleen, että se laihduttaminen sinänsä ei kauhean terve esimerkki ole (siis että pienet tytöt hirveästi kiinnittäisivät huomiota painoon ja syömisiin), mutta varsinaisessa tekstissä oli sanottu ihan toisin.

Eli että hän on laihduttanut, mutta nyt huomio ei enää ole laihduttamisessa vaan terveellisten elämäntapojen säilyttämisessä, ei pyri enää mallimittoihin ja kaksi synnytystä saa kropassa näkyäkin. Tässä tyttärille terve esimerkki.

Mistä ne lapset tietää laihduttaako äiti, jos siitä ei erikseen kerro? Syö sapuskaksi mitä syö ja liikkuu miten liikkuu, ei kai siitä ole tarkoitus lapsille raportoida, että äiti nyt laihduttaa?

Vierailija
36/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on treenannut samalla kun laihtunut. Itselläni yhden vaatekoon alaspäin meno näkyi vaa`alla vain 3kg pudotuksena, säännöllinen salitreeni hoikentaa mutta ei paino niin putoa. Olen nyt 172cm ja 71kg, käytän koon 38-40 vaatteita. Ei ole löllyvä, lihas painaa läskiä enemmän.

Vierailija
37/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin (tai oikeammin muokkasin vartaloa) pari vuotta sitten liikunnalla 74 kilosta 64 kiloon, pituutta 164 cm, ja kyllä - vaatekoko putosi 44:stä 38:aan, joissain merkeissä jopa 36:een. Eli kyse ei ehkä ole niinkään laihdutuksesta vaan treenistä. Ei ole urbaanilegendaa, että lihasmassa menee huomattavasti tiiviimpään kuin (laihakin) läski.

Vierailija
38/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittiin, että on laihtunut ja haluaa antaa terveellisen esimerkin tyttärilleen. Mulle tuli heti mieleen, että se laihduttaminen sinänsä ei kauhean terve esimerkki ole (siis että pienet tytöt hirveästi kiinnittäisivät huomiota painoon ja syömisiin), mutta varsinaisessa tekstissä oli sanottu ihan toisin. Eli että hän on laihduttanut, mutta nyt huomio ei enää ole laihduttamisessa vaan terveellisten elämäntapojen säilyttämisessä, ei pyri enää mallimittoihin ja kaksi synnytystä saa kropassa näkyäkin. Tässä tyttärille terve esimerkki.

Mistä ne lapset tietää laihduttaako äiti, jos siitä ei erikseen kerro? Syö sapuskaksi mitä syö ja liikkuu miten liikkuu, ei kai siitä ole tarkoitus lapsille raportoida, että äiti nyt laihduttaa?

Juu, siis kyllä minäkin laihdutan juuri nyt niin, että olen vähentänyt annoskokoja, jättänyt herkut pois (joista suurin osa tulikin lapsilta piilossa töissä tai iltaisin) ja lisännyt liikuntaa esim. työmatkoilla.

Huonon esimerkin äiti antaa lapsilleen puhumalla koko ajan painostaan ja ulkonäöstään, puhumalla laihduttamisesta ja kaloreista, jne. Kyllähän tyttö tällaisen mallin äkkiä oppii.

Hyvän esimerkin äiti taas antaa tarjoamalla ja syömällä kotona hyvää terveellistä ruokaa ja herkut kohtuudella, ottamalla lapset mukaan liikumaan niin että se on kaikista mukavaa, jne.

Minusta tämä Heidin juttu oli nimenomaan mukavasti kirjoitettu, enemmän tämän alemman vaihtoehdon mukainen.

Vierailija
39/39 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että kiinteämpänä sopii pienemmän koon vaatteet kuin paino antaisi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä