Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö/käyttäisitkö toisella lapsella toisen (oman) lapsen entisiä tuttipulloja?

Vierailija
10.02.2011 |

Siinähän se kysymys jo tulikin.. Jostakin joskus luin että ei sais käyttää, mutta miksei sais?

Esikoiselta jäänyt n.15kpl aventin hyviä pulloja, niin ajattelin käyttää toisellakin lapsella, jos tarvista. Tuttiosat kyllä ostan uudet, kun entisiä ei tallessa enää :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttiosiakin surutta. Kummatkin olleet täysimetyksellä ja muutenkin pitkällä osittaisimetyksellä niin, että tuttipulloja ei ole käytetty yhteensä kuin ihan satunnaisesti. Toki steriloin jatkuvasti asianmukaisesti.

Vierailija
22/24 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain ohjeesta, että pullojen tuttiosat pitäisi vaihtaa parin kuukauden välein tuttien haurastumisen ja kulumisen vuoksi. Tällöinhän niitä ei todellakaan tulisi käyttää seuraavalla lapsella. Mulla siis ensimmäinen lapsi 6kk ja olen kyllä käyttänyt samoja tutteja koko ajan ja aion säästää ne seuraavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain ohjeesta, että pullojen tuttiosat pitäisi vaihtaa parin kuukauden välein tuttien haurastumisen ja kulumisen vuoksi. Tällöinhän niitä ei todellakaan tulisi käyttää seuraavalla lapsella. Mulla siis ensimmäinen lapsi 6kk ja olen kyllä käyttänyt samoja tutteja koko ajan ja aion säästää ne seuraavalle.

Näinhän se on, vastaa ylläoleva, joka kierrätti tuttiosiakin. Ja näin todellakin tekisin, jos lapsi olisi pulloruokinnalla. Meillä pullo oli käytössä ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Kun pulloja ja tutteja oli varuiksi hankittu 6-7, saattoi olla, että yksi tutti oli käytössä ehkä kerran kaksi. En siis viitsinyt kovin kirjaimellisesti neuvoa ottaa.

Huvitutit meillä oli joka yö ja muutenkin nukkuessa käytössä, ja niitä vaihdoin uusiin parin kuukauden välein.

Vierailija
24/24 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitten hävittäneet pullot kun lapset kasvaneet? Vai jättäneet vuosiksi odottamaan jos tulisivat joskus käyttöön?