Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoinko mä miehelle turhasta

Vierailija
10.02.2011 |

Esitin eilen toiveen voisiko hän olla joskus kotonakin.

Tuli eilen töistä kotiin kahdeksalta illalla. Tulee jatkuvasti kuuden seitsemän aikaan. Lähtee sillä lailla aamusin että ehtii kymmeneksi, ei jaksa herätä aikaisemmin.

Ei tässä muuten mitään mutta hyvin usein on viikonloppujakin töissä ja kaikki jää mun harteille kotona. Tuntuu, että sillä on hauskempaa ja mukavampaa siellä töissä eikä mitään velvoitteita mistää.

Mies suuttui mulle...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ihmiset ketkä toisiaan rakastaa haluaaki olla yhdessä, tai siis viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
2/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu toki töissäkin olemaan sinne kuuteen asti. Jos on ylitöitä, ne kait pitää tehdä.

Se onko siellä hauskempaa vai onko ns pakko, siihen en ota kantaa, koska vastausta en tiedä.

Aiheesta sanoit, mutta ehkä hän myös aiheesta suuttui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin eilen toiveen voisiko hän olla joskus kotonakin. Tuli eilen töistä kotiin kahdeksalta illalla. Tulee jatkuvasti kuuden seitsemän aikaan. Lähtee sillä lailla aamusin että ehtii kymmeneksi, ei jaksa herätä aikaisemmin. Ei tässä muuten mitään mutta hyvin usein on viikonloppujakin töissä ja kaikki jää mun harteille kotona. Tuntuu, että sillä on hauskempaa ja mukavampaa siellä töissä eikä mitään velvoitteita mistää. Mies suuttui mulle...

Minä sanoisin että "haluan että olisit enemmän kotona" ja sitten selittäisin miestä syyllistämättä että miksi. Ja jos mies esittää argumentin, miksi hän ei halua/voi olla kotona enempää, tiedän että en voi siihen vaikuttaa ja tekisin omat johtopäätökseni.

Vierailija
4/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki pitkään ihan älyttömän pitkää päivää ja matkusteli ja jossain vaiheessa oli jo niin huono omatunto, ettei enää halunnutkaan tulla kotiin... Mutta en kyllä hyväksyis sitä, että nukkuu aamulla pitkään ja sitten tulee illalla myöhään kotiin. Ilmeisesti voisi olla ihan normiajankin töissä?

Vierailija
5/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menee kymmeneksi eikä kahdeksaksi joutuu toki olemaan töissä neljän sijasta kahdeksaan.

Vierailija
6/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon rutissu ukolle samasta asiasta paitsi että mun ukko menee töihinki jo aamuseiskaan...

Vierailija
7/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki pitkään ihan älyttömän pitkää päivää ja matkusteli ja jossain vaiheessa oli jo niin huono omatunto, ettei enää halunnutkaan tulla kotiin... Mutta en kyllä hyväksyis sitä, että nukkuu aamulla pitkään ja sitten tulee illalla myöhään kotiin. Ilmeisesti voisi olla ihan normiajankin töissä?

on tavis työaika...

Vierailija
8/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähtee töihin juurikin kymmeneksi ja tulee kotiin kahdeksan-yhdeksän maissa. Hän on ostanut töihin (yrittäjä) itselleen sähköpianon, jota siellä sitten töiden jälkeen rauhassa soittelee ja rentoutuu.

Vierailija
9/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaali työpäivä, jos hän on siellä kello 10 - 18.

Normaalia lyhyempi itse asiassa.

Vierailija
10/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitit asian väärin. Minä sanoisin että "haluan että olisit enemmän kotona" ja sitten selittäisin miestä syyllistämättä että miksi. Ja jos mies esittää argumentin, miksi hän ei halua/voi olla kotona enempää, tiedän että en voi siihen vaikuttaa ja tekisin omat johtopäätökseni.

Ei tuo ole yhtään parempi esitystapa. Kuulostaa tosi itsekkäältä "MINÄ haluan". Jos haluaa olla kohtelias ja ystävällisen kuuloinen voisi ennemminkin todeta että olisi mukavaa, jos olisi enemmän yhteistä aikaa tms.

On ihan tajutonta miten puolisot luulevat että kumppanille (ja lapsille) saa puhua ihan mitä sylki suuhun tuo! Kohtelias pitää olla heitä kohtaan, vielä enemmän kuin ventovierasta kohtaan.

Vierailija
11/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei halua viettää aikaa vaimonsa ja lastensa kanssa? Miksi hän on perustanut perheen? vOisi opetella toisenlaisen päivärytmin ja mennä aikaisemmin töihin, jotta pääsisi aikaisemmin kotiin ja ehtisi viettää aikaa myös lasten kanssa ennne kuin nämä menevät nukkumaan.

Ja kun kodin ja lasten hoito vaatii työtä yleensä 24 h, ei päivätyössä käyminen vapauta täysin kotihommista. Toki, jos toinen on kotona, on luonnollista, että hän tekee ävhän enemmän, mutta ei se tarkoita, että kodin ulkopuolella työssä käyvä voi täysin rentoutua illat ja viikonloput ja tehdä mitä lystää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi