Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI en laihdu ?

Vierailija
10.02.2011 |

huomaamatta kertynyt pari kiloa ylimääräsitä. En ole koskaan laihduttanut, mutta nyt pitäisi..

Olen pari viikkoa yrittänyt noudattaa vähähiilarista ruokavaliota. MUTTA en ole laihtunut kun 0,5-1 kg (puntari näyttää vähän mitä sattuu, riippuen vaatteista jne)

AAMU: olen syönyt joko kananmuna tai jugurtin ( en muutenkaan pysty syömään aamulla. Vkonloppuna munaa j apekonia

PÄIVÄ: töissä eli pakko syödä mitä on. Yleensä syön lounassalaatin (kasviksia ja lihaa/munaa/katkiksia jne) yksi pieni ruisleipä ja vettä. Tai lihaa ja kasviksia ( ei perunaa ekä riisiä)

ILTA. Joko ensyö mitään tai sitten jotain liha ja kasviksia tai munakas . Mutta tosi vähän

Punaviiniä

Lenkkeilen koiran kanssa

Mistähän vielä pitäisi vähnetää, että kilot tippuisi ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei tajua mitään ravinnosta.

Vierailija
2/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuolla ruokamäärällä ja kahdesti päivässä syömisellä ei kukaan elä. Aivan sairasta touhua. Ei ihme, ettei keho halua luopua niistä vähistä kaloreista joita se niukin naukin saa.

Toiseksi, jos 0,5 - 1 kiloa ei sulle riitä laihdutustahdiksi, niin ehkä sulla on ihan epärealistiset odotukset painonpudotuksesta. Ei painonpudotus ole miään sormiennapsautushomma, vaan pitkäjänteistä toimintaa.

Ja lähtöpainolla on merkitystä. Nuo sun epäterveet tavat ja asenteet antaa vähän sen vaikutelman, että olet anorektinen, kuten joku yllä jo sanoi. Alhaisesta lähtöpainosta ei kuulukaan enää tippua kiloja, vaikka söisit kuinka niukasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo yhdellä kokonumerolla. Hitaasti hyvä tulee! :)

Vierailija
4/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parissa viikossa on jo kilo lähtenyt (tai puoli)? Eikös suunta ole alaspäin? Et sä paljon nopeampaa pystykään laihtumaan tuosta lähtötilanteesta.

Se on pikkasen eri juttu niillä joilla on sitä ylimääräistä kymmeniä kiloja.

Vierailija
5/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina painanut 52-53 kg VAIKKA olen syönyt mitä tahansa

Vierailija
6/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tiedä mitään laihduttamisesta, kun en sitä ennen ole harrastanut.

Nyt vaan pitää saada makkarat pois vyötäröltä kun pillifarkut kiristää...

ja kukaan ei varmaan minua luonnehtisi anorektiseksi IRL... korkeintaan hoikaksi ja hennoksi. Joka on eri asia

Vierailija
7/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaalia vauhtia.

Vierailija
8/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina painanut 52-53 kg VAIKKA olen syönyt mitä tahansa

Täällä kohtalotoveri, joka on nyt lihonut ja painaa 56. En syö paljon mitään, eikä paino laske milään. En halua ostaa uusia vaatteita, olen ollut hyvä edellisessä painossani.

Vierailija
9/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon laihtuminen edellyttää 7000 kilokalorin energiavajetta. Sellaisen muodostuminen viikossa tarkoittaa siis sitä, että joka päivä pitäisi saada ravinnosta 1000 kcal vähemmän kuin kuluttaa. Se on aikamoinen urakka ja vaatii liikuntaa, ellei halua elää nälässä.

Laihdutuksen alussa yleensä lähtee nesteitä ja turvotusta, jolloin paino putoo nopeasti, mutta kaikillahan niitä ei ole.

Vierailija
10/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjia määriä, menettää pääasiassa nestettä, ei läskiä.

Laihdutuksen alussa yleensä lähtee nesteitä ja turvotusta, jolloin paino putoo nopeasti, mutta kaikillahan niitä ei ole.

Vierailija
11/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon laihtuminen edellyttää 7000 kilokalorin energiavajetta. Sellaisen muodostuminen viikossa tarkoittaa siis sitä, että joka päivä pitäisi saada ravinnosta 1000 kcal vähemmän kuin kuluttaa. Se on aikamoinen urakka ja vaatii liikuntaa, ellei halua elää nälässä. Laihdutuksen alussa yleensä lähtee nesteitä ja turvotusta, jolloin paino putoo nopeasti, mutta kaikillahan niitä ei ole.

enkä mitata ruokaa

Yksinkertaisesti vaan syön vähemmän ja vältän hiilareita. Pakko niinkin on laihtua ?

Vierailija
12/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin. :)

Mulla on katsos kaveri joka vetää karkkia: siis pussi päivässä pitää elossa ja "syö vaikka mitä" mutta käytännössä EI SYÖ!

Minä syön, harrastan liikuntaa niin että se syömäni energia kuluu.

Näissä asioissa on eroja.

Sitten kun vanhenee, elimistö käy hitaammalla ja kenties kaikki pienet liikunnat (hyötyliikunnat) jää väliin. Lapset kasvaa eikä niitä tartte pukea, riisua, työntää, vetää, kantaa..

Töitten jälkeen ei ehdi/jaksa/huvita käyttää koiraa 10 kilsan lenkillä joka ennen meni niin nopsaa vaan pissattaa koiran nopeaan nurkan takana.

Äkkiä on aikaa olla ja tehdä ja se saattaa johtaa meitä sohvalle ja äkkiä housut kiristää.

Pitää olla itsellensä rehellinen.

Karkkipussi ei ole ravintoa vaan väriaineita ja sokeria. Jos syö ruokaa, se kuluu ihan istumallakin koska elimmistö kuluttaa kokoajan tekemättä mitään. Jos teet jotain menee ekstraa.

Suola sitoo nestettä ja alussa laihtuminen on nesteen poistumista.

Sen jälkeen aletaan puhumaan vasta minusta laihtumisesta. Jos ei ole massaa mitä polttaa, niin aika hidasta se laihtuminen on ihan vaan sillä että ihminen on eläin ja kun näkee ruokaa, sitä tarttee saada varalle ettei kuole. :)

Toinen ystäväni taas on sairaanloisesti ylipainonen. Syö pelkkää kotiruokaa mutta määrät on niin kamalat että vatsa roikkuu pimpin päällä.

Et voi sanoa siis että olet hoikka vaikka söisit mitä! Koska et syö!!! :)

Muuten olisit kuin tämä ystäväni.

Ihmisillä on kummia ajatuksia ruuastaan ja liikkumisestaan.

Katsokaa sitä semmosta ohjelmaa jossa otetaan lihava ja hoikka ja ne vaihtaa syömistapojaan keskenään.

Ihmiset pitää omaa toimintaansa normaalina: syö sitten kananmunan tai paketellisen munia aamupalaksi.

2

Vierailija
13/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painosi on alkanut tippua. Jos olet ap.

enkä mitata ruokaa Yksinkertaisesti vaan syön vähemmän ja vältän hiilareita. Pakko niinkin on laihtua ?

Vierailija
14/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketju

Mulla on nyt karpaten lähtenyt joulun jälkeen n. 5 kg ja vaatekoko pienentynyt jo yhdellä kokonumerolla. Hitaasti hyvä tulee! :)

Vierailija
15/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin. :) Mulla on katsos kaveri joka vetää karkkia: siis pussi päivässä pitää elossa ja "syö vaikka mitä" mutta käytännössä EI SYÖ! Minä syön, harrastan liikuntaa niin että se syömäni energia kuluu. Näissä asioissa on eroja. Sitten kun vanhenee, elimistö käy hitaammalla ja kenties kaikki pienet liikunnat (hyötyliikunnat) jää väliin. Lapset kasvaa eikä niitä tartte pukea, riisua, työntää, vetää, kantaa.. Töitten jälkeen ei ehdi/jaksa/huvita käyttää koiraa 10 kilsan lenkillä joka ennen meni niin nopsaa vaan pissattaa koiran nopeaan nurkan takana. Äkkiä on aikaa olla ja tehdä ja se saattaa johtaa meitä sohvalle ja äkkiä housut kiristää. Pitää olla itsellensä rehellinen. Karkkipussi ei ole ravintoa vaan väriaineita ja sokeria. Jos syö ruokaa, se kuluu ihan istumallakin koska elimmistö kuluttaa kokoajan tekemättä mitään. Jos teet jotain menee ekstraa. Suola sitoo nestettä ja alussa laihtuminen on nesteen poistumista. Sen jälkeen aletaan puhumaan vasta minusta laihtumisesta. Jos ei ole massaa mitä polttaa, niin aika hidasta se laihtuminen on ihan vaan sillä että ihminen on eläin ja kun näkee ruokaa, sitä tarttee saada varalle ettei kuole. :) Toinen ystäväni taas on sairaanloisesti ylipainonen. Syö pelkkää kotiruokaa mutta määrät on niin kamalat että vatsa roikkuu pimpin päällä. Et voi sanoa siis että olet hoikka vaikka söisit mitä! Koska et syö!!! :) Muuten olisit kuin tämä ystäväni. Ihmisillä on kummia ajatuksia ruuastaan ja liikkumisestaan. Katsokaa sitä semmosta ohjelmaa jossa otetaan lihava ja hoikka ja ne vaihtaa syömistapojaan keskenään. Ihmiset pitää omaa toimintaansa normaalina: syö sitten kananmunan tai paketellisen munia aamupalaksi. 2

Tyypillistä helposti lihovan ihmisen puhetta. Joka ei voi tajuta että jotku voivat syödä ihan mitä vaan lihomatta. Katso, se on se sinun mainostamasi aineenvaihdunta...

Minä painan 52 kg ja olen 168 cm ja syön kuin hevonen. Ammulla vähemmän, mutta päivällä töissä: pari leipää, lämmin ruoka ja ISO annos, jälkiruoka. Päivällä kahvin kanssa pullaa jaa illalla kotona lasten kanssa ruokaa. Illalla napsin koko ajan jotain. Pari suklaalevyä menee viikossa.

Miksi se on niin vaikea uskoa ? Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä

Vierailija
16/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin. :) Mulla on katsos kaveri joka vetää karkkia: siis pussi päivässä pitää elossa ja "syö vaikka mitä" mutta käytännössä EI SYÖ! Minä syön, harrastan liikuntaa niin että se syömäni energia kuluu. Näissä asioissa on eroja. Sitten kun vanhenee, elimistö käy hitaammalla ja kenties kaikki pienet liikunnat (hyötyliikunnat) jää väliin. Lapset kasvaa eikä niitä tartte pukea, riisua, työntää, vetää, kantaa.. Töitten jälkeen ei ehdi/jaksa/huvita käyttää koiraa 10 kilsan lenkillä joka ennen meni niin nopsaa vaan pissattaa koiran nopeaan nurkan takana. Äkkiä on aikaa olla ja tehdä ja se saattaa johtaa meitä sohvalle ja äkkiä housut kiristää. Pitää olla itsellensä rehellinen. Karkkipussi ei ole ravintoa vaan väriaineita ja sokeria. Jos syö ruokaa, se kuluu ihan istumallakin koska elimmistö kuluttaa kokoajan tekemättä mitään. Jos teet jotain menee ekstraa. Suola sitoo nestettä ja alussa laihtuminen on nesteen poistumista. Sen jälkeen aletaan puhumaan vasta minusta laihtumisesta. Jos ei ole massaa mitä polttaa, niin aika hidasta se laihtuminen on ihan vaan sillä että ihminen on eläin ja kun näkee ruokaa, sitä tarttee saada varalle ettei kuole. :) Toinen ystäväni taas on sairaanloisesti ylipainonen. Syö pelkkää kotiruokaa mutta määrät on niin kamalat että vatsa roikkuu pimpin päällä. Et voi sanoa siis että olet hoikka vaikka söisit mitä! Koska et syö!!! :) Muuten olisit kuin tämä ystäväni. Ihmisillä on kummia ajatuksia ruuastaan ja liikkumisestaan. Katsokaa sitä semmosta ohjelmaa jossa otetaan lihava ja hoikka ja ne vaihtaa syömistapojaan keskenään. Ihmiset pitää omaa toimintaansa normaalina: syö sitten kananmunan tai paketellisen munia aamupalaksi. 2

Tyypillistä helposti lihovan ihmisen puhetta. Joka ei voi tajuta että jotku voivat syödä ihan mitä vaan lihomatta. Katso, se on se sinun mainostamasi aineenvaihdunta... Minä painan 52 kg ja olen 168 cm ja syön kuin hevonen. Ammulla vähemmän, mutta päivällä töissä: pari leipää, lämmin ruoka ja ISO annos, jälkiruoka. Päivällä kahvin kanssa pullaa jaa illalla kotona lasten kanssa ruokaa. Illalla napsin koko ajan jotain. Pari suklaalevyä menee viikossa. Miksi se on niin vaikea uskoa ? Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä

sellaiset jotka jotenkin kadehtivat hoikkia tai siis sellaisia jotka ovat luonnostaan hoikkia, sellaisetn on toooosi vaikea uskoa, että joku voi oiekasti syödä PALJON ja silti pysyä ihannemitoissa tekemättä mitään

Itsepetosta väitää muuta

Vierailija
17/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä helposti lihovan ihmisen puhetta. Joka ei voi tajuta että jotku voivat syödä ihan mitä vaan lihomatta. Katso, se on se sinun mainostamasi aineenvaihdunta...

Minä painan 52 kg ja olen 168 cm ja syön kuin hevonen. Ammulla vähemmän, mutta päivällä töissä: pari leipää, lämmin ruoka ja ISO annos, jälkiruoka. Päivällä kahvin kanssa pullaa jaa illalla kotona lasten kanssa ruokaa. Illalla napsin koko ajan jotain. Pari suklaalevyä menee viikossa.

Miksi se on niin vaikea uskoa ? Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä

Teitä yliluonnollisia fysiikan ja kemian lakeja uhmaavia on OMIEN SANOJENNE mukaan molemmissa ääripäissä. Toinen väittää vetävänsä hirveät määrät ruokaa eikä millään vaan liho ikinä, ja sitten on se lihava joka on "koko elämänsä ollut dieetillä" eikä mikään toimi. Kyllä ihmisen keho tottelee luonnonlakeja ja jonnekin ne sinun syömäsi kalorit menevät. Mahtaa paska lentää.

Vierailija
18/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari suklaalevyä viikossa ei kyllä ole paljon, pari suklaalevyä päivässä olisi paljon.

Minäkään en nuorena lihonut "vaikka söin mitä" ja söin paljon.

Sittemmin olen lihonut koska olen oikeasti alkanut syömään PALJON, ja nyt jälkeenpäin ajateltuna se mitä ennen pidin paljona oli kuitenkin aika kohtuumäärä ruokaa. Vaikka söin ihan mitä mieli teki niin loppujenlopuksi ei tehnyt mieli/en pystynyt syömään OIKEASTI kamalia määriä.

Vierailija
19/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanoin olevani lihava?

Kritisoin teidän juttuja! Koska noissa ei ole mitään järkeä! :)

Olen urheilullinen, en lihava.

Tässähän joku hoikkeliini just selvittää kun pitää "laihduttaa" kun housut kiristää. Jostain SE kertoo. Ei ne muutokset tapahdu ilman syytä, jos sun aineenvaihdunta on hyvä nyt niin onko se vaan kuukauden huono ja palaa entiselleen?

Ihmisellä on monta syytä olla lihava tai laiha.

Saattaa hyvinkin kuluttaa paljon energiaa. annokset sopivia ja mitä hemmetin väliä on herkuissa?

En minä sano että herkut on läskeille tai hoikille. Sanon vaan että monesti ihmiset tekee erilailla kuin sanoo!

Pitää kasvaa ihmisenä ja oltava rehellinen itselleen. Muutoksista ihminen laihtuu ja lihoo.

2

Vierailija
20/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kuullut ikinä aineenvaihdunnan hidastumisesta vanhemmiten ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi