Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kertomaa

Vierailija
10.02.2011 |

Sydän hajosi taas tänään.

Olen siis lapsen ainut huoltaja ja niin parempi sotkuisten riitojen jälkeen, isä ei halua eikä ole kykenevä perhe-elämään.

Lapseni 5v. kysyy kun tulemme kotiin päiväkodilta; "Äiti miksi meidän koti on rikki?"

Hän siis näki vastaantulevan perheen, jossa isä kantoi saman ikäistä lasta olalla, mukana oli koko onnellinen perhe äitin ja toisen lapsen kera.

En osannut sanoa muuta kuin, että " Ei, kulta meidän koti ei ole rikki, se on vaan erilainen ja pienenpi kuin muilla"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä ei halua eikä ole kykenevä perhe-elämään.

Onko isä halukas ja kykenevä isäksi, vaikkei ollut perhe-elämään?

Muistathan sen, ettei riitaisa ero ole peruste evätä lapsen oikeutta isäänsä. Muista mahdollisuuksien mukaan tukea myös isä-lapsi suhdetta, vaikka te riitelisittekin. Se on pääoma, mitä ei voi koskaan lapselle enää antaa, ellei hän sitä lapsuudessa saa. Toivottavasti isä haluaa siis kuitenkin olla isä, vaikka ette sitä kokonaista perhettä saaneetkaan!

Vierailija
2/3 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän saa tulla ja tavata lastaan oman aikataulun mukaan. Hän lupaa lapselleen, että tulee, peruu sen ja lupaa taas jotain muuta.

Minä olen päättänyt nousta ylemmäksi kahden aikuisten asioita, mutta kaikkea ei voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi lapsen parasta. Kaikki isät eivät vain ajattele lapsen etua ensimmäisenä, eikä edes toisena.

Ainut mitä minä voin tehdä on kerätä vahvuuteni ja voimani ja antaa lapselleni tuplasti sen mitä muut vanhemmat tekevät yhdessä. Ja voin vain toivoa, että se riittää ja että lapseni saa tarpeeksi vahvat siivet lentää kun sen aika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän saa tulla ja tavata lastaan oman aikataulun mukaan. Hän lupaa lapselleen, että tulee, peruu sen ja lupaa taas jotain muuta. Minä olen päättänyt nousta ylemmäksi kahden aikuisten asioita, mutta kaikkea ei voi muuttaa, vaikka kuinka haluaisi lapsen parasta. Kaikki isät eivät vain ajattele lapsen etua ensimmäisenä, eikä edes toisena. Ainut mitä minä voin tehdä on kerätä vahvuuteni ja voimani ja antaa lapselleni tuplasti sen mitä muut vanhemmat tekevät yhdessä. Ja voin vain toivoa, että se riittää ja että lapseni saa tarpeeksi vahvat siivet lentää kun sen aika on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi