Toinen nainen vastaa hetken kysymyksiin
Kommentit (14)
Ja täällä on kolmas nainen! vaan ei se yhtye tosin!!
Tietaako se ensimmainen nainen, etta on myos toinen nainen - vai onko salasuhde?
Ja haluaisitteko olla ensimmäisiä/ainoita?
Miten mies perustelee sinulle suhteenne, sen, miksi ryhtyi siihen?
Ajattelitko lainkaan vastata naihin kysymyksiin? AIka monta vastaamatonta jo.
Ihastui minuun..halusi jännitystä elämään..nyt jo rakastunut..Suhdetta reilu vuosi..
Taidat olla yhta luotettava vastailija kuin olet ihmisena muutenkin. Vai miten itse asian naet? Vastaa nyt kysymyksiin, kun ketjun aiheesta aloitit.
Ihastui minuun..halusi jännitystä elämään..nyt jo rakastunut..Suhdetta reilu vuosi..
Tiesitko, etta oli varattu? Onko muuten aikonut jattaa vaimonsa - haluaisitko itse naimisiin hanen kanssaan vai haluatko vain leikkia elamaasi?
unohdin jo tämän ketjun, kun kysymyksiä ei alkanut kuulumaan... En sentään koko yötä ajatellut tässä päivystää. :)
Yritän nyt muistaa vastata kaikkiin:
*kyllä omatunto välillä kolkuttaa, tosin enemmän se pettäminen mielestäni miehen rikos on kuin minun. Enemmän minulla on tunteet menneet jo siihen suuntaan, että olen 1. naisesta mustasukkainen. Olen siis kuolettavan rakastunut tähän mieheen, jonka kanssa olen salasuhteessa.
*1. nainen tietää minusta, koska jäimme suhteestamme jo kertaalleen kiinni. Luulee tosin, että suhde on loppunut. :(
*tapasin miehen viime toukokuussa, sitä ennen emme olleet tavanneet 15 vuoteen. Mutta vanhoja tuttuja olimme ja rakastuimme/ihastuimme lähes välittömästi. Eli tiesin kyllä, että mies on varattu.
*tottakai haluaisin hänet kokonaan itselleni. Mutta hän vasta miettii eroa, eikä välttämättä eroa ollenkaan.
Tiesitko, etta oli varattu? Onko muuten aikonut jattaa vaimonsa - haluaisitko itse naimisiin hanen kanssaan vai haluatko vain leikkia elamaasi?
ei ole aikomustakaan hänen kanssaan naimisiin, pelkkä suhde riittää..
Täällä toinen "toinen nainen"