Oletteko koskaan ajatelleet miltä näytätte, kun otatte poskeen?
No mä kuvasin videon, jossa imin porkkanaa. Ja sen pitäisi näyttää seksikkäältä, kun katsoo välillä toista silmiin sitä tehdessään..
Voi elämä, miltä mä näytin.. Ihan kuin joku hampaaton aasi silmät pyörien yrittäisi syödä porkkanaa:(
Piti sitten alkaa kuvata muutenkin, miltä niinkuin näytän sekstaillessa, ja yritin sit oikein huokua seksuaalisuutta, vaan näytin kyl ihan ääliöltä..
Mä en enää ikinä harrasta seksiä valot päällä!
Kommentit (25)
olen nyt muutaman kerran vaatinut rakastajani peili eteen, että nään miltä meillä näyttää suihinotto --- täytyy sanoa, että helevetin hyvältä!!! Seuraavaksi varmaan vaadin panotunnelmatkin peilin eteen, hihi =)
t.n42
En muutenkaan enää mieti, miltä näytän rakastellessani. Joskus 2-kymppisenä sitä miettikin, mikä tietenkin kasasi paineita ja oma nautinto väheni.
Minä ainakin exän kanssa kuvasin joskus kun hässittiin. :D Nyt ei enää kahen lapsen jälkeen kehtaa kun joka paikka on niin arpia täynnä ja ukko haukkuu muutenki seksihulluksi.
mm. suihinottoa, ja näin jälkeenpäin katseltuna se näytti yllättävän kivalta, ei miltään hampaattomalta aasilta. :D
Olin noin ylipäänsä yllättynyt siitä, kuinka kivalta ja seksikkäältä vartaloni videolla näytti, vaikken siitä itse aina pidäkään.
luulisin, että olen kys. tilanteessa silloin näyttänyt ihan ihmiseltä. Vaan kun ikää onkin jo 40.
Ap