mikähän tolla miehellä on kun seksi ei
kiinnosta enää koskaan. (toisin kuin ennen) Nyt jos jotain sattuu joskus olemaan makkarin puolella niin MINUN täytyy vain runkata häntä! Siis..en tajua. olen yrittänyt kysellä mikä minussa on vikana mutta ei kulma mikään.. Alkaa kyllästyttämään.
Kommentit (25)
siina kay kun yritetaan seksia tyrkyttaa kyllastymiseen asti ja halutaan paasta ihon alle, kaikesta pitaa viela lisaksi keskustella koko ajan. Teita ei ole luotu kaksosiksi. Mene nyt ja hanki oma elama, uhraa hieman aikaa ja rahaa ulkonakoon ja harrastuksiin. Ukko saa parjata yksinaan vahan aikaa, kylla sitten lopulta routa ajaa porsaan kotiin sinun luoksesi.
Ja tätähän LoneRagler yritti myös toitottaa.
Eli se että sanoo ettei sinussa ole vikaa, ei välttämättä ole totta. Oletko lihonut, tai vähentänyt esim. peseytymistä, tai vähentänyt laittautumista ja kivasti pukeutumista? Kyllä mä uskon että nykymiehet tietää ettei tuommoisesta saa ääneen huomauttaa. Siitähän vasta poru syntyisikin jos myöntäisi että kumppanissa on vikaa.
Entä onko elämäntilannemuutoksia? Onko miehesi ehkä stressaantunut tai väsynyt, tai oletko raskaana ja mies pelkää vahingoittavansa lasta? Tai onko teillä pieni lapsi kotona ja mies kokee ettei voi sekstailla tämän lähellä?
Annat niin vähän perustietoja että vaikea arvailla.
työpaineet vievät ukon halut. ei jaksa vaan nukkuisi aina.
tuntuu että haluaa nukkua aina vain ja on aina väsynyt. Toki hän tekee pitkiä päiviä ja fyysisesti raskasta työtä.
En ole lihonut, päinvastoin. Suihkussa käyn päivittäin, mutta se on kyllä totta etten ole laittautunut aikoihin kunnolla ja olen aina vain koti vaatteissa. Olen miettinyt onko synnytys pilannut värkkini niin ettei se enää tunnu hyvältä,(siitäkin on kyllä jo yli vuosi) mutta aijemmin oli kyllä synnytyksenkin jälkeen seksiä melko normaalisti (n. 3kertaa viikossa) Mutta ennen raskaaksi tuloa oli ihan päivittäin.
-AP
työelämässä? Mikä on perheenne taloudellinen tilanne?
Minäkin veikkaan, että miehellä on työstressi, taloudellinen tilanne ahdistaa, vauva väsyttää jne.
Ja tytär on siis yli vuoden ikäinen ja hän nukkuu omassa huoneessa. Menemme miehen kanssa eri aikaan nukkumaan niin iltaisin se ei ole ainakaan mahdollista, mutta hänen vapaapäivinä tyttären päiväunien aikaan olen kovasti aina yrittänyt tai viikonloppu iltaisin. Olen kyllästynyt tähän "kinumiseen" ja jos tuleekin mukaani makuuhuoneeseen niin se päätyy sitten vain siihen runkkaamiseen. Hohhoijaa.
Mies voi olla kyllästynyt siihen että aina pitää olla hiljaa ja seksiä saan vasta kun lapset nukahtaneet.
töissä, mutta se oli vain väliaikaista. Nyt vietän kotona aikaa tyttären kanssa ja en ole vielä töihin menossa. Tuo työstressi on hyvin mahdollista, mutta ei hän siitä ole minulle paljoakaan valitellut normaalia enempää. Mutta jos hän haluaa kuitenkin tyydyttää halunsa niin miksei hän voi sitä seksillä tehdä mieluummin kuin että minä hoitelen vain hänet kädelläni?! Luulisi sen olevan tylsää jo pidemmän päälle.
on vähän puhuttu mutta hyvinkin yleinen vaiva miehillä. Yleensä keski-iässä alkaa vaivaamaan mutta joillain jo aiemmin.
Testosteronin vajaus aiheuttaa haluttomuutta, väsymystä, ärtyneisyyttä ym.
Meillä oli vastaava tilanne kuin ap:lla ja mies sitten hakeutui lääkärille kun ihmetteli itsekkin omia fiiliksiään.
Vapaan teston määrä oli liianb alhainen, korvaushoito käyntiin, eikä aikaakaan kun alkoi taas ukko olla oma itsensä. Nyt taas seksikin maistuu ja on muutenkin virkeämpi.
siis jos ei vaan seksi huvita ja väsyttää, niin onhan se nyt fakta että toi teidän runkkauskuvio on nepeemmin ja mieheltä vähemmällä vaivalla ohi.
Tietysti todella epäreilua sua kohtaan, kun sun halut jää kokonaan tyydyttämättä mutta siis äijähän saa tuossa nopean nautinnon vähällä panostuksella.
hän kostaa ja pitää sinua puutteessa.
Niin minä teen nyt. Tai tulen aina "ennen aikoja" vahingossa. heh heh
Tällä tavoin vaimo on nykyään aina valmis seksiin ja saan joka päivä. Aijemmin sain kerran kuussa. Nykyään pidän vaimoni niiden useiden orgasmien sijaan puutteessa. Eli syy oli minun ja liian hyvän seksin.
Työ oli liian raskasta. Hän on kirjastossa töissä. Fyysinen työ vähensi libidoa.
Sitten työt loppuivat ja mies on varsinainen seksipeto. Vonkaa jopa kolmesti päivässä. Minä en nyt jaksaisi, kun olen töissä...
Ei oikein halut kohtaa. heh
Meidän suhteessa minä olen YLEENSÄ ollut se innokkaampi, aloitteen tekijä ja aina valmis seksille, joten ei se nyt johdu mistään kostamisesta sen tiedän.
ap
tuo että menette aina eri aikaan nukkumaan. Miksi? Tuo on asia, josta meillä on sovittu alusta alkaen pidettävän kiinni, eli jos ei työ tms. takia ole eri päivärytmi, niin samaan aikaan mennään yöpuulle. Vaikkei meillä kyllä iltaisin/öisin sitä seksiä harrasteta, mutta luo läheisyyden tunnetta kun menee nukkumaan ja herää yhtä aikaa kumppaninsa vierestä. :)
hän kostaa ja pitää sinua puutteessa.
Niin minä teen nyt. Tai tulen aina "ennen aikoja" vahingossa. heh heh
Tällä tavoin vaimo on nykyään aina valmis seksiin ja saan joka päivä. Aijemmin sain kerran kuussa. Nykyään pidän vaimoni niiden useiden orgasmien sijaan puutteessa. Eli syy oli minun ja liian hyvän seksin.
Selvää panomiehen puhetta. Tyydytetty vaimo ei halua seksiä pitkään aikaan. Pidät häntä nälkäisenä ja kyllä nälkä roudan kotiin ajaa.
LoneRanger
tuo että menette aina eri aikaan nukkumaan. Miksi? Tuo on asia, josta meillä on sovittu alusta alkaen pidettävän kiinni, eli jos ei työ tms. takia ole eri päivärytmi, niin samaan aikaan mennään yöpuulle. Vaikkei meillä kyllä iltaisin/öisin sitä seksiä harrasteta, mutta luo läheisyyden tunnetta kun menee nukkumaan ja herää yhtä aikaa kumppaninsa vierestä. :)
Siis ei voi olla totta! Mennään yhtäaikaa nukkumaan:D
Jos toinen haluaa vaikka katsoa elokuvan loppuun, joka ei toista kiinnosta, niin joko ei voi katsoa sitä tai sitten toinenkin kitkuttelee nukumaanmenon kanssa. Anna mun kaikki kestää. Ei kun tietysti teillä on täysin sama elokuvamakukin.
En ole kyllä koskaan aiemmin moista "sääntöä" kuullut...
Miten tosiaan nukkumaan meno yhdessä liittyy seksiin? Meilläkin seksi vähäistä ja mennään eri aikaan nukkumaan johtuen miehestä. Tykkää valvoa yömyöhään ja minä olen iltauninen, jonka takia menen nukkumaan ajoissa kun lapsenkin kerta päivällä hoidan.
AP:lle sen verran, että juttele sen miehen kanssa.. munkin mies valittaa ettei vain ole haluja, mutta minusta tuntuu että se pettää. Oli miten oli, niin itse olen tottunut seksittömyyteen enkä sitä enää kaipaakaan. Jos sinua häiritsee niin tuo se ilmi miehellesi selvin sanoin.
Siis ei voi olla totta! Mennään yhtäaikaa nukkumaan:D
Jos toinen haluaa vaikka katsoa elokuvan loppuun, joka ei toista kiinnosta, niin joko ei voi katsoa sitä tai sitten toinenkin kitkuttelee nukumaanmenon kanssa. Anna mun kaikki kestää. Ei kun tietysti teillä on täysin sama elokuvamakukin.
En ole kyllä koskaan aiemmin moista "sääntöä" kuullut...
No ei ole mikään kirjattu sopimus, vaan ollaan yhdessä todettu miten mukava on mennä toisen viekkuun unille ja lopettaa päivä siihen. Siksi pisti silmään kun ap kirjoitti että he menevät _aina_ eri aikaan nukkumaan. Mietitytti että mikä tähän on syynä.
Toki meilläkin katsotaan leffat loppuun yms. mutta ne on poikkeustapauksia. Ei ole jokailtaista että jompi kumpi vaikka istuu koneella tunteja toisen nukkumaanmenon jälkeen. Ihan vain koska tykätään mennä nukkumaan samaan aikaan. Mitä pahaa tässäkin nyt on jos tyyli sopii meille. :) Ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti kaikkea.
menemme eri aikaan nukkumaan. Useimmin hän herää 3 ja menee 4 töihin, siis yöllä. Joten hän menee n.8 aikaan nukkumaan ja meillä tyttö ei vielä nukahda siihen aikaan ja itse en myöskään saisi niin aikaisin unta.. Viikonloppuisin yleensä menemme samaan aikaan nukkumaan, ellei mies ole ystäviensä kanssa jossain.
Niin ja unohdin kertoa, että jos mies on humalassa niin silloin hänelle kyllä usein kelpaa seksi. Ja olen miettinyt sitä että enkö kelpaa enää kuin pelkäksi kännipaneskelu kaveriksi! Mies juopottelee n. 1-2 kertaa kuussa.
AP
siina kay kun yritetaan seksia tyrkyttaa kyllastymiseen asti ja halutaan paasta ihon alle, kaikesta pitaa viela lisaksi keskustella koko ajan. Teita ei ole luotu kaksosiksi. Mene nyt ja hanki oma elama, uhraa hieman aikaa ja rahaa ulkonakoon ja harrastuksiin. Ukko saa parjata yksinaan vahan aikaa, kylla sitten lopulta routa ajaa porsaan kotiin sinun luoksesi.