Auttakaa! Miten yli ihastuksesta?!?!
Eli siis jos on toooooosi ihastunut johonkin henkilöön, joka on muu kuin oma vihitty miehesi, miten toimitaan? Siis niin että tästä tunteesta pääsee yli. EN HALUA olla ihastunut, en aio jättää miestäni ja niin edelleen, mutta en vain pysty lopettamaan tämän toisen miehen ajattelemista. Hän ei ole yhtään tyyppiäni, mutta ihan mielettömän seksikäs.
Kommentit (8)
Ei se ole mitenkään kummallista, että ihastuu eikä asialle tarvitse tehdä mitään suuntaan tai toiseen. Menee sitten ohi ajastaan.
Olen siis aiemminkin ollut ihastunut ja vaan nauttinut siitä ja sillä hyvä. Tässä tilanteessa on vaan se eri, että olen vähän jo maistanut kiellettyä hedelmää ja se tuntui tosi kivalta. En voi enää tavata tätä miestä ja se tuntuu ihan sairaan pahalta...
Eli siis jos on toooooosi ihastunut johonkin henkilöön, joka on muu kuin oma vihitty miehesi, miten toimitaan? Siis niin että tästä tunteesta pääsee yli. EN HALUA olla ihastunut, en aio jättää miestäni ja niin edelleen, mutta en vain pysty lopettamaan tämän toisen miehen ajattelemista. Hän ei ole yhtään tyyppiäni, mutta ihan mielettömän seksikäs.
En tiedä miten ihastuksesta voi päästä yli. Ehkä aika auttaa... Mutta halusin vain kertoa että meitä on muitakin, itse yritän vain nauttia tästä ihastumisesta, ja pitää itseni kurissa että mitään sen kummempaa ei tule tapahtumaan.
Jos vaikka yrittäisit ymmärtää, että kaikkea ei voi aina saada.
Mulla täysin sama tilanne, ihanaa että jollain muullakin on! Meillä jatketaan kaverilinjalla, ja olen jo pääsemässä ihastuksesta yli. Onneksi ihastus on järkevä, eikä halua enempää juurikin siitä syystä että olen varattu. Niinpä vain kaveerataan (niin seksikäs kuin onkin)
Jos vaikka yrittäisit ymmärtää, että kaikkea ei voi aina saada.
Lähestyin tätä ihastukseni kohdetta tekstarilla ja vihjailin uudesta tapaamisesta mutta hän ei vastannut:( Eli hän ei varmaankaan ole kiinnostunut musta. No, hyvä näin oikeasti. En halua vaihtaa miestä tms, joten varmaan nuolen haavani ja yritän unohtaa tämän miehen.
ap
Minä mietin ihan samaa. Itse kylläkin olen vapaa, mutta exän kaveri ei nyt ehkä ole se paras kohde säädölle. Hieman tosin jo kiinni jäätiin eikä mies oikein ollut moksiskaan, mutta silti itsestä tuntuu vähän omituiselta. :/
Ei se ole mitenkään kummallista, että ihastuu eikä asialle tarvitse tehdä mitään suuntaan tai toiseen. Menee sitten ohi ajastaan.