Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olen määräaikaisessa työssö, onko

Vierailija
09.02.2011 |

minun pakko hakea esim. kesätöitä tai vuorotteluvapaasijaisuutta samasta firmasta määräaikaisuuden päätyttyä, jos sellaisia on avoinna työsuhteeni päättyessä?

Vai voinko mennä työnhakijaksi? Olen ollut 2 vuotta töissä täällä, mutta mikäli en nyt tule valituksi vakipaikkaan joka täällä on auki, en tahdo jäädä tänne.

Eli siis voiko työkkäri laittaa minulle karenssia, jos en hae täällä avoimena olevia määräaikaisuuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä työttömänä päivänä. Mutta jos työnantajsi haluaisi jakaa työsopimustasi etkä sitä halua, siitä tulisi karenssi.

Vierailija
2/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä työttömänä päivänä. Mutta jos työnantajsi haluaisi jakaa työsopimustasi etkä sitä halua, siitä tulisi karenssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli jos minulle ei _tarjota_ jatkoa, ei ole pakko hakea? Kiitos.

työvoimaneuvojalla, niin tämä huomaa että entisessä työpaikassasi on paikkoja avoinna ja laittaa sut hakemaan niihin.

Vierailija
4/4 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli jos minulle ei _tarjota_ jatkoa, ei ole pakko hakea? Kiitos.

työvoimaneuvojalla, niin tämä huomaa että entisessä työpaikassasi on paikkoja avoinna ja laittaa sut hakemaan niihin.

Siis näkyvissä vain työpaikan intrassa. Tosin vuorotteluvapaasijaisuus on poikkeus, siitä työkkäri lienee tietoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi