Mua naurattaa kun kaverin facebook statuksessa kerrotaan lapsen olevan todella sairas
ja toinen kaveri kommentoi siihen tähän suuntaan, että "joo, ihan kamalaa kun pienet sairastaa, meidänkin pieni (koira) taas sairaana.
Huh huh :D
Kommentit (8)
se ottaa sydämestä kun tuo viides (karvainen) lapsi yskii limaa ja pihisee surkeana.
vähän kun joku ilmoittaisi olevansa kuolemansairas ja toinen siihen että, "joo kurjaa on, mullakin on taas poskiontelotulehdus....."
No voihan se eläin olla tärkeä, mutta hiukan suhteellisuuden tajua koiranomistajilta. Sitä voi vaan kuvitella, jos ei itsellä ole lapsia, että kuinka tärkeä se oma lapsi onkaan....Tottakai, ihmistä tuntematta voi olla niin, että on vaan yrittänyt tsempata, olla hengessä mukana tyyliin, "joo, ei oo helppoo täälläkään, ymmärrän!"
kuinka joutui samalla ajamaan autoa sairaalaan ja elvyttämään omaa keskosena syntynyttä jo kotiinpäässyttä pientä vauvaansa. Siihen toinen kaverini, koirahullu, kertoi kuinka oli ollut niin rankkaa kerran lapsena, kun koira meinasi tukehtua ja joutui jaloista roikottaen heiluttamaan piskiänsä. Veti hieman sanattomaksi porukan.
kuinka joutui samalla ajamaan autoa sairaalaan ja elvyttämään omaa keskosena syntynyttä jo kotiinpäässyttä pientä vauvaansa. Siihen toinen kaverini, koirahullu, kertoi kuinka oli ollut niin rankkaa kerran lapsena, kun koira meinasi tukehtua ja joutui jaloista roikottaen heiluttamaan piskiänsä. Veti hieman sanattomaksi porukan.
Ei ole ihan kaikki kotona näillä helvetin koirafanaatikoilla.
Ja joo, mäkin tykkään koirasta, mutta koiran vertaaminen lapseen on ihan sairasta.
ihan yhtä perheenjäseniä kuin lapsetkin. Ei tää nyt oo niin vaikee tajuta... Ja ehkä toisille omat lemmikit on tärkeempiä kuin muiden lapset.. ymmärrän senkin itse ihan hyvin!
hänellä on koira ja kissa, jotka ovat hänelle todella tärkeitä.
Ihminen, joka kuvittelee koiran korvatulehduksen olevan verrattavissa lapsen vakavaan sairauteen, on mielestäni sen verran pihalla, että on ihan hyvä, ettei hänellä ole itsellään lasta.
mutta todella harvoin olen nä'hnyt koiraa sairaana, joten se olisi mielestäni huolestuttavaa.
miksi se on niin vaikeaa ymmärtää. Toivottavasti kaverisi dellaa sut omasta listastaan.