Miksi kaikki karppaajat ovat tiukkapipoisia fundamentalisteja?
Mua ihan oikeasti ahdistaa karppaajat, kun en alkavate suu vaahdossa selittää hiilarimyrkyistä sun muista. Ahdistaa, että niitä on Suomessakin jo niin paljon.
Kommentit (15)
jotka ovat luonnostaan epävarmoja ja helposti milloin minkäkin trendijutun vietävissä. Millään muulla se raivokas todisteluvimma ei selity. Minullakin on muutama työkaveri, joka pitää kovaa meteliä karppauksestaan ja raivoaa, jos kaikki eivät ota heidän karppaustaan huomioon kaikissa tilanteissa.
Puhumattakaan sitten siitä, miten meitä tavallisia hoikkia ja hyväkuntoisia sekasyöjiä mulkoillaan murhaavasti ja jupistaan, että kyllä teillekin vielä alkavat kilot kertyä... :D
Itse karppaan vain ja ainoastaan painon pudotus mielessä ja aion vetää karkkia heti, kun seuraava tavoite on saavutettu. Samoin lapseni syövät hiilareita ilman oman tunnon tuskia.
kaveri on saanut "herätyksen" ja nyt se näkee SokeriSaatanan ja LeipäPirun joka paikassa. Rasittaa kuunnella sen juttuja ja huokailuja että "ethän sä anna aamuisin lapsille tuoremehuja" samalla äänensävyllä kun kysyisi että ostanko mä ala-koululaiselle pussikaljaa. Mikään ei erota sitä uskontoheränneistä.
ihmisethän hurahtavat milloin mihinkin. Ja mitä painonpudotukseen tulee niin suurin osa ihmisistä, joille paino on ongelma, ovat valmiita lankeamaan. Ohi tulee menemään tämänkin herätysliikkeen aivopesuohjelma.
"ethän sä anna aamuisin lapsille tuoremehuja"
Mitä siinä purkin kyljessä lukee ja miettiä sitten uudelleen kannattaako sitä lapsilleen juottaa. Ihan vaan vt-lasienkin läpi katsottuna ei ole mitään jokapäiväistä elintarviketta.
koska vaan täysin ehdottomat karppaajat pitävät asiasta meteliä. Itse karppaan, eikä siitä tiedä oikeastaan kukaan(muut kuin läheisimmät). Itselleni sopii, muut syököön mitä haluavat.
Mitä siinä purkin kyljessä lukee ja miettiä sitten uudelleen kannattaako sitä lapsilleen juottaa. Ihan vaan vt-lasienkin läpi katsottuna ei ole mitään jokapäiväistä elintarviketta.
Mikä hel***ti siinä tuoremehulasillisessa on vikana? Että aivan arsenikin veroista kamaa?
Mikä hel***ti siinä tuoremehulasillisessa on vikana? Että aivan arsenikin veroista kamaa?
Kun taas pekoniaaminainen on pelkää hyväätekevää ihanuutta ihmisen elimistölle.
syön hedelmiä ja vihanneksia ihan normaalisti sekä täysjyväviljatuotteita: ruisleipää, tumma riisiä ja pastaa.
Mä en ole muutenkaan mieleltäni sellainen hurahtajatyyppi. Kylässäkään en tee ruokavaliostani numeroa, syön khelposti emännän tarjoaman pullasiivun ja jatkan ruokavaliotani sitten taas kotona.
Fundamentalismi aiheessa kuin aiheessa on pelottavaa!
mitä ihmettä on vialla 100% täysmehussa? Siis jos lapsi sitä juo n 1 dl aamuisin? Kyllä kasvava lapsi tarvitsee sitä sokeriakin kasvaakseen ja kehittyäkseen. Jotenkin tuntuu että teiltä monilta on hävinnyt todellisuudentaju kokonaan karpatessa.
on jäänyt joku lihavuus- tai pahaolotrauma päälle
Ne toiset vain eivät pidä meteliä asiasta, osin siksi että nämä fanaatikkokarppaajat ovat pilanneet kaikkien karppaajien maineen!
Minun tuttavapiirissäni on paljon karppaajia, jotka ovat kaikkea muuta kuin fanaattisia.
Ne toiset vain eivät pidä meteliä asiasta, osin siksi että nämä fanaatikkokarppaajat ovat pilanneet kaikkien karppaajien maineen!
Minun tuttavapiirissäni on paljon karppaajia, jotka ovat kaikkea muuta kuin fanaattisia.
Minullakin on muutama työkaveri, joka pitää kovaa meteliä karppauksestaan ja raivoaa, jos kaikki eivät ota heidän karppaustaan huomioon kaikissa tilanteissa.
Näin itsekin ruokavammaisena ( ei vhh) saattaa vähän raivontunne nousta tilanteissa, joissa asian tietoisuudesta huolimatta jätetään ruokavalio huomioimatta nälän kurniessa etukäteen sovitun ruokailun odottelun jälkeen. Tietenkin jostain yksittäisistä extempore-ruokailuista on ihan turhaa suuttua, mutta aina sitä ei vaan voi tunteilleen mitään vaikka kuinka ihan itse olisi päättänyt ruokavaliotaan karsia. Ihan kuin sitä olisi jotenkin velvollinen tunkemaan suuhunsa mitä tahansa nokan eteen tuodaan tai aina joustamaan omasta ravinnonsaannista muiden hyväksi ( päätetään porukassa mennä aina siihen paikkaan mistä joku ei saa ruokaa siksi, koska niiden pullakahvi on siellä hitusen parempaa tms. ).
Kyse ei ole niinkään ruokavaliosta vaan ihmisistä, jotka katsovat itselle vieraita asioita omien lasien läpi kieltäytyen näkemästä erilaisia kokonaiskuvia. Näitä löytyy karppaajista, kasvissyöjistä, sekasyöjistä, uskovaisista, ateisteista, vasemmistolaisista, oikeistolaisista, parturi-kampaajista ja diplomi-insinööreistä. Ja onhan se asiassa kuin asiassa aika pelottavaa.
Ahdistaa, kun nettikeskustelu on mennyt tällaiseksi.