Ihan HULLU tilanne
Olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa ja lapsia on tietty. Nyt olen sitten niin ihastunut suomalaiseen mieheen! En kyllä olisi koskaan uskonut, että olisin tälläisessä tilanteessa.
Mulla on ollut todella huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä. Naimisissa olen ollut 10+v. Tää on ihan hurjaa, en ole edes pitänyt valkoisia miehiä edes komeina tai miehekkäinä pitkään aikaan. Kunnes..
Kommentit (12)
miehetkin ovat yksilöitä? Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että on joku "miestyyppi", mistä pitää. Kyllä se on minulla ihan siitä yksilöstä kiinni, voi olla sitten minkänäköinen tai taustainen tahansa. Ja lopeta nyt heti, jos ei ole vielä myöhäistä. Et voi mitenkään puolustella syrjähyppyä sillä, että kyseessä nyt erimaalainen mies. Pettämistä se on. Ja satuttaa todella paljon kaikkia osapuolia.
olet ihan oikeassa. Mutta ei se niin helppoa ole.
ap
suomalaist miehet on sellasia ja ulkomaalaiset (aika laaja käsite muuten) tällasia.
Molemmista ryhmistä löytyy aika monenlaista tallaajaa.
suorastaan melko tyypillistä pidemmässä liitossa ihastua toiseen. Ja mitä pahaa on ihastumisessa? Ei mitään, ellei rupea tekemään sen johdosta typeriä ratkaisuja / tekoja.
Et ole ensimäinen jolle näin käy. No, jos haluat säilyttää liittosi annat ihastuksen mennä ohi etkä ala ruokkimaan sitä. Jos taas haluat leikkiä tulella ja ehkäpä pilata muutaman ihmisen elämä, voit tehdä jotain muuta...
Sillä onko nämä miehet suomalaisia/jonkun muunmaalaisia, ei liene juurikaan merkitystä.
että yksi nainen miljoonien joukossa ihastuu toiseen ihmiseen. Ja totta varmasti.
Omalta kohdalta tuntuu niin oudolta, koska en ole pitänyt valkoihoisia miehiä komeana tai haluttavina. Ja nyt kuolaan yhden perään :) kamalaa.
Ja siis oikeesti hyvät suomalaiset 30+ miehet ovat TOOSI harvassa. Eli komea, hyvä kroppa, älykäs, pitkä, tukka tallella, hyvä duuni, maailmaa nähnyt, sivistynyt, kulturelli, suvaitsevainen seuramies.
Ja edelliselle - you are proving my point. Näin varmasti iso osa miehistä ajattelisi. Mutta hän ei ole tyypillinen suomalainen mies eli lapset eivät ole ongelma.
olet lokeroinut suomalaiset miehet tiettyyn muottiin. Lisäksi sulla on huvittava teinimäinen vaatimuslista ihannemiehellesi. Viestiesi perusteella olettaisin sun olevan tosi nuori, mutta kun olet ollut noin pitkään naimisissakin, et voi ihan teini olla.
Sivistynyt ihminen on avarakatseinen ja suvaitsevainen, miltä sinä et vaikuta.
Kun nyt niitä perusteluja pyysit.
minulla on ollut todella huonoja kokemuksia suomalaisten miesten kanssa. Eli en ole ollut intiimissä tekemisisssä sitten teini vuosien jälkeen.
Josta varmaan johtuu aika teinimäinen asenteeni heitä kohtaan. Ja toiseksi olen kohdannut paljon ulkomaalaisia miehiä jotka täyttävät nämä kriteerit helposti ja sen lisäksi kohtelevat naisia hyvin.
Mitä vikaa siis nyt ulkomaalaisessa omassa miehessäsi? Lopeta jo toi ulkomaalainen vs. suomalainen, se on todella typerää.