Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivähoidon ammattilaiset hoi! Lto:t ja muut

Vierailija
08.02.2011 |

Mitä tykkäisitte jos harjoittelija tai näyttöä tekevä kritisoisi asiallisesti ja kysyen tyyliin "miksi näin, tai oletteko koskaan ajatelleet" toimintaanne päiväkotityössänne?

Onko täysin asiatonta, jos harjoittelija tai näyttöä tekevä ehdottaa parannuksia joihinkin epäkohtiin, perustellusti tietenkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mielipiteitä.

Oletko harjoittelussa nyt itse? Tiedänköhän mä sut ;)

Vierailija
2/5 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole asiatonta. Aina saa (ja pitääkin) ehdottaa parannuksia jos epäkohtia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua kehoitettiin kritisoimaan ja kyseenalaistamaan toimintaa samalla kun minua arvioidaan ja kritisoidaan.

On vaan niin vaikea opiskelijana mennä sanomaan pk:ssa miten minä asiat tekisin, että sujuisivat helpoimmin ja sutjakammin.

t. ap

Vierailija
4/5 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olet eräs tuttuni jolle sattunut erittäin inhottava ohjaaja näyttöä suorittaessa.

Eihän sinun ole pakko kritisoida. Vaan jos koet, että joku asia voitaisiin tehdä toisin helpommin/kätevämmin/lapsiystävällisemmin niin anna kuulua itsestäsi :)

Monesti henkilökunta on ns. kaavoihin kangistunutta eikä edes tajua tekevänsä ihan hullusti jotain. Uusia näkökulmia kaivataan aina.

Vierailija
5/5 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap