Miksi naiset pönöttävät naistenvessan pitkässä jonossa, vaikka miestenvessa vieressä olisi vapaa?
Tarkoitan tietenkin sellaista vessaa, jossa on vain yksi pönttö yhden oven takana.
Joskus näkee jopa parinkymmenen naisen jonoja. Samalla miestenvessa on tyhjillään. Harvakseltaan joku "rohkea" lähtee jonosta ja menee vapaaseen vessaan.
Sinä naistenvessaan jonottaja: kertoisitko, mikä siinä miestenvessassa pelottaa.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2011 klo 18:53"]
Kusta joka paikassa
[/quote]
Siivosin nuorempana huvipaikkojen vessoja ja voin taata ja alleviivata sen, että ne on naisten vessat, jotka on saastaisempia!
Nimimerkillä: "paskaa katostakin siivonnut"
[/quote]
Mitä ovat tarkoittamasi huvipaikat? Minulle tuli mieleen esim. huvipuistot, joissa naiset vessatavat lapset, myös ruiskivat poikasemmoiset..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:28"]
Kusta joka paikassa
[/quote]
Siivosin nuorempana huvipaikkojen vessoja ja voin taata ja alleviivata sen, että ne on naisten vessat, jotka on saastaisempia!
Nimimerkillä: "paskaa katostakin siivonnut"
[/quote]
Mitä ovat tarkoittamasi huvipaikat? Minulle tuli mieleen esim. huvipuistot, joissa naiset vessatavat lapset, myös ruiskivat poikasemmoiset..
[/quote]
Mulle tuli mielen lähinnä tanssilavat.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2011 klo 18:52"]
Tarkoitan tietenkin sellaista vessaa, jossa on vain yksi pönttö yhden oven takana.
Joskus näkee jopa parinkymmenen naisen jonoja. Samalla miestenvessa on tyhjillään. Harvakseltaan joku "rohkea" lähtee jonosta ja menee vapaaseen vessaan.
Sinä naistenvessaan jonottaja: kertoisitko, mikä siinä miestenvessassa pelottaa.
[/quote]
Naisilla ei ole asiaa miestenvessaan. Se on miehille. Samoin kuin naisten vessa on naisille
Kusta joka paikassa
[/quote]
Bensiksellä 4-tiellä oli viisi naista jonossa naistenvessaan. Miestenvessassa ei ollut jonoa, mutta varattuna sekin. Miesten vessasta tulikin nainen, eikä hän ollut voinut istua kannen reunoilla, koska se oli ylhäällä ja näköjään virtsassa. Myös pöntön posliiniosat olivat virtsassa.
Oli aamu ja miesten vessa oli käyty kuitenkin siivoamassa, lattialla ei ollut jalanjälkiä vaan siistit pyyhityt kaakelit. Vessassa ei ole erillistä käsien pesuosastoa, vaan yksi tila jossa pönttö ja lavuaari. Nainen oli siis jonottanut pitkään päästäkseen vessaan, oli hoitanut asiansa ja tuli minua ovella vastaan. Naisen oli täytynyt pissiä seisten ja aivan kaikki ei ollut osunut pönttöön.
Miesten vessassa voi käydä nainenkin pissalla, mutta jälki on helposti yhden pöpöjä pelkäävän naisen jälkeen samanlainen kuin koko päivän miesten käyntien jäljiltä. Miksi tytöille ei opeteta kotona seisten pissimistä? Osuisi varmasti pyttyyn jos olisi kotona treenattu.
Kun on kerran nuorena joutunut melkeinpä poken väkisin ulos raahaamaksi miesten wc-kopista, ei ole huvittanut kokeilla uudestaan.. :D
miesten vessassa, jos ei meinaa kestää jonottaa. Väärin ja kiusallista ja ihan ansaitusti saan joskus haukut miehiltä... Mutta mieluummin niin kuin se toinen nolo vaihtoehto...!
Kerran olin yhdessä hiljaisessa pikkukuppilassa, jossa oli miesten ja naisten yksittäiskopit. Naisten vessaan oli joku sammunut tai sitten pahoinvointinen, muttei tullut pitkään aikaan pois, niin menin miesten vessaan - eikä siellä ollut kuin pisuaari?! Sinne se oli tarpeensa tehtävä, voi hitto... Onneksi oli tosiaan hiljainen paikka ja sitä myöten vessakin siisti. Hankalaa oli mutta notkeudella siitä selvittiin kuivin kintuin. :D
Eivät kaikki miehet tykkää, että naiset käyttävät heidän vessojaan.
Pisuaarit ovat yleensä ilman ovia niin ei siinä voi naiset kulkea ohi.
jotka kusevat pitkin lattioita eikä tulisi mieleenkään astua sellaiseen sontaläjään.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinne ei saa mennä. Miesten vessa on miehille ja naisten vessa naisille.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 22:29"]
Olen nähnyt yhden jos toisenkin miestenvessan (olen ollut siivousalalla nuorempana useita vuosia) ja ei kyllä sen jälkeen ole tullut mieleenkään mennä miestenvessaan asioita toimittamaan. Miehet ovat epäsiistejä. Kusta ja paskaa ympäri pönttöä ja epäilyttävän paljon käsipaperia jäljellä, hyi hitto!!!
[/quote]
Istu miesten vessan pytylle toimittamaan asiasi niin gynykologisikin on taatusti ihmeissään miten runsasmuotoinen bakteerifloora on aiheuttanut tulehduksen:D
[/quote]
Minen ainakaan hinkkaa limakalvojani pyttyjenreunoihin. Istuimen pöpöistä saa korkeintaan ihottuman persposkiin.