KOSMETOLOOKI VASTAA HETKEN =)
kysy ihonhoidosta!vastailen hetken=)vauva nukkuuuuuuu...
Kommentit (54)
oletan olet raskaana/imetät?hormonit saavat ihon kukkimaan ja nyt onkin tärkeetä ettet kuivata ihoasi.eli kuorinta-krt/vk samoin naamio ja näppylöille on myös ihania paikallistuotteita jotka hoitavat näpyt kuoliaaksi..:) esim phytomerilla!kokeile
oletan olet raskaana/imetät?hormonit saavat ihon kukkimaan ja nyt onkin tärkeetä ettet kuivata ihoasi.eli kuorinta-krt/vk samoin naamio ja näppylöille on myös ihania paikallistuotteita jotka hoitavat näpyt kuoliaaksi..:) esim phytomerilla!kokeile
phCosmeticin maahantuoja on RG IMPORT JA PUH.040-5163992 ja sijainti HÄMEENLINNA
OLE HYVÄ!JA KÄYPÄ SINÄKIN KASVOHOIDOSSA NÄIN KEVÄÄN KUNNIAKSI =) UNOHDIN SEN SANOA!
osaan=) pärjään 7 eri kielellä tällä hetkellä=) tiesitkö muuten että esim venäjässä on 7 eri s-äännettä!!!eikö olekin ihmeellistä!mukavaa päivänjatkoa ja positiivista kevättä sullekkin=) =) =)
Täällä toinen äippälomalla oleva KOSMETOLOOKI (;-), pilkun viilaajia täällä. Saa sitä "murretta" vääntää muuten ihan miten vaan. Pientä huumoria kehiin hei!).
Kyselisin mielipidettäsi jalkahoidoista. Kävin raskauden loppuvaiheilla tuntemattomalla kosmetologilla jalkahoidossa. Itselläni ei todellakaan mitkään pahat jalat. Mitä nyt kuivaa kantapäihin hiukka tullut ja kynnet kaipasi leikkausta. Hiukka rentoutustakin kaipasin. Ei oikein itse päässyt siinä vaiheessa hoitamaan.
Itse olisin puolessa tunnissa samanlaiset jalat saanut luksuskuntoon. No tämä rouva ilmoitti heti tekevänsä vain kosmeettisia jalkahoitoja. Olin että tietty, ei mulla mitään pahaa ongelmaa olekaan. Hoito kesti puolitosita tuntia. Rouva viilasi sillä karheimmalla viilalla sekä jalan alta ja päältä(ei päkiää missä hiukka karheutta). Skalpellia ei osannut käyttää lainkaan(ihan väärin kädessäkin). Kuorinta oli plussa, mutta sitäkään ei pistetty siihen päkiään ja kovalta tuntui kuivana jalan päällä(eiköhän tarkoitettu kostealle jalalle). Oli allergian takia mukana oma lakka(Orlyn ihan uusi hyvälaatuinen lakka). Rouva mietti et onpa hassu lakka kun jättää viiruja. Itse kyllä saan lakalla kun lakalla hyvää jälkeä, ilman että sitä pistetään puoli senttiä yhdellä kerralla(arvaa kuivuiko). Lopputuloksena hiukan kynnet lyhennetty, paksu lakka jossa sukan jäljet, kantapäissä edelleen puolet kuivasta jäljellä ja päkiät karheat. Onneksi ei velottanut niitä huippuhintoja vaan pääsin 49 eurolla, mut harmitti silti. Mieheni olisi varmasti tehnyt parempaa jälkeä;-). Eli mitä mieltä sinä kosmeettisesta jalkahoidosta? Itse kyllä hoidan ne terveyspuoletkin jalasta, kuten kynnen oikaisut, känsien poistot jne jne. Itse asiassa niitä jopa opetettiin koulussa. Ymmärrän kyllä että kaikki ei tee nin perusteellisesti kun itse, mutta kyllä nyt kosmeettiseen hoitoon mielestäni kuuluu edes tavallisen kuivuuden poistaminen jaloista ja tollanen parin millin "kovettuma" kantapään reunassa ei ole mikään ongelma!
kiitos viestistäsi=) juu naurussa on pitelemistä=) onneksi naurankin aina ja sehän on toisia joskus ottanu pattiin! non niin!hmm.olipa kossulla korkea tavoite,vain kosmeettisia jh!!! heh,itse en pysty moisia tekeen koskaan,sillä mun asiakkailla on aina oikeita vaivoja!joo olen samaa mieltä kanssasi ka kääk!itse rakastan työskennellä scalpelilla mutta jos huomaan pientäkin epävarmuutta niin hiki tulee.lukijoille siis tiedoksi että se on KIRURGIN VEITSI!TERÄVÄ!aika tylsältä tuntuu tuollanen hoito!kuten tiedät,jalkahoito on vaativa laji ja ikävä tosiasia on että KAIKKI E I O S A A tehä sitä!ja jos ei uudella ORLYN lakalla pärjää niin...;)mun ehdoton suosikki!voi harmi!olen pahoillani!mun vanha koulukaveri teki mulle jh kun oli loppusuoralla ja kyllä teki töitä vaikka munkin jalat aika normikunnossa!musta harvalla niin hyvät jalat et pelkkä kosmeettinen hoito riittää.itse muuten kuorin jalatkin tällä phCosmeticin suolallaAINA.SE VIIMEISTELEE HOIDON ,JALAT SAA KEVYEN VIRKISTYKSEN JA MINÄ TYYTYVÄISEN ASIAKKAAN!hinta 49 e on paljon,jos ei tehä mitäänn..mulla täyshoito maksaa 50 e lakkauksineen ja hierontoineen.ja 15 v pikkupaikkakunnalla takaa laadun,hono sana nimittäin se vasta kulkeekin!ollaan ylpeitä ammatistamme ja tehään hyviä hoitoja!mukavaa kevättä sulle!!!
hei kysyisin tämmöstä kun lueskelin tässä huvin vuoksi jotain kaksplussan raskauden abc-neuvoja ja pisti silmään kun siellä mainittiin että raskausarpia ei voi ehkäistä jne.. kun olen tässä miettinyt kun minulle ei ole tullut yhtä ainoaa arpea ja maha on kyllä komean kokoinen ja iho erittäin pinkeällä, sf-mitta huitelee yläkäyrillä ja olin aivan varma että minulle niitä arpia tulee koska minulle tuli joskus ala-asteella noin 11-12-vuotiaana kun lantioni alkoi kehittymään niin pakaroiden alueelle ja alaselkään... mutta kysyisinkin siis että voiko sillä olla vaikutusta kun olen kuitenkin sitten ala-asteen vähän palvonut aurinkoa sun muuta ja eikös ole niin että arpia tulee helpommin ohuelle ja vaalealle iholle? joten ajattelin että jos ihoni on tuon auringonoton seurauksena paksuuntunut ettei niitä sitten tule niin helposti olen myös käyttänyt ihan babyoilia ihon kosteutukseen ja body shopin tavallista kookos body butteria. alussa minulla oli myös jostain sky-messuilta ostettua dsm-voidetta joka ehkäisee arpia mutta sen käytön lopetin kyllä jo alussa,kun maha ei ollut edes alkanut kasvaa.olen siis lähinnä vain babyoililla kosteuttanut. voiko olla että minulle ei vain jostain syystä tule sitten mahaan vai voiko sitä selittää ihon paksuuntumisella ja rasvauksella :O minua vain jäi häiritsemään tuo kaksplussan puutteellinen sepustus kun omasta mielestäni niitä voisi hieman ehkäistä! ja myös häivyttää myöhemmin..
terveisin kosmetologiopiskelija viikolla 30 :D
tässä vielä osoite josta saatte lisätietoa emässuolasta www.kehologi.fi
kaunista kevättä kaikille!t.kosmetolooki :)
raskausarvet kuten niitä vielä itsekin kutsun ovat varsin yleisiä.suurimmalle osalle niitä tulee ainakin jonkinverran.raskausarvet kehittyvät syvällä silloin kollageeni ja elastaani säikeet vahingoittuvat.iho ikänkuin repee.niinkuin kaikissa asioissa mielipiteitä on momta.joku on sitä mieltä että ihon voitelu auttaa,joku taas sitä mieltä että ei.aktiiviaineitakin tulisi toisaalta välttää,nykyään kun tiedetään että iho ottaa vastaan aineita.itse käytiN kyseistä DSM-VOIDETTA(ROSE HIP AND ROSES FLOWERS)JA SE TUNTUI MIELLYTTÄVÄLTÄ!! tämän 2.raskauden aikana en saanut yhtään arpea,edllisessä raskaudessa vuosia sitten mustan lilat n.10cm arvet tuli yhdessä yössä n.2 vk ennen synnytystä.SANON HETI JOS UNOHDAN ETTÄ GERNETIC-sarjalla mahtava arpivoide!!!arvet vaalenivat aivan vaaleiksi!uskomatonta!!eli kyllä kannattaa ihoa voidella koko raskaus,tuskin siitä haittaakaan on!mukavaa odotusta sinulle tuleva kollega=)
miliumeja tulee jos häiriöitä rasva-aineenvaihdunnassa. Luufinnejä tulee helpommin kuivaihoiselle kuin rasvoittuvalle iholle,jotkut tutut ovat kehuneet että ovat saaneet miliumit häviämään kun ovat parisen viikkoa todella ahkerasti rasvanneet paksummalla voiteella.Tiedä sitten..
...no miksi sitten kommentoit jos et itsekään tiedä...kyllä minäkin tiedän ,että miliumit todellakin lähtevät vain ja ainoastaan kosmetologilla...
voi kauheeta!tapelkaa akat tapelkaa!jos joku ilmaiseksi antaa neuvoja,niin miksi besserwisserit ovat heti kimpussa?
voi antaa neuvoja sellainenkin joka ei tiedä hevon vittujakaan.
mielestäni hevon vitut eivät liity kauneudenhoitoon =) toki taas bessrwisserit nyt saan kimppuuni..itse sain vastauksen pariinkiin kysymykseen,joihin tympeät hoitolapimpot ei ole jaksanu vastata!ja kyllä!kokeilin myös suolan!TOIMII=)
En voi sanoa kuin huh huh!! Osa tiedoista faktaa ja osa ns.kansan luuloja. Ammattikuntaa taas mollataan ja tehdään meistä bimboja, kuten Salattujen elämien Spassa.
ootte bimboja,näkyy jo tässä riitaisessa ketjussa...hihiii.
kuin et olisi ap? On kyllä niin persoonallinen kirjoitustyyli ettet ihan heti naamioidu muuksi. Tulee mieleen yksi kosmetologiopiskelija jonka tunsin joskus vuosia sitten Turussa. Sekään ei osannut kirjoittaa.
kiitos paljon vastauksesta :) mukavaa kevättä
huolellinen pesu aamuin illoin=) suosittelen tätä suolaa!helppo ja tehokas!otsahiukset pois ainakin kun on kotona!meikiksi mineraalimeikkejä esim loreal.eivät tuki,mutta peittävät hyvin..ja säännöllinen ihonpuhdistus kosmetologilla!kevyt kosteusvoide.näillä pärjää
Äläpä höpötä. Lorealin "mineraalimeikit" ovat meikkejä, jotka sisältävät mineraaleja. Oikeat mineraalimeikit sisältävät pelkkiä mineraaleja sen sijaan, että mineraalaja on laitettu tuotteeseen juuri sen verran, että voi tuolla nimellä myydä. Siinä on iso ero, jonka incilistoja ymmärtävä kosmetologi kyllä tietää. Varsinaisia mineraalimeikkejä ovat sen sijaan esim. Lily Lolo ja Bare Minerals.
Ps. Kirjoitustyylisi ei anna kovin hyvää kuvaa. Voisit kirjoittaa kunnolla kun edustat kuitenkin ammattikuntaasi. :)
KIITOS KOMMENTISTASI!VARMASTI OLET OIKEASSA!JOS OLISIT AMMATTILAINEN,YMMÄRTÄISIT ETTÄ KAIKKI EIVÄT OSTA AMMATTIKOSMETIIKKAA ESIM 12-VUOTIAILLE.MINULLA ON SEN VERRAN KOKEMUSTA MYÖS MINERAALIMEIKEISTÄ ETTÄ USKALLAN LOREALIA SUOSITELLA JA KUN NUORET SITTEN VANHENEVAT JA RAHAAKIN LÖYTYY ENEMMÄN,SIIRTYVÄT HE USEIN AMMATTIKOSMETIIKKAAN! MAINITSEMASIMINERAALIMEIKIT OVAT JO SITTEN HUOMATTAVASTI KALLIIMPIA.TOTEAN ETTÄ ITSE PIDÄN NIISTÄ VÄHEMMÄN PS.KIRJOITUSTYYLINI ON NOPEA JA KUN VAUVA 10 KK RÄPELTÄÄ VIERESSÄ NIIN KIRJ.VIRHEITÄ YM. TULEE!PAHOITTELEN ETTÄ SEKIN SINUA HAITTAA!OLETKO AJATELLUT RYHTYÄ ESIM ÄIDINKIELENOPETTAJAKSI?MINUA TOSIN HIEMAN HÄIRITSEE SE,ETTET KÄYTÄ PILKKUA ;)
LUUFINNIT OVAT SALAPERÄISIÄ,NE TULEVAT JA MENEVÄT.VUOSIEN AIKANA OLEN NÄHNYT IHOJA,JOISTA VÄLILLÄ POISTETAAN MILIUMEJA JA SITTEN SEURAAVALLA KERRALLA NIITÄ EI OLE!TAVALLISET MUSTAPÄÄT KUN AINA ILMESTYVÄT USKOLLISESTI SAMAAN PAIKKAAN...KUKAN EI OLE VIELÄ MINULLE KERTONUT MISTÄ NE VARSINAISESTI TULEVAT.VARMASTI KUITENKAAN HYVÄ JA SÄÄNNÖLLINEN IHONHOITO EI MENE HUKKAAN!ETHÄN NYPI NIITÄ ITSE!NE OVAT SYVÄLLÄ JA NIISTÄ JÄÄ USEIN JÄLKI!
KIITOS KOMMENTISTASI!VARMASTI OLET OIKEASSA!JOS OLISIT AMMATTILAINEN,YMMÄRTÄISIT ETTÄ KAIKKI EIVÄT OSTA AMMATTIKOSMETIIKKAA ESIM 12-VUOTIAILLE.MINULLA ON SEN VERRAN KOKEMUSTA MYÖS MINERAALIMEIKEISTÄ ETTÄ USKALLAN LOREALIA SUOSITELLA JA KUN NUORET SITTEN VANHENEVAT JA RAHAAKIN LÖYTYY ENEMMÄN,SIIRTYVÄT HE USEIN AMMATTIKOSMETIIKKAAN! MAINITSEMASIMINERAALIMEIKIT OVAT JO SITTEN HUOMATTAVASTI KALLIIMPIA.TOTEAN ETTÄ ITSE PIDÄN NIISTÄ VÄHEMMÄN PS.KIRJOITUSTYYLINI ON NOPEA JA KUN VAUVA 10 KK RÄPELTÄÄ VIERESSÄ NIIN KIRJ.VIRHEITÄ YM. TULEE!PAHOITTELEN ETTÄ SEKIN SINUA HAITTAA!OLETKO AJATELLUT RYHTYÄ ESIM ÄIDINKIELENOPETTAJAKSI?MINUA TOSIN HIEMAN HÄIRITSEE SE,ETTET KÄYTÄ PILKKUA ;)
Ole hyvä. Lisään vielä, että eivät ole mtn "ammattikosmetiikkaa", ihan vain kosmetiikkaa. On harhaanjohtavaa mainostaa markettikosmetiikka mineraalimeikkinä, kun se ei sitä ole. Varsinkin tuossa yhteydessä, että olisi jotenkin huomattavasti ihoystävällisempää kuin muu markettivalikoima.
Enpä ole ajatellut ryhtyä äidinkielen opettajaksi, ei kiinnostaa ko. ammatti. Olen itseasiassa vallan tyytyväinen nykyiseen ammaattiini arvon kollega :) On vain mukavempaa lukea selkeää tekstiä capslock maratoonin sijaan. Käytin kyllä pilkkuja parhaan kykyni mukaan(?).
t.46
18:mietipä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!
21:sinä olet fiksu;)minulla 15 v oma hoitola,nyt lomalla ja ajattelin laittaa tännekin palstalle jotain rakentavaaa..!