Lue keskustelun säännöt.
Nokialla ei ole strategiaa????????
Kommentit (3)
niin kuin yleensäkin strategioita pitää aika ajoin päivittää
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuotetaan entistä huonompia ja rumempia puhelimia entistä pienemmällä katteella ja katsotaan mihin se riittää?
mitä nyt yrittävät säälittävästi mukautua aina vaan vaikeammaksi käyvään markkinatilanteeseen. Mitään visiota tai varsinkaan strategiaa sen toteuttamiseen ei ole näkynyt vuoden 2001 jälkeen.