Lue keskustelun säännöt.
Miten hvetissä se silta on voinut olla jostain vanerista,johon Sammy Babizin menehtyi?
22.06.2026 |
Luulisi että jossain 1930 luvun Afrikassa sillat on vanerista, mitä hittoa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On kyllä käsittämätöntä, mutta siihen aikaan tuollainenkin viritelmä oli täysin mahdollista. Voi olla, että siihen on ajateltu laittaa kunnollinen silta sitten joskus.