Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hvetissä se silta on voinut olla jostain vanerista,johon Sammy Babizin menehtyi?

Vierailija
22.06.2026 |

Luulisi että jossain 1930 luvun Afrikassa sillat on vanerista, mitä hittoa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käsittämätöntä, mutta siihen aikaan tuollainenkin viritelmä oli täysin mahdollista. Voi olla, että siihen on ajateltu laittaa kunnollinen silta sitten joskus. 
 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä