Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eristäytyvät vapaaehtoisesti?

Vierailija
08.02.2011 |

Se ei siis ole sairauden oire, vaan...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että ei ole aikaa kyläillä ja pitää yhteyttä vai ihan totaalista mökkeytymistä?

Vierailija
2/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauden seuraus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päivät töissä, joten olen yksin kotona. Pystyn tekemään hommia kotona. 2-3x viikossa nähdään muita ihmisiä, muuten sosiaaliset kontaktini ovat lähinnä kaupassa/kirjastossa..

Vierailija
4/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläri pylläri, en avannut ovea.

Vierailija
5/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kotonaolosta. Olen tosi huono ottamaan ihmisiin yhetyttä, tiedän sen :/ pitäisi petrata siinä. Mutta lähden aina tosi mielelläni kun joku kutsuu minua, teen aina parhaani että saan järjestettyä itseni mukaan kun joku kutsuu mihin tahansa rientoihin.

Vierailija
6/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa aina vastata puhelimeenkaan

Vierailija
7/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ns. kotona viihtyvää sorttia, olen aina ollut. Ei ole sosiaalisia ongelmia silti, tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa ja selviä vaativissakin tilanteissa, jos se on tarpeen. Silti viihdyn mieluiten joko oman perheen ja lasteni kanssa, yksin tai muuten pienessä porukassa.

Vierailija
8/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän olen oppinut arvostamaan itseäni, sitä kapeammaksi ystäväpiirini on muodostunut. Jäljellä siis ne tosiystävät. En halua enää tuhlata kallisarvoista elämääni selkäänpuukottajien mielistelyyn. Lisäksi, en koe enää tarpeelliseksi olla koko ajan tavoitettavissa esim. kännykällä, vaan vietän mielellään koko viikonlopun vain perheen kanssa puhelin kiinni. Tämä on minun tapani downsiftata vai mitä se nyt onkaan, ja nauttia niistä elämässä oikeasti tärkeistä asioista, eli omasta perheestä ja tosiystävistä.

Vierailija
9/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en jaksa siivota enkä kutsua muita kylään. Talvella ei oikein ole paikkaa minne mennä. On kylmää ja ikävää. Oleko siis eristäytynyt?

Vierailija
10/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän olen oppinut arvostamaan itseäni, sitä kapeammaksi ystäväpiirini on muodostunut. Jäljellä siis ne tosiystävät. En halua enää tuhlata kallisarvoista elämääni selkäänpuukottajien mielistelyyn.

Minua halveksutaan sen takia, etten jaksa olla kaikkien kaveri. Olen kyllä kohtelias, mutten jaksa väkisin hengata sellaisten ihmisten kanssa, joista en pidä ja jotka eivät mitenkään minua liikuta. Olen siis ennemmin yksin kuin koko ajan missä tahansa seurassa vain seuran vuoksi. Erityisesti yliopistomaailmassa tätä katsottiin todella pahasti kun olisi pitänyt jaksaa sietää kaikkea ja kaikkia ja "luoda suhteita". Totesin, että se ei ole minun tapani elää, ennemmin olen yksin tai perheen kanssa. Muutamat hyvät ystävät ovat jääneet, vaikka harvoin tapaan heitäkään.

Vierailija
11/11 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset, on ollut erittäin huono tuuri sekä ystävien että sukulaisten suhteen. Minulla on muutama läheinen ystävä joita en voi nähdä joka viikko tai edes joka kuukausi nykyään, heidän töidensä ja muualla opiskelujensa tähden. Osa läheisistä ystävistä on myös ulkomailla.

Viihdyn yksin, minulla ei ole tarvetta mennä hovia keräämään sijalle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme