Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatteiden kierrätys sukulaisten kesken

Vierailija
08.02.2011 |

Meillä kaksi poikaa, miehen veljellä tyttö ja poika, tulossa kolmas lapsi. Miehen veljen vaimo antaa poikansa vaaatteita meidän nuoremmalle pojallemme, koska heillä vain vuoden ikäero. Minä en ole antanut meidän vanhemman poikamme vaatteita heille (muuten kuin vauvanvaatteita aikoinaan) kun mielestäni leikki-ikäisten lasten käytössävaatteet kuluvat niin paljon (esim haalarit), että haluan ne säästää isoveljeltä pikkuveljelle.

Pienemmän pojan vaatteita ja leluja olen sitten antanut runsaasti kyseiselle perheelle, vaikka tulevan vauvan sukupuoli ei olekaan vielä tiedossa.

Onko väärin mielestänne? Pitäisikö minun siis antaa isomman lapseni vaatteita heidän pojalleen, ennen kuin tulevat meidän kuopuksen käyttöön?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse antaa vaatteita, jos haluat säästää ne nuoremmalle lapsellesi. Jos hänen jälkeensä vaatteet ovat vielä käyttökelpoisia ja et kuvittele tarvitsevasi niitä enää kolmannelle lapselle, niin sitten voit laittaa ne kiertoon.

Ja jos ihmiset ANTAVAT vaatteet toiselle, et voi olettaa saavasi samalla tavalla vaatteita heiltä. Minä ainakin annan mielelläni vaatteet pois, mutta toivon tietysti, että he käyttävät niitä, eivätkä esim. myy kirpparilla.

Vierailija
2/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kukin voi ihan itse päättää mitä tekee omien lastensa vanhoille vaatteille?? Jos haluat säästää ne pienemmälle, niin tietenkään et anna eteenpäin!

Outo kysymys!

Vierailija
4/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan vastaava tilanne miehen siskon kanssa. Minulta ovat saaneet mekot ja muut, tietysti! Mutta nyt kun olisi tilanne toisinpäin, käly kertoo "säästävänsä" ne mahdollisesti tulevalle seuraavalle lapselleen. Jokainen saa tehdä miten haluaa, mutta vastavuoroisuus kuuluu kyllä ihan käytöstapoihin. Eikä pienten lasten vaatteet paljoa ehdi kulua, en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä