Thaimaassa matkanneet, hoi
Olemme lähdössä pariksi viikoksi thaikkuihin. 2 aikuista ja 2v ja 3v lapset. Kysyisinkin siellä käynneiden kokomuksia rahan menosta.. Paljonko tarvitsee rahaa matkaan, tai millä pitäisi pärjätä? Varmasti menee paljon jätskiä, limua/mehua naposteltavaa ja tietty lämpimät sapuskat. Jotain varmaan shoppaillaankin, mutta tuskin hirveästi sitä feikki krääsää. Mutta nuo tuskin siellä kamalasti maksaa. Pärjäisimmekö 2000e? On meillä toki luottokortti jos hätä tulisi :)
Kommentit (6)
Emme ole mitään kamalia "shoppailioita" että sellaseen meillä tuskin kamalasti rahaa menee. Mutta sitten kaikkeen sellaiseen mitä lasten kanssa voi tehdä, eli retket, vesipuistot, eläintarhat tms.
sellaista kysyä, että osaisiko joku sanoa että kannattaako ottaa tuplarattaat vai kahdet yhdenhengen rattaat? Molemmissa taitaa olla hyvät ja huonot puolet
Krabilla meillä meni paljon rahaa taksi matkusteluun koska hotellimme sijaitsi noin 20 km Ao Nangin rannasta, silti 1500 eur riitti 2 vk 2 aik + 2 lasta. Tehtiin 3 omatoimi retkeä, mutta ei osteltu oikeastaan yhtään tavaraa. Mielestäni Krabi townin tavaratalot olivat yllättävän kalliita esim Vogue, markkinoilla taasen tavara oli ihan liian pienikokoista minulle koko 42 ja miehelle C54.
Hyvä juttu että teillä on luottokortti, jos sattuu sitten innostus esim räätälillä vaatteita teettää.
meni 3 viikon matkaan 2000 euroa. Summassa on mukana ruokailut, hieronnat (joissa kävimme ainakin joka toinen päivä), snacsit, retket sekä muutama lauttamatka saarien välillä.
Uskon, että pärjäätte hyvin 2000 eurolla. Luottokortilla voi sitten nostaa lisää jos tarvetta tulee.
Me oltiin viimeks Thaimaassa 2 vkoa vuonna 2009 ja mies teetti siellä kaks mittatilauspukua yhteishintaan 320 euroa. Mä teetin ihanasta helmeilevästä silkkikankaasta juhlamekon ja valmistutin itselleni kolmet eri silmälasit ja rahaa kului vähän vajaa 500 euroa yhteensä.
ainakin näitä matkailijoita mennen tullen! Eihän siellä tarvii puvuista tollasia hintoja maksaa!
Me oltiin viimeks Thaimaassa 2 vkoa vuonna 2009 ja mies teetti siellä kaks mittatilauspukua yhteishintaan 320 euroa. Mä teetin ihanasta helmeilevästä silkkikankaasta juhlamekon ja valmistutin itselleni kolmet eri silmälasit ja rahaa kului vähän vajaa 500 euroa yhteensä.