Karita Tykkä 3 kk synnytyksen jälkeen hemmetin hyvän näköinen
Anna-lehdessä Karita Tykkä on tietenkin meikattu ja kuvattu oikeassa valossa jne, mutta kyllä on nainen hyvän näköinen vaan kolme kk synnytyksen jälkeen! Ite olin kyllä niin petolinnun perseen oloinen vielä varmaan 8 kk synnytyksestä!
Lapsen nimi sen sijaan mun mielestä ansaitsee piiiitkän miinuksen: Luca... ;.)
Kommentit (31)
jos on ennestäänkin hyvässä kunnossa ja nätti. Minä ainakin olen kolme kuukautta synnytyksen jälkeen ollut jo ihan normaalissa kunnossa, vaikka en mikään superurhellinen mallinainen olekaan. Karita näyttää kyllä niissä Annan kuvissa tosi kauniilta.
ja ei yksi synnytys sitä muuta.
On yksi kaikkien aikojen kauneimpia missejämme joka ihme kyllä (missit ei yleensä) on pärjännyt hienosti myös mallina.
Hoitanut työnsä hienosti ilman mitään skandaaleja.
Kuules minä olin entisissä mitoissa(45kg) heti kaksi viikkoa kuudennen lapsen syntymästä, niinkuin varmaan moni muukin tavismamma!
Hiukset laitettuna, sääret sheivattuna ja naamavärkki meikattuna lähdin sairaalaan synnyttämään ja samana päivänä vauva kainalossa, vatsa litteänä, paikat kunnossa ja naama meikattuna sieltä kotiin lähdin.
Mutta en ole kuitenkaan kaunis ja upea nainen niinkuin Karita, sillä olen naamasta ruma kuin persereikä ja sille en voi mitään!!!
Kuules minä olin entisissä mitoissa(45kg) heti kaksi viikkoa kuudennen lapsen syntymästä, niinkuin varmaan moni muukin tavismamma! Hiukset laitettuna, sääret sheivattuna ja naamavärkki meikattuna lähdin sairaalaan synnyttämään ja samana päivänä vauva kainalossa, vatsa litteänä, paikat kunnossa ja naama meikattuna sieltä kotiin lähdin. Mutta en ole kuitenkaan kaunis ja upea nainen niinkuin Karita, sillä olen naamasta ruma kuin persereikä ja sille en voi mitään!!!
näköjään mä oonkin sitten poikkeus teidän kaikkien äitijumalattarien joukossa.
Pyydän anteeksi etten ollut mallin mitoissa (enkä ole muuten vieläkään vaikka lapsi on jo yli 1-vuotias!!!) heti synnäriltä kotiin lähdettäessä. Älkää antako tämän painajaismaisen totuuden herättää teitä kirkuvana keskellä yötä!
t. kuvottava ap
Taidan sitten olla joku luonnonoikku, kun imetysaikana en laihtunut yhtään, vaikka kovasti yritin syödä terveellisesti ja vaunulenkkeillä. Kilot alkoivat karista vauhdilla vasta sen jälkeen kun imetys loppui vauvan ollessa 11 kk.
kyllähän sitä imetys laihduttaa tosi hyvinkyllä mä olin 3kkn jälkeen jo entisissä mitoissa ja muutenkin ulkonäöllisesti oma itseni (esikoisen kanssa tosin vähän väsyneen näköinen kun oli koliikki, mutta kuopuksen kanssa olin tosi nopeasti oma itseni)
No mä olin "hemmetin hyvän näkönen" vielä kuukausi kolmannenkin lapsen syntymän jälkeen.
Vasta neloselta jäi vähän ylimääräisiä kiloja, mut nekään ei onneks haittaa, kun lähtöpaino oli niin alhainen.
Ensimmäistä lasta odottaessani painoa kertyi sen verran, että normaalipaino lipsahti ylipainoksi. Synnytyksestä tulee kuluneeksi tänä vuonna viisi vuotta, jäljellä yhä 7 kiloa entisen painon päälle. Imetyksen laihduttavaa vaikutusta odotin kaksi vuotta, sitten lopetin...
No, enpä alkujaankaan muistuttanut Karita Tykkää...
En ymmärrä, miten joku voi pitää (klassisen?) kauniina. minua Karitan kasvoissa häiritsee nenän ja suun seutu.
Imetys on ollut vissiin syyllisenä tähän? Raskausaikana en ole harrastanut juurikaan liikuntaa enkä ole luonnostaan hoikka. Kilot on sitten taas lähteneet kertymään, kun imetys vähenee.
Ei tosiaan raskaus ja lapsen saanti välttämättä muuta ihmistä. Itse olin hyvännäköinen joka raskaudessa, en siis turvonnut tai lihonut. Kilot jäivät synnärille ja tukkakin voi hyvin.
Kun jämähdin kunnolla himaan, aloin lihoa eli syy ei ollut lapsensaannin vaan huonot ruokatavat, söin tylsyyteen. Paluu ihmisennäköiseksi tapahtui aina, kun palasin työelämään.
3kk synnytyksen jälkeen.
Jos on urheillut (tai muuten geenien takia hoikka), eikä ole mässäillyt raskauden aikana, niin ei se ole temppu eikä mikään näyttää hyvältä 3kk synnytyksestä.
Itsellä ylimääräiset kilot karisseet jälkitarkastukseen mennessä, masu on ollut yhtä litteä 3kk päästä synnytyksistä, kuin ennen niitä.