Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sekaisin täysin

Vierailija
08.02.2011 |

Olen ollut avoliitossa jo yli 10 vuotta, yksi yhteinen lapsi ja yksi lapsi entisestä liitostani (lapsen isä kuoli)

Mieheni nimittelee poikaani laiskaksi, tyhmäksi jne, haukkuu hänen isäänsä jota ei tuntenut, haukkuu minua, kehuu itseään, haukkuu tyttöämme, huutaa eläimille,jne.

Eilen huusi minulle kun poika ei ollut lunta kolannu, huusi monta tuntia minulle vaikka ppoika ei ollu kotona. Sitten syytteli kaikesta vanhasta mitä ei oltu tehty (paska perhe, ette ansaitse mitään,jne) Ja kun e muuta keksiny, sanoi että riita syntyikin siitä, että, minulla ei taas ollut rahaa, olin muka sössinyt raha-asiani bilettäny ja nyt vinkumassa taas häneltä rahaa.

Se loukkasi tosi paljon, koska jouduin ilman omaa syytä työttömäski äsken, ja en ole vielä saanut tiliä uudesta paikasta. Ja en ole ravintolassa käyny kuin viime kesänä. No, nyt ei ole ruoka rahaa, mutta en ukoltakaan pyydä..mä enjaksa.

Ja koskaan ei halita tms eikä pyydä anteeksi(hänen ei tarvitse ensin pyytää, hänelle pitää antaa ensin jotain, että hän oliskiltti)

en jaksa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

megakusipäitä ja vielä menette niiden kanssa suhteeseen ja teette lapsia????

Oliko pakko ottaa ensimmäinen mies, joka vastaan käveli?

Huoh......................

Vierailija
2/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti, mies on qsipää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäydy kuulemasta moista kielenkäyttöä, kiellä kohtelemasta lasta tuolla tavalla. Se vahingoittaa erityisesti lapsia mutta myös sinua.

Jos näyttää siltä että mies ei muuksi muutu, aikalisä suhteessa voisi olla hyvä.

Vierailija
4/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muuten ole väleissä hänen kanssaan... Ei se ole lapsella helppoa kuulla miten p*ska on, ei osaa mitään yms.

Ei se äidillänikään helppoa ollut. Mikään ei kelvannut.

Ovat jo eronneet. Hyvä niin, pääsi äitini irti kahleista.

Vierailija
5/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tietenkään itse osallistu kotihommiin, eihän? Anna ukkos tehdä itse omat sapuskansa, pestä omat pyykkinsä ja siihen länkyttämiseen voit vastata tyynesti "turpa kiinni!" Mikäli seksiä vonkaa, sano et ei kiinnosta.

En mä kuuntelis päivääkään tollasta paskaa. Kunhan muutaman päivän kulkee paskaisissa rytkyissä suolisto kurnien ja pallit pakottaen, niin luulis menevän ukolle muutama asia jakeluun.

Vierailija
6/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää totta? Voiko joku oikeesti viitsiä olla noin alisteisessa suhteessa?? Oletko todella masentunut vai miten mies on saanut sinut alistettua noin pahasti?

Itse en jäisi edes yrittämään tuollaiseen suhteeseen, vaan heittäisin miehen ulos.

Ei se mitään jos sinä aikuinen ihminen kärsit ja haluat sairaasti olla alistavan miehen kanssa. MUTTA älä anna lasten elää tuollaisessa kodissa.

Vierailija
7/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin noin, mutta ei, ukko syö ravintolassa tai hakee itelleen valmisruuan, vaatteitaa ei pese ostaa sitte vaik uudet jos niin tiukalle menee, ja seksiä hän vaikka pakottaa jos ei muuten saa, nähty on.

Vierailija
8/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmeakymmentä? Ihan teinimeininkiä, miehes vielä urpo-sellainen.

Vierailija
9/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin noin, mutta ei, ukko syö ravintolassa tai hakee itelleen valmisruuan, vaatteitaa ei pese ostaa sitte vaik uudet jos niin tiukalle menee, ja seksiä hän vaikka pakottaa jos ei muuten saa, nähty on.

kuin ansaitsekin - lapsesi eivät ikävä kyllä ansaitse samaa. Jos olet niin tyhmä ettet älyä hankkiutua tuosta ukosta eroon, niin kärsi sitten.

Vierailija
10/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasten tarvitsee jaksaa tuollaista paskaa vielä vähemmän.

Vierailija
11/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanon -pelasta lapset!

Vierailija
12/12 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on hyvä kannustin pysymään.En ainakaan tunne itseäni masentuneksi, katkeraksi ja vihaiseksi kyllä.

Tänää en päässy töihin kun mies meni autolla ja mulle jäi se auto, jossa huonot renkaat ja en sitten uskaltanu tohon moskaa lähteä. Mies kyllä tietää asiasta mutta ei välitä.(haukkuu; et uskalla ajaa oot paska, ja sitten että mene millä tykkäät, ei kuulu hänelle, auto, jos ei kelpaa, ei sitten)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi