Naapuriin muutti uusi perhe.
Alkuun ajattelin,että onpa kiva. Lapsikin on samanikäinen kuin yksi lapsistamme. Mutta sitten paljastui, että mies tupakoi ketjussa. Aina kun pistät nokkas ulos haisee tupakka! Ei tee kyllä mieli olla missään tekemisissä kyseisen perheen kanssa.
Kommentit (37)
Ei tee kyllä mieli olla missään tekemisissä kyseisen perheen kanssa.
Ei tarvitse kuin pieni asia arkielämästä laittaa tänne niin johan on hulluksi leimattu. Ehkä olen jotenkin hullu kun saan näistä mielihyvää sitä kautta, että koen olevani jotenkin parempi kuin nämä tämän ketjun tupakoijat. Kiitos taas! Mutta nyt töihin.
-ap monen ketjun takaa
Onko sinun sielullesi jotenkin mahdotonta myöntää, että monen tupakoimattomankin mielestä ylireagoit?
Meillä ei tupakoi kukaan. Minä en ole koskaan tupakoinut ja mieskin lopetti kymmenen vuotta sitten.
Valittamisen ja narisemisen sijasta sinun oikeasti kannattaisi ottaa rakentava asenne ja jutella sen naapurin tupakoivan pelsebuubin kanssa...
...kyllä säälittää...naapureitasi siis, että tuomitset noin heppoisin perustein. Nyt varmaan kannattaa pommittaa heitä kaiken maailman valistuslehtisillä, pistät vaan postilaatikon täyteen..
ihan hirveältä, että joku välttelisi meidän perhettä, koska mies röökailee välillä. Meidän lapset ei kelpaisi, minä en kelpaisi ja mieskään ei kelpaisi. Me ollaan ihan tavallinen perhe, jossa ollaan henkisesti ja fyysisesti terveitä (lukuunottamatta mun suklaariippuvuutta ja miehen nikotiiniriippuvuutta), ei käytetä alkoholia humalahakuisesti, asutaan hyvin ja siististi, touhutaan lasten kanssa paljon, ollaan akateemisesti koulutettuja ja kaikin puolin ihan toisia kunnon kansalaisia.
ei kukaan tupakoi. Ei edes välittömässä lähipiirissä...
Pitää päässä olla jotain vikaa kun haluaa laittaa jopa tuhansia euroja vuodessa savuna ilmaan ja hankkia samalla itselleen tappavan taudin! Voisiko tyhmempää olla. Kyllä minäkin karttelen tupakoivia ja tupakoinnin sallivia ihmisiä. Meillä käy kylässä pikkupoika jonka vanhemmat tupakoivat. Poika haisee ihan hirveälle! Säälittää tuo poika.
Pitää päässä olla jotain vikaa kun haluaa laittaa jopa tuhansia euroja vuodessa savuna ilmaan ja hankkia samalla itselleen tappavan taudin! Voisiko tyhmempää olla. Kyllä minäkin karttelen tupakoivia ja tupakoinnin sallivia ihmisiä. Meillä käy kylässä pikkupoika jonka vanhemmat tupakoivat. Poika haisee ihan hirveälle! Säälittää tuo poika.
Syötkö 100% terveellisesti? Et aja koskaan ylinopeutta? Kuntoiletko 2 h päivässä? Et juo ikinä alkoholia?
Äh. Tupakointi on tyhmä tapa, mutta jokaisella on vähintään yksi sellainen. Sullakin esimerkiksi tuo paha tapa ylentää itsesi muiden yläpuolelle ja kiillottaa sädekehääsi.
jotka on lopettaneet tupakoinnin? Onko niiden äo jotenki noussu yhtäkkiä. Tai jos saat tietää että fiksu tuttavasi onkin joskus polttanut niin tuleeko hänestä sitten tyhmä sun silmissä?
Syötkö 100% terveellisesti? Et aja koskaan ylinopeutta? Kuntoiletko 2 h päivässä? Et juo ikinä alkoholia?Äh. Tupakointi on tyhmä tapa, mutta jokaisella on vähintään yksi sellainen. Sullakin esimerkiksi tuo paha tapa ylentää itsesi muiden yläpuolelle ja kiillottaa sädekehääsi.
En nyt jaksanut lukea kaikkia viestejä enkä saanut selville millaisessa talossa asutte jos kerran edes mattoja ei voi enää tuulettaa ulkona?Aika paljon saa kyllä polttaa ja aivan matoissa kiinni että se haju niihin tarttuisi..mutta joo sano nyt hyvä ihminen että se savu häiritsee sinua ja kysy josko naapuri voisi polttaa hiukan kauempana..
Itse en tupakoi, eikä kukaan perheessä, mutta olen aikanani tupakoinut yli 10 vuotta ja luulen, että juuri siksi tupakansavu ärsyttää aivan äärettömän paljon. Ja nykyään kun missään ei saa enää tupakoida, niin sitä hajua ei olekaan enää missään, eli jos sen sitten jossain haistaa, niin se ärsyttää vielä enemmän. Ei ehkä kuitenkaan kannattaisi tuomita koko perhettä, eikä sitä tupakoivaa isääkään. Jos ovat asiallisia ihmisiä, niin varmaankin ymmärtävät, jos heille asian perusteellisesti ja ystävällisesti selität. Tosin saavat tietenkin polttaa omalla pihallaan, jos niin haluavat tehdä. Eipä sitä voi kieltääkään...
tupakointi vaikuttaa siihen etteivät lapset voi leikkiä yhdessä?
Passiivinen tupakointi - sitähän me kaikki röökivapaat halutaan!
Tästä ketjusta paistaa läpi valtavalla kirkkaudella se, että nuo haju- ja makuaistittomat savupiiput ovat tosiaankin menettäneet kykynsä ymmärtää tupakan vastenmielinen haju jo kauan aikaa sitten. Heillä ei ole enää mitään käsitystä siitä, millainen hajumaailma on normaali.
Millä muulla tavoin voi myrkyttää naapuriaan ilman, että siihen puututaan? Alkakaa käyttää autoa heidän ovensa ja ikkunoiden edessä joka päivä pari tuntia niin ehkäpä saavat jotain pientä viitettä siitä, miten miellyttävää on nuuhkia toisen syöpäkäärylettä tahtomattaan jatkuvasti.
Äh. Tupakointi on tyhmä tapa, mutta jokaisella on vähintään yksi sellainen. Sullakin esimerkiksi tuo paha tapa ylentää itsesi muiden yläpuolelle ja kiillottaa sädekehääsi.
osa porukasta vaikuttaa aika pennuilta.
luulen ap että naapurit ovat kiitollisia kun eivät sinuun tarvitse tutustua.
kyllä muakin ärsyttäis jos aina kun avaa oven tai ikkunan tulee tupakan hajua sisälle. ja sitten tuo ettei voi mattoja ym. tuulettaa.
mun mielestä ap vois ihan reilusti käydä kysymässä josko naapurin isäntä voisi käydä polttamassa kauempana. luulisi ettei ole liikaa vaadittu kävellä vähän kauemmaksi kun ulos kuitenkin tulee.
ja mun mielestä ap ei sanonut karttelevansa koko perhettä vaan vain tuota tupakin savua!