Naapuriin muutti uusi perhe.
Alkuun ajattelin,että onpa kiva. Lapsikin on samanikäinen kuin yksi lapsistamme. Mutta sitten paljastui, että mies tupakoi ketjussa. Aina kun pistät nokkas ulos haisee tupakka! Ei tee kyllä mieli olla missään tekemisissä kyseisen perheen kanssa.
Kommentit (37)
Paiskoi lujaa mielenosoituksellisesti ikkunoita kiinni yms. Noh, nyt hänellä on uusi miesystävä, yllätys, joka tupakoi. Myös teini-ikäinen poikansa aloittanut tupakoinnin ja heille on ilmestynyt tuhkakuppi oven viereen.. ennen muuten oli teinin ja kavereidensa (on paljon yksin viikonloppuisin) tumpit pitkin pihaa ja naapureiden terasseilla.
Näin se elämä joskus heittää..
Joutuvat huonompaan asemaan tarhassa/koulussa.
eivät varmaankaan voi olla hyviä ihmisiä kun mies tupakoi. Kannattaa vaan kiertää vaimo ja lapsetkin kaukaa...
Joutuvat huonompaan asemaan tarhassa/koulussa.
-ap
Onneksi sentään polttaa ulkona niin ei tarvitse muun perheen passiivisesti tupakoida.
käy ihan sääliksi sinun naapureitasi, kun vat saaneet tuollaisen hullun sinne vaivoikseen.
"Kyllä se kuule on jo tarttunut. Mattojakaan ei voi enää ulkona tuulettaa. "
Voi herran pieksut. Oisko taas "pikkasen" ylireagointia ilmassa? (sen KAUHEAN tupakansavun lisäksi)
käy ihan sääliksi sinun naapureitasi, kun vat saaneet tuollaisen hullun sinne vaivoikseen.
-ap
Voi herran pieksut. Oisko taas "pikkasen" ylireagointia ilmassa? (sen KAUHEAN tupakansavun lisäksi)
Osuiko?
-ap
Mun yksi kaveri polttaa, enkä halua lähteä hänen kanssaan enää koskaan baariin, koska koko ajan pitäisi värjötellä ulkona. En kyllä kovin usein käy baareissa, ehkä kerran pari vuodessa. Mutta silloin lähden jonkun muun kanssa kuin hänen kanssaan.
Tupakoivat naapurit nyt ovat sellainen oma ryhmänsä, ettei niille mitään voi. Minäkin toivon aina tuulisia ilmoja, niin ei jää tupakansavu pyörimään pihaan.
Sääli vain naapuriasi kun on niin pahasti sairastunut. Voisko taloyhtiö tehdä jotain asialle?
Mun yksi kaveri polttaa, enkä halua lähteä hänen kanssaan enää koskaan baariin, koska koko ajan pitäisi värjötellä ulkona.
Ja sä värjöttelet ulkona koska...?
Ja vessaankin kai sit mette yhdessä?
Mun yksi kaveri polttaa, enkä halua lähteä hänen kanssaan enää koskaan baariin, koska koko ajan pitäisi värjötellä ulkona.
Ja sä värjöttelet ulkona koska...?
Ja vessaankin kai sit mette yhdessä?
Osuiko?
-ap
Kyllähän tästä jo selvisi että ap on ylireagoinut ja hysteerinen jonkun naapurin tupakanpolton takia. Ihan hyvä että joku palauttaa maanpinnalle.
Osuiko?
-ap
Kyllähän tästä jo selvisi että ap on ylireagoinut ja hysteerinen jonkun naapurin tupakanpolton takia. Ihan hyvä että joku palauttaa maanpinnalle.
Millä tavalla olen hysteerinen? Miten voi osoittaa hysteerisyyttä keskustelupalstalla. Sanoin, että mua ärsyttää tupakansavu kun se koko ajan leijuu pihalla. Jos sinun pihallesi tuotais lantakasa haisemaan, sinä et saisi siitä valittaa. KOska silloin sinä olisit hysteerinen ja ylireagoiva! Selvästi näkee, että ketkä viestiini vastanneista tupakoivat ja ketkä eivät. Perustella ei kuitenkaan osata.
-ap
muuta sellaiseen taloyhtiöön,mikä on savuton,niitä on nykyään pilvin pimein.muuta et oikein voi,paitsi odotella sellasta lakia joka kieltää tupakoinnin kokonaan.muistatko 15v. sitten kun sai polttaa melkein missä vaan?eikä sillon kukaan valittanu..mun mielestä koko tupakan myynti pitäis lopettaa,kasvattaminen lopettaa,niin loppuis tää itku.
muuta sellaiseen taloyhtiöön,mikä on savuton,niitä on nykyään pilvin pimein.muuta et oikein voi,paitsi odotella sellasta lakia joka kieltää tupakoinnin kokonaan.muistatko 15v. sitten kun sai polttaa melkein missä vaan?eikä sillon kukaan valittanu..mun mielestä koko tupakan myynti pitäis lopettaa,kasvattaminen lopettaa,niin loppuis tää itku.
Ja sitä paitsi tykkäämme paikasta. Ennen täällä linnut liversi ja oli raikasta, nyt linnut livertävät ja haisee tupakka... ;-)
Ap, kyllä sinä kuulostat hyvinkin neuroottiselta, kun miehen tupakoinnin takia karttelet koko perhettä. Eiköhän siellä kotona ole ihan raikasta, kun perheen isä tupakoi ulkona!
Kannattaisikohan nyt vaan nätisti NEUVOTELLA sen naapurin kanssa. Jos tupakanhaju oikeasti tuppaa pihallenne ja ovista ja ikkunoista sisään, ko. mies tupakoi selvästi liian lähellä taloa. Kannattaa jutella, voisiko hänelle laatia tupakointipaikan vähän kauemmas. Jos kyse on osakeyhtiöstä, siihen laatimiseen voi osallistua osakeyhtiökin esim. hommaamalla penkin ja tuhkiksen vähän loitommas ikkunoista.
Mutta muista rakentava asenne, äläkä nyrpistele ihan samaan malliin kuin tuossa aloituksessasi...
White trash-meininkiä.
Brrrr.