Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluamme vauvan mutta...

Vierailija
07.02.2011 |

mitä tekisit jos olisit nyt työttömänä, mutta saanut juuri työpaikan jossa työ alkaisi huhtikuun alussa ja kestäisi syksyyn (näillä näkymin), minulle tarjottu myös toista vakituista työpaikkaa. Olen saanut pari päivää miettimis aikaa mitä vastaan kumpaankin paikkaan. Vauvaa yritimme jo viime vuonna mutta raskaus todettiin tuulimunaksi. Nyt tuntuisi siltä että olisi taas valmis yritykseen. Työni on sellaista jossa en voi olla raskaana ollessani lainkaan, eli heti raskauden selvittyä olisi jäätävä pois. Ikää meillä 30vuotta molemmilla eikä haluaisi yhtään enää odottaa yrityksen aloitusta..mutta nyt tuli tänä työmahdollisuudet..mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itse valitsisin vakituisen työpaikan, tekisin töitä ihan normaalisti mahdollisen koeajan ja yrittäisin sitten hankkiutua raskaaksi. Ei elämää voi vain töiden mukaan suunnitella mutta toisaalta vakituinen työpaikka toisi vakautta tulevaisuuden varalle. Ja töihin pääsisit takaisin halutessasi töiden hakemisen sijaan - pienen lapsen äiti tuskin on etusijalla työntekijöitä palkatessa...

Vierailija
2/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisiko luontevalta olla hiekkalaatikolla vai duunissa?

Itse olen perheen isä, enkä ole päivääkään katunut. Tosin musta tuntuu että naisten työelämää lapset hidastaa aikalailla merkittävämmin.. En usko että vaimonikaan vaihtaisi lapsiamme parempaan asemaan työelämässä vaikka molemmilla vielä opinnotkin kesken, joten ei taloudellisesti mikään ihannetilanne ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen vakkarityön, olet koeajan ja sen jälkeen ehkäisy hiiteen. Ei ole sinun ongelma, jos et voi tehdä työtä raskaana olessasi.

Vierailija
4/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella haluan vauvaa enemmän kun työtä mutta tulevaisuutta on kuitenkin ajateltava...kai se vauva saa vielä odottaa hetken. Työt ovat hyvin erilaisia vaikka siis omaa alaani onkin ja toisessakin mahdollisuus vakkari paikkaan syksyllä mutta ei täysin varmaa ole. Kiitos teille kaikille neuvoista...taidanpa päätyä vakkari paikkaan ja koeajan jälkeen yritys käyntiin!=) Harvoin kaksi hyvää työtarjousta osuu samaan hetkeen, että voi jopa valita se ei ole helppoa-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi