Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeesti kirpparilta tms. käytettyjä meikkejä tai muuta kosmetiikkaa?

Vierailija
07.02.2011 |

mä en pystyis koskaan käyttämään jonkun muun käyttämää ripsiväriä, huulipunaa tms.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen nähnyt niitä kirppareilla myytävän. Jonkun hajuveden vielä ymmärrän mutta meikit ja rasvat. Yöks!

Vierailija
2/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaamattomia voin ostaa. Joskus kun on ihan uutta tavaraakin tarjolla.

Shampoota ja saippuaa olen ostanutkin joskus sellaisen, jota on kokeiltu. En ole pelännyt että joku olis sitä sisältöä jotenkin sotkenut.Samoin hiuslakkaa olen ostanut.Yleensä hinnatkin on olleet tosi edullisia.

Just osui kohdalle avaamattomia käsi- ja kosteusvoiteita euron pullo. Foliot siis purkeissa kiinni edelleen muovikannen alla. Aika löytö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli jollain myynnissä puoliksi käytetty hoitoaine-pullo. siis what?? kuka ostaa? hintaa en "järkytykseltäni" huomannut katsoa :)

ap

Vierailija
4/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myymässä kirpparilla, ja olin tyhjentänyt meikkipussistani vanhat ja tarpeettomat meikit. Myin niitä n. 1 - 0,50e hintaan, ja kyllä menivät kaupaksi! Olin itsekin aika hämmästynyt, mutta venäläiset ilmeisesti niitä osteli ihan tyytyväisinä. Hyvän tilin tein jollain 10v vanhoilla mutta käyttämättä (tai korkeintaan kerran käytetyillä) halpis huulipunilla.

Vierailija
5/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joidenkin on ehkä pakko...

Vierailija
6/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko siellä on puoliksi käytettyjä huulipunia ja ripsivärejä myynnissä?!?

Itse en ole myynyt kuin ilmaiseksi saatuja hajuvesiminipulloja -ne menivät kyllä kaikki heti kaupaksi! Pitäisiköhän viedä nuo ripsiväritkin kirppikselle, ovat käyttämättömiäkin, mutta jotenkin olen ajatellut ettei niitä kukaan osta kirppikseltä.

Vierailija
7/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko siellä on puoliksi käytettyjä huulipunia ja ripsivärejä myynnissä?!?

Itse en ole myynyt kuin ilmaiseksi saatuja hajuvesiminipulloja -ne menivät kyllä kaikki heti kaupaksi! Pitäisiköhän viedä nuo ripsiväritkin kirppikselle, ovat käyttämättömiäkin, mutta jotenkin olen ajatellut ettei niitä kukaan osta kirppikseltä.

Kyllä uskon niiden menevän hyvin kaupaksi!

Vierailija
8/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilussa oli Muumi- ja Lidl -vaippoja. Kummatkin vuoti yli ja 3/4 paketista jäi käyttämättä. Laitin hinnaksi 2 Euroa ja kumpikin meni heti.

Vierailija
9/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset naiset ostavat kirpparilta käytettyjä meikkejä, kynsilakkoja ja hajuvesiä.

Vierailija
10/29 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 16:45"]

Mielenterveysongelmaiset naiset ostavat kirpparilta käytettyjä meikkejä, kynsilakkoja ja hajuvesiä.

[/quote]

Mistä se mielenterveysongelma näkyy päälle? Pelkästään siitä, että joku ostaa?

Löysin tämän ketjun, kun mietin, onko oikeasti pakko heittää Diorin luomivärit ja Chanelin ja YSL:n huulipunat roskiin, kun sävyt nyt eivät vain sittenkään parhaiten sovi minulle. Vai voiko ne laittaa muun kirppiskaman sekaan.

Mikä tämä juttu muuten on, kun nykyään ajatellaan, että vilisevät bakteereita? Meinaatteko oikeasti, että pitkään käyttämättä olleesta meikkituotteesta voisi saada jonkin vakavan sairauden? Eihän niitä syödä. Ei ennen ajateltu, että meikit menevät miksikään muutamassa kuukaudessa. Tämähän on kosmetiikkateollisuuden syöttämä ajatus, jotta saisivat enemmän myydyksi. Joskus tuntuu, että perusjärki on hävinnyt. Esim. jos ajattelee, että laittaa jotain vanhaa luomiväriä, huomaa kai siitä kokeilemalla, alkaako esim. luomet kutista tms.? Itselle ei ole koskaan tullut mitään tulehduksia tms., vaikka olisin käyttänyt (omia) vuosikausia vanhoja meikkejä, jopa ripsivärejä.

Tuntemattomien vanhoja meikkejä en käyttäisi, mutta mikä mahtaa olla siinäkin sitten se järkipohja? Esim. äidin vanhoja meikkejä olen käyttänyt myös ilman mitään ongelmia.

Intimiteettiraja menee jossain dildossa - toisen vanhaa en käyttäisi. Mutta onko siinäkään mitään oikeaa hygieniaan perustuvaa järkeä? Kyllähän sitä käytetään toisten käyttämiä peniksiäkin, ja nekään eivät aina välttämättä ole suoraan suihkusta tulleita.

Siis, voisihan dildon yksinkertaisesti vain pestä hyvin, ehkä desinfioida ja antaa kuivua rauhassa - ei siinä silloin enää mitään bakteereita tai viruksia enää oikeasti olisi.

Vierailija
11/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin faktaa siitä, miten pahoja ja vaarallisia bakteereita ne luomivärit ja poskipunat oikeasti voivat sisältää. Eihän niissä pahemmin edes ole orgaanisia ainesosia, jotka voisivat toimia bakteerien kasvualustana?

Vähän sama kuin joku ajattelisi, että sokeripala-astiat ovat saastuneita, kun niistäkin voidaan sormin ottaa. Ja ne sentään sisältävät ruokaa. Ja mitä niissä ihmisten sormissa voikaan olla... Okei, usein sokeripalasia otetaan erillisellä ottimella. Mutta miten usein se lipsahtaa sinne kuppiin vahingossa. Ja näitä sentään syödään.

Niin miten vaarallisia määriä bakteereita voi oikeasti olla kovissa jauhemuotoisissa meikeissä, joita vain levitetään iholle?

Siis varmasti on bakteereita, niitähän on ihan joka puolella. Myös meidän omalla iholla, ihan koko ajan. Mutta ovatko kirppismeikit oikeasti jollain järkitasolla likaisia?

Vierailija
12/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsaria en ottaisi bakteerien takia. 

Mutta huulipunan, puuterimaiset tuotteet jne voi desinfioida. Ja kun sen osaa, ei ole pelkoa.

Vierailija
13/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain kynsilakkoja ja luomivärejä.

Vierailija
14/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 11:47"]

Mutta huulipunan, puuterimaiset tuotteet jne voi desinfioida. Ja kun sen osaa, ei ole pelkoa.

[/quote]

Miten se tapahtuu?

Vierailija
15/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos saisin desinfioitua. En ripsaria enkä vajaita purkkeja voiteita tms, mutta huulipunasta voi leikata käytetyn kärjen pois ja sipaista desinfiointialkoholilla, puuterimaisille tuotteille riittää alkoholilla pyyhintä. 

Vierailija
16/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 14:51"]

mä en pystyis koskaan käyttämään jonkun muun käyttämää ripsiväriä, huulipunaa tms.

[/quote]

Kai niitä sit joku ostaa ku niitä kerran myydään kirppareilla :D Ihmettelen myös miksi alusvaatteita,uimapukuja yms myydään käytettynä.Vaikka köyhä olenkin,ostan kyllä intiimeihin paikkoihin osuvat vaatteeni mieluummin uutena!

Vierailija
17/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 11:47"]

[/quote]

Miten se tapahtuu?

[/quote]

Ja on myös olemassa siihen tarkoitettua suihketta mutta perus apteekista saatava vahva alkoholi tappaa myös bakteerit.

Vierailija
18/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparille vaan, meikit menee kohtuuhintaan nopeasti kaupaksi. Samoin kaikki puolitäydet suihkushampoopullot, yms. Täälläpäin maahanmuuttajat ostaa niitä. 

Vierailija
19/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 11:43"]

Haluaisin faktaa siitä, miten pahoja ja vaarallisia bakteereita ne luomivärit ja poskipunat oikeasti voivat sisältää. Eihän niissä pahemmin edes ole orgaanisia ainesosia, jotka voisivat toimia bakteerien kasvualustana?

Vähän sama kuin joku ajattelisi, että sokeripala-astiat ovat saastuneita, kun niistäkin voidaan sormin ottaa. Ja ne sentään sisältävät ruokaa. Ja mitä niissä ihmisten sormissa voikaan olla... Okei, usein sokeripalasia otetaan erillisellä ottimella. Mutta miten usein se lipsahtaa sinne kuppiin vahingossa. Ja näitä sentään syödään.

Niin miten vaarallisia määriä bakteereita voi oikeasti olla kovissa jauhemuotoisissa meikeissä, joita vain levitetään iholle?

Siis varmasti on bakteereita, niitähän on ihan joka puolella. Myös meidän omalla iholla, ihan koko ajan. Mutta ovatko kirppismeikit oikeasti jollain järkitasolla likaisia?

[/quote]

Ei kai se mikään järkiperäinen juttu olekaan,inhottavaa vain toisten vanhoja käyttää. Kaipa ne kirpparin kalsaritkin voi vaikka keittää bakteerittomiksi,mutta ajatuksena inhottaa sen verran,etten toisen alusvaatteita käyttäisi. Tai seksileluja.

Vierailija
20/29 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2011 klo 15:01"]

mutta joidenkin on ehkä pakko...

[/quote]

Ei meikkejä ole mikään pakko käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi